České dráhy nasadily na rychlík mimořádně lepší vůz. Kvůli premiérovi a ministrovi
Andrej Babiš a Karel Havlíček přichází k vlaku kolem vozů, které na rychlících Praha - Benešov běžně jezdí. Foto: Ministerstvo dopravy
Cestující v rychlíku 707 Lužnice z Prahy do Českých Velenic dnes čekalo překvapení. Na spoj, který je složen téměř výhradně
To fakt nechapu, a pak mame poslouchat, ze jsou do Budejovic moderni vozy…
To už musí jet premiér aby jel lepší vagon? Obzvláště kupeckove vozy ČD někdy vypadají jak z doby před 15 lety. Nejsou tam ani zasuvky ani wifina. Přitom ty samé bere RegioJet a wifinu tam má. Jedině ta klimatizace připomíná 2. dekádu 21. století.
kup si data
Stačí aby dopravce koupil vozy s okny. V šukafonu i třeba v B249 na stejné trati signál je.
Ano ano ano to už tu jednou bylo. Taky meli upraveny vagóny a byli nabarveny na červeno. Akorát že nepokryvali kapacitu
Bureš slibuje, ale ve skutečnosti kraj odmítá platit posilu. 🙂
No to je zase kauza hodná inteligence pana Sůry 🤣😎
Článek na téma – kterak podvodník a lhář opět zbaběle prchá před jednáním s Evropskou komisí, která by sice ráda dále štědře dotovala provoz agrofertu, jen kdyby jí bureš vysvětlil proč!?
On ale nic vysvětlit nehodlá… Co na to hanzelka a monika!? bureš jim tímto přece kazí byznys (i když samozřejmě chápou, proč by bojoval za cizí firmu).
Podaří se burešovi ukrýt před EK v sázavských lesích kolem Benešova? Jaké má nejslabší premiér vydíraný Rusy (drží ho u moci) a Číňany (je u nich zadlužen až po uši) šanci?? A co Jan Tleskač?
Měli by hlavně udělat ty vlaky delší. Teď je nějaký nesmyslný trend u ČD všechny vlaky zkracovat na jenom 4 – 5 vozů. A kam se jako ty lidi mají vejít když ten vlak je tak krátký a jede to v odpolední špičce kdy ten nápor cestujících je vyšší. Nejhorší je že tihle lidi co o tom rozhodují kolik ten vlak bude mít vozů a jaké řazení tak ty tím necestují takže nevědí o tom že ten vlak potřebuje více vozů. A na ty nástupiště by se to určitě vešlo. A vagony je kde brát, v depu je jich tam… Číst vice »
na nastupiště cestou možná ano – ale na hlaváku, kde se používají půlnástupiště by najednou pro každý regionální spoj bylo potřeba nástupiště celé? Jen další plácnutí do vody salónního plácala…
Nezapomeňte, že ČD nemá žádné použitelné vozy a každý posilový vůz se odebírá ze zásob vozů určených ke sešrotování. Buďme tedy rádi, že mají aspoň těch 4 – 5 vozů na vlak
Spíš než na vagon se podívejte jak vypadá šéf ČD, který jede vlakem s premiérem. Rozhlalená košile, zlatý řetízek, nepadnoucí sako a strniště. Jestli nemá soudnost sám, tak ho na to měl někdo z PR ČD taktně upozornit, že to by si to jako šéf páté největší firmy neměl dovolit.
A co konkrétně je na kteréhokoliv z těch věcí špatně? Proč by musel mít dopnutou košili? Proč by neměl mít zlatý řetízek? Proč by neměl mít takové sako, ve kterém se cítí dobře? Proč by nemohl mít strniště? … Mně tedy spíše vadí, jak se tento člověk dostal do čela Drah.
Reprezentuje firmu na setkání s premiérem země, což je 4. nejvyšší představitel státu. Není na výletě za babičkou. Ale máte pravdu – potvrzuje to, že se opravdu do čela firmy dostat neměl a myslím, že pro něj hlasující členy DR hanba fackuje.
Ale nějak nechápu, co je špatně na jeho oblékání. Nechápu, proč do toho tahat „módní policii“, ať se obléká, jak uzná za vhodné. Alespoň nevypadá jako škrobený snob 🙂
K jeho pozici náleží nějaká pravidla a povinnosti. A jednou z těch povinností je umět se správně obléknout. Řídí a reprezentuje 5. největší firmu v ČR, plat ho ve výběru oblečení neomezuje a je na setkání s jedním z nejvyšších státnich činitelů. Jak mu má někdo věřit, že zvládne řídit tenhle kolos, když ani není schopen se oholit a vybrat si padnoucí oblečení?
Pokud by to byl výstřední milionář provázející premiéra po svém panství, tak by se dalo zamhouřit oko, ale tento pán je defacto zaměstnanec státu na setkání se svým nadřízeným.
A o tom rozhodujete Vy nebo kdo? Proč by se například měl holit? Aby vypadal jako 10 letý dítě? A ten oblek mu budete vždy schvalovat? Aby náhodou neudělal přehmat… No, módní policie by měla koukám převzít kontrolu nad státem, protože ta díky svým schopnostem se „správně“ oblékat má jistě správné kompetence manažera 🙂
Nedávno jsem sednul do ,,moderního,, vozu. Sedel jsem skoro na zemi, kolena jsem měl skoro v úrovni ramen. Vstát ze země nebylo příjemné. Vzpomněl jsem si na ,,zlaté,, koženky. Včera jsem jel znovu , na zemi jsem neseděl ovšem sedadla plyšová, byla ošuntěla drobky , vzpomněl jsem si na ,, Zlaté,, koženky, vzal se hadr a otřelo se to a bylo vše čisté. Jo a WiFi fungovala , ovšem při počtu dat jsem ani neprepinal na WiFi.
Čím že jste to jel, že jste „seděl skoro na zemi“? Neznám sedadla, která by měla nějakou odlišnou výšku (alespoň ne tak, abych si toho všiml). Pro příště ještě radím – když jste rád s sebou nosil hadřík, tak příště příruční vysavač. Já jen ty zlaté časy s béčky skutečně zpět nechci 🙂
Ty problémy co popisujete v prvním a druhem řádku jsou podle mne typické pro koženky. Tak nevím…
Je fakt, že v některých rychlíkových vagonech je posez hodně nízký. Starším lidem se v nich hůř zvedá a bez užití područek to nejde. Na koho konstruktéři touto koncepcí mysleli, snad na děcka nebo trpaslíky?
A co je lepší bunda z koženky nebo právě naopak? 🙂
Jsem rád, že členové vlády vč. premiéra jsou vidět ve vlaku. Mimo jiné je to velká mediální podpora železnice. Témata, o kterých se jednalo jsou pro budoucí rozvoj příměstské železnice nejen v okolí Prahy klíčové.
Bohužel několik novinářských hlupáků se to snaží torpédovat tím, když jako hlavní zprávu prezentují lepší vagón. !!! Za první republiky se běžně vypracovali celé zvláštní vlaky pro vládu, prezidenta…. V některých západních zemích je to dobrým zvykem i dnes. Bohužel česká malost opět vítězí.
Jistě jste si všiml, že první republika už skončila. Vím například o Rakousku, kde prezident běžně cestuje vlakem, to samé Slovensko. Česká malost opravdu vítězí, to je vidět na výsledcích voleb.
Koho jsme si zvolili toho máme. A není to jen o vládě. Jsme prostě takoví, jací jsme. Ale další volby se pomalu blíží, ale asi dopadnou stejně.
Tady úplně nerozumím té poslední větě… Koho byste nás tedy doporučil volit, aby se zlepšila kvalita (nejen) železniční dopravy?
Vzhledem k tomu, že volební kampaně jsou o slibech, přičemž realita je zpravidla jiná těžko poradit. Podstatné je kolik peněz je do dopravy možné nasypat a to jak do infrastruktury, tak do závazkových smluv. Dalším faktorem je obecně nějaká smysluplná a koncezuální vize veřejné dopravy. Stávající stav na železnici se ukazuje, že není úplně optimální, ale úplná centralizace pod křídla státu asi také nebude tom pravé ořechové. Stanovení nějakých jasných a koncepčních pravidel ze strany státu na základě vyhodnocení stávajícho stavu , by asi bylo na místě.
Souhlasím vlastně se vším. Ale z historie si skutečně nevybavuji, že by doprava fungovala tak skvěle, abych si mohl říct „teď je to proti tomu dřívějšímu stavu fakt blbý“. Tím nechci obhajovat tento stav, jen se bojím, že to prostě nějak lepší být ani prakticky nemůže…
Tady by se spíše hodilo tam ten lepší vagon nedat aby se pan premiér konečně probral a viděl jaká je skutečná realita na některých tratích. I když na jedné z nejhorších, tedy Ostrava-Prerov-Brno to dráhy vyřešily tím že tam jezdí regiojet. Ale nejsme na tom zas tak špatně jako třeba rychlíky co sem jezdí z Polska.
Někoho, kdo se vozí v autech se zatmavenými skly? . Tam je záruka, že bude intenzivně myslet na „hromadné cestující“?
Nerozumím, na koho míříte. Jestli ale znáte nějakého ministra, který jezdil hromadnou dopravou, sem s ním 🙂
Mířím obecně na tuto sortu lidí.
Jeden jezdil na kole.
Divím se že ještě nikoho nenapadlo nechat pro vládu postavit salónní vagón v němž by se vydávala na výjezdní zasedání do oblastí. Takový Ringhoffer by jim býval jistě vyšel vstříc.
Grigorij Alexandrovič Potěmkin se tomu jen směje..
Mohl by se, švihák, objevit na scéně s pečenou husou na podnosu.
Na křižníku Aurora?
Auroru si vzal soudruh Dzeržinskij na ryby
Asi nebyl volný křižník Potěmkin.
obvykle se vládním představitelům a pod. zařazuje salonní vůz. Takže srovnání s Potěmkinovými vesnicemi není úplně na místě.
Určitě ta cesta vlakem měla manifestovat sepjetí hnutí ANO s masami. To víte, že se v tomto případě myslí na volby až v „první řadě“. Já bych tento počin ale neodsuzoval. Je celkem sympatický.
A už je líp?
Těm dvěma (autocenzurováno) ANO. Ti si jeli v luxusu, zato plebs se tísnil v horším..
Ano i ne, pane ministře. Někomu se přitížilo. Ale mám i dobré zprávy. Daří se snižovat daně.
https://echo24.cz/img/5694e20ae4b026b19b256c32/1040/540/FIT?_sig=M73LtYnuKHbW19Uj_ZUp3MSzTdHn0GfZo_UadMCRluI
Jak komu. Kremlíka už melou.
Mě se moc líbí jak všichni v komentářích se vyjadřují ke kvalitě vozů ,ale to podstatné uniká.Jednání se mimo jiné vede o délce nástupišt a tím možnosti delších souprav a zvýšení kapacity.Ale odpovídající nástupiště a jiné věci (jako třeba ranžíry)tu dávno byli a pár idiotů co si hraje na železniční odborníky vše zlikvidovalo,dnes se mě nevejde rychlík o 7 mi vozech ani do stanice Ústí n L ,na kolika tratích mám v JŘ poznámku nástup a výstup pouze u prvního (nebo 1-3 vozu)Ve stanicích vše přebytečné vytrhám ,ale pustím na koleje každého joudu a kapacitu dráhy nezvýším a pak se… Číst vice »
tak si vlado dej jeste jeden velkej rum a uz di domu…
Jako pointu to má a můžu s ní i souhlasit. Ale taky jsem u toho dostal chuť na panáka…
Taky se bojíte cestovat vlakem když nejste pod vlivem?
Tak to musí být setsakramentsky dlouhé vagony. Ať měřím jak měřím, tak ten peron na Hlavním má asi 390 metrů a sedí to i v katastrální mapě. Na fotomapě je tam dokonce vyblejsknutý 9vozový manipulák, pro srovnání.
Osobní vagon má 25 až 27 metrů dle typu. Takže opět tady máme mlácení vycpaného králíka, že sežral jitrničku.
„dnes se mě nevejde rychlík o 7 mi vozech ani do stanice Ústí n L“
To myslíte vážně nebo je to nadsázka?
Cestovali v 2. triede? Tak to je celkom šok v pozitívnom slova zmysle.. Keď je nejaká akcia kompetentných u nášho národného dopravcu, tak súprava vyzerá katastrofálne a ešte sa pripojí ďalší vozeň 1. triedy.. Potom samozrejme, že aj keď cestujú juhom, tak cesta bola super a netreba nič meniť… Niečo podobné sme mohli vidieť v jednom z posledných videí na oficiálnom YouTube kanáli ZSSK, kde sa pán Filip H. so svojím ,,kolegom“ rozhodli cestovať rýchlikom z BL do KE cez Zvolen.. Samozrejme v 1. triede a jediné, čo sa divák v tomto videu dozvedel, je to, že infraštruktúra na juhu… Číst vice »
tak problém je ovšem v tom že tato druhá třída (co se tam běžně nevyskytuje) je tak o dvě třídy lepší než to co je tam pro plebs normálně řazeno jako třída první.
Tomáš: to víš no… u vlakových souprav tam na té trase není žádná konkurence od tradičně Českých dopravců, ani od Maďarských ani od rakouských… No a trať je od Štůrova západo-východní jednokolejka spojující severojižní jednokolejné „Uherské“ tratě původně stavěné za císaře pána na Budapešť..
Možná proto, že vagony první třídy na jihu Čech připomínají spíše denní bar z roku 1975 a šanson Hany Hegerové o vyhozené barové lavici :-).
Já jsem jel onehdy, není to tak dávno, na trati č. 200 výlukovým autobusem, a v něm – kdo nezažil neuvěří – byla sedadla uspořádáná 2 a 2 proti sobě v jakýchsi samostatných kójích. Něco jako čtyřky ve vlaku. Ale v něm kóje nejsou. Zažil to tam někdo z vás? 🤓
Rozhodně nesouhlasím, že „vozy řady A, B a BDs, je v podstatě to nejhorší“. Z klasických vagónů v běžném provozu jsou nejhorší na českých kolejích vagony ABpee347 od polské firmy PESA Bydgoszcz.
tak o tom nechte hlasovat na rychliku 707, ok?
Rovněž se kloním k tomu, že vozy A, B nejsou nic špatného, zejména, pokud v B už není koženka. Tyto vozy mají oproti těm jakoby novým řadu výhod a i z diskusí vyplývá, že názory na to jsou tak půl na půl. Ty vozy jezdí dobře, mají kupata, dvě WC, dnes už v docela dobrém stavu a jedničky mají pohodlná a dostatečně polohovatelná sedadla, o čemž se u nových vozů nedá mluvit ani náhodou. Jedinou chybou v jedničce jsou slabé lampičky nad sedadly, u kterých se nedá číst. Prostě docela velkému množství cestujících nevyhovují vozy bez kupat, s řazením sedadel… Číst vice »
Je sympatické, když vrcholní představitelé státu čas od času použijí ke služební cestě vlak. Nepamatuji, že by se tak stávalo v dobách vlády Klause/ODS a Havla.
Jenže to byli státníci a nemuseli si lidskost dokazovat . Jo , co Havel vytáhl , Klaus udržel a tito to podělali . Ale stádo je spokojeno .
Vzpomínám na fotku presidenta Havla ve vlaku směr Vrané nad Vltavou. Ale teď jako tehdy je to jako něco jako zvláštního …. .
Ano, nepamatujete. Ale stávalo se. Stačí trošku googlit:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/vlada-jela-zasedat-vlakem.A020311_124306_obrazem_ton (přeskočte až na „Červen 1993: vláda Václava Klause vyjela zvláštním vlakem ..“)
https://www.novinky.cz/domaci/clanek/klaus-vyrazil-vlakem-do-ostravy-poprve-vyuzil-soukromeho-dopravce-138451 (Klaus prezidentem).
A to prosím toho arogantního pána VK dost nemám rád..
Tak Klaus především neměl potřebu dozorovat délku perónů v okresním městě. Havel, když dozoroval točení piva, tak za něj taky platil. A rozhodně nepožadoval jinou sazbu DPH, když si objednal tupláka.
Třeba si to jenom nechcete pamatovat.
Vzpomínka na rok 2004. Rozhodli jsme se jet s jedním tehdejším kolegou na Invex do Brna. Tímtéž vlakem se ovšem rozhodl jet i Standa Gross, tehdejší premiér, plus zbytek vlády na výjezdní zasedání.
Celou boží cestu nás doprovázel policejní vrtulník. V hale brněnského hlavního nádraží manévry uniformovaných a odhadem dvaceti dalších v civilu.
Není nad to, když politici cestují lidovým dopravním prostředkem a šetří přitom prostředky daňového poplatníka. Konec ironie.
A to ještě počítám , že limuzíny jeli po cestě taky , aby měli papaláši do čeho z vlaku přestoupit . Takže kromě fotky na fcb nákladově provar .
Taky si říkám, že tohle musí být pro ochranku hodně náročné. Na úvodní fotce jsou minimálně tři, co se tváří, že páníček zase něco vyvedl, já tady nejsem.
při zobrazení snímku z článku v nové záložce se objeví jako název záložky „koblihyjedouvlakem.jpg“ 🙂
Člověk by řekl, že je to skoro na vyhazov redaktora, ale on vlastně kope za tu správnou stranu.
Vlakem jsem jel naposledy v 1974 na vojnu a stačilo mi to.
Byl v něm ještě někdo jiný než branci?
No vidíš . A to už ty vagony nastříkali na modro . Ne všechny , ale některé už stihli .
a jak jsi jel z vojny? stopem?
Je tam pořád
No pokud si myslíte, že od té doby se nic nezměnilo, pak je mi vás dost líto.
Autem z AZ n.p. po D1 jsem jel jen jednou a stačilo mi to.
Bych mu tam dal béčko z R12, to by čuměl s čím jezdí pan Nebeský 😍
Rovnou Bdmtee, alias Honecker. To by si musel nejvyšší pan ředitel sednout na vedlejší čtyřku. Ale zase by měli oddíl sami pro sebe.
Až moc velké pohodlí, stačilo by koženkový Béčko a pořádný pařáky 🤩
Jo jo, B z R12 je fantazie ❤️❤️❤️
Náhodou tyhle vozy, co tu jezdí nejsou vůbec špatný. Dle mého názoru jsou pohodlnější než některé novější vozy vypravované na expresy. Očekávám, že se zde najdou lidi, kteří tento názor zkritizují ale co budete dělat když ve třicetistupňovém vedru přestane jít klimatizace ve voze bez otevíracích oken?!
Nicméně nikomu tento názor nevnucuji ale lidé by si měli vážit toho, co zde jezdí.
Takže v 99,9% případů by bylo lepší tam mít moderní vůz s klimatizací (a s lepším podvozkem, kotoučovými brzdami, vakuovým WC atd.), ale kvůli tomu 0,01% případů, kdy bude přes 30°C a nepůjde klimatizace odhajujete Béčka… Znám spoustu lidí z Benešova nebo ČB, kteří vlak považují za socku hlavně kvůli Béčkům. Mnoho z nich kvůli nim volí auto, případně expres/osobák.
Souhlasím, že lepší podvozek a kotoučové brzdy, atd. jsou přínosem. Ale zas na druhou stranu když si mám vybrat tak jdu raději do starého Béčka než do nepohodlnýho Bdpee. Jo a těch několik lidí jak tady zmiňujete, tak by mě zajímalo proč jsou rychlíky Praha-Budějovice většinou plný. Poněvadž kdyby to všichni brali za ,,socku,, tak jezdí prázdný.
Protože autem ta cesta taky stojí za starou bačkoru. Na jih vždycky jezdily ty nejhorší vagony co měly ČD po ruce.
Plné jsou zejména ve směru špičky kvůli dojíždějícím do Benešova a také krátkým vlakům. Upřímně mezi Prahou (centrem) a Benešovem ve špičce moc alternativa není, takže spousta lidí vezme za vděk i Béčka, příp. Bdmtee (Sp) nebo osobáky… Uznávám ale, že Bdpee není moc velké zlepšení…
bdpee s klimou, vakuhajzlem, normalnimi dvermi a wifinou ze neni zlepseni proti beckum?
Wifina, klima a další ,,vychytávky,, jsou dnes pro většinu cestujících nutnými prvky, bez kterých by vlakem nejeli. Ovšem to taky není vše. Máte snad v Bdpee možnost si zhasnout či ztlumit osvětlení (viz BMZ)?! Samozřejmě že ne. Když si chce člověk při cestě za tmy trochu odpočinout, tak v tomhle voze se mu to zaručeně nepovede. Nehledě na to, že někdo má raději oddílové než velkoprostorové vozy. Teď tady neoroduji za béčka ale i v novějších se dá docílit cestovního komfortu. Bmz jsou toho ukázkovým příkladem.
Taky je mi známo pár pracháčů, co jedou z Benešova ešusem, protože tam je klimatizace a civilizovaná jednička.
Vakuové WC to je zlo, když je co chvíli kvůli nedostatku vody nebo ucpání mimo provoz. To zlatá obyčejná díra na koleje je konci jízdy vlaku, která trvá třeba i pět šest hodin.
Přesně jak píše kolega podemnou, Vrchní kobliha na všechno dohlédne a všem naslibuje jak ,,ANO, bude líp,,. A jako obvykle slibem nezarmoutí. Mně úplně stačí, jak maká na VRT. Tahle skvadra až skončí tak se budou všichni divit. Dálnice nikde, VRT nikde, dálniční známky a předražené vrtulníky možná. Ale co bude určitě tak obrovské dluhy, které někdo muset zaplatit.
Projekt VRT byl spuštěn před půlrokem. Máte špatné informace.
Že co? Březen 2017, vláda schválila hlavní trasy. A už v roce 2014 vyšla Bílá kniha.
https://www.mdcr.cz/getattachment/Media/Media-a-tiskove-zpravy/Schvaleni-Bile-knihy-je-dulezitym-okamzikem-pro-da/MD_Bila_kniha.pdf.aspx
Takže za těch 6 let stihli:
– schválit hlavní trasy
– projednat s Německem Krušnohorský tunel, nikoliv už ale DÚR
– stanovit úsek Běchovice Poříčany jako prioritní
# nová trať Plzeň − Domažlice není iniciativa vlády.
Kromě druhého bodu do kterého byli němci vmanipulováni (pozitivně) a Běchovice (ty už měli být hotové) to jsou sny a vzdušné zámky , výsledek nula .
Jojo, druhá nákladní dvojkolejka do Německa není potřeba, ty tranzitní kamiony Plzeň − Brno − Slovensko přece pobere dnešní jednokolejka.
A o čem Bureš snil když náhodou spal?
o jizde hasisbednou
O tom, že dostává dotace na převzetí majoritního podílu v Royal Dutch Shell.
Keninkliche nederlandsche Shellmaatschapij :-).
Pamatuji bilboardy s VR jednotkou a textem Praha – Brno 0:45 hod. Chudák, asi měl moc vlhkej sen…😀
Mne to prijde naprosto logicky. Taky se zenou doma dva dny pred prijezdem tchyne surujeme, aby nemohla pyskovat. Nebo kdyz prijel do CR Terry Leahy a mel priject na inspekci do Tesco Videnska, nacpaly tam regaly zbozim a vyhazeli shnily maso. Terry je prevez a nebeh do Tesco Herspice:-) Kdyby to Babis umel jako on, jel o spoj pozdejs a videl realitu.
Babiš ale nechtěl vidět jak vypadají vlaky na Benešov, ale mít materiál pro novej post na FB.
Výbornej postřeh. Některým stále nedošlo, že tyhle výlety a setkáváním s každým na rohu neslouží k ničemu jinému, než k PR na FB. Aby to mohlo těch pár koblih neustále žrát.
Bureš nám nějak Kimovatí. Dohlížet a dozorovat všechno. A za nějaký čas přijde požadavek: „Ředitele drah vyretušovat a fotku přejmenovat!“
Škoda, že zpátky nejedou R26, to by koukali na rychlíkovou trať .
Čemu se kdo divíte? Takhle to bylo, je a bude všude už od starověku. Někdo má zkrátka vždy nárok na vybranější zacházení.
Quo licet Jovi, non licet bovi.
Quod licet Iovi ….
Kremlík si jako ministr pořídil byt za 14 milionů, polovinu zaplatil ze svého, půlku si půjčil od rodičů. Křišťálově čisté tak, že to křišťálově čistší už být nemůže. 😃
Ovšem nedejbože, aby si živnostník pořídil dodávku. NEZAPARKUJEŠ!
Podle mě je vcelku logické že se ve větším počtu lidí lépe jedná ve velkoprostoru než v kupé. Do kupé by se tak akorát vešel ministr, premiér a jejich ochranka a poradci…….
A od té doby soudruzi staví na jeho počest Potěmkinovi vesnice
Naproto úžasný název fotky 🙂 koblihyjedouvlakem
To je někde uvedeno?
Stačí rozkliknout fotku kolečkem (mně to normálně otevírá takhle prohlížeč)
Pro ulehčení zde je odkaz
https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2020/02/koblihyjedouvlakem2.jpg
https://zdopravy.cz/wp-content/uploads/2020/02/koblihyjedouvlakem-990×660.jpg
Stačí rozkliknout fotku kolečkem (mně to normálně otevírá takhle prohlížeč)
I tak se dá vyjádřit politický názor.
ANO, bude Líp až se jednou z těch slibů a snení vyspime, zjistíme, že by stačilo jen pracovat a ne MAKAT jak nám ukazuje současná garnitura.
Zajímavá fotografie těch dvou generálů:
Mnoho o české zemi a politice ukazující… a přitom si můžete myslet cokoliv.
1) Buď mají ČD úzké a nepohodlné sedačky ve voze Bdpee – kde jsou sedačky jako v MV 842- tedy z 90 let z nepříliš povedenou ergonomií
2) Jsou oba pánové k sobě jaksi netulící, když pan generální ředitel ve „svém“ vlaku sedí jako by na půl zadku 🙂
Správná odpověď?
Skoro jako výlet pimprlat…
Vyberte si podle Vašeho citu… 🙂
A přitom ČD provozují vládní salonní vozy. Ředitel dořediteloval. Ani ten vládní salon pro vládu nezařídil. Mimochodem, vagony mají prý tu výhodu, že se dají = o p e r a t i v n ě = zapřat a odvěšovat.
No jo, ale to by pak nevypadalo jako mediální divadýlko dle schématu „premiér magnát mezi lidem“.
Osobně bych se rád zeptal pana Generálního ředitele Českých drah, jak se mu vedle premiéra sedělo. Ze snímku je patrné, že si poněkud poodsednul. Napadají mě dva důvody. Buď premiér vlády silně zapáchá, nebo je vzdálenost sousedících sedadel příliš omezující i pro cestující průměrného vzrůstu.
A nebo prostě přirozená reakce, když vedle vás sedí nejvyšší představitel státu 🙂 Ať je to sebevetsi kreten, tak prostě lidská přirozenost je takovému člověku dát vedle sebe prostor a moc se na sedadle neroztahovat 🙂
Ono je vůbec odvaha si vedle takového individua sednout, natož se k němu tulit. Rozhodně bych se taky bál, že mě vedle něj ještě někdo vyfotí.
Sedadla v těchto vozech jsou moc úzká, sezení není pohodlné. Proto zlatá B.
LOL. Název obrázku z interiéru vagonu 😀
Zrovna minuly tyden jsem jel do ceskych budejovic a zpatky. Jednu cestu jsem jel jiznim expresem a ten byl super. I vyluka olbramovice – chotoviny je skvele zorganizovana. Ale jednu cestu jsem jel rychlikem vltava a musim rict, ze i jako pomerne casty zakaznik ceskych drah jsem byl v soku. Ani tady nechci rozebirat, ze vlak byl sestaven z vozu A, B a BDs, to je bez diskuse. Ale co me sokovalo, byl ten jejich stav. Uz roky jsem nejel tak neuveritelne spinavym vagonem. Na sedacku jsem musel dat uterku, abych se dalo sednout. Pres cele okno spinave cmouhy, opravdu… Číst vice »
to je dane vylukou. vozy se maji udrzovat v budejovicich a z nejakeho modreho duvodu neni mozne, aby je uklidili a prohnali myckou na onj.
za beznych okolnosti jsou to sice vraky, ale s cistotou problem neni. stejne tak to rozumne topi a centralne to zaviralo dvere i v dobach, kdy to nebylo povinne.
Ono to bylo spinave z prahy i z chotovin, pritom u jizniho expresu byly obe soupravy ciste, i minibar fungoval.
tak spinavost „jizniho“ rychliku je tim padem nevysvetlitelna zahada 🙂
expres jsou prazske vozy, ktere udrzuji ciste i v budejovicich, jezdi to do lince.
Možná jste měl jen smůlu na soupravu, která měla ostrý obrat např. z důvodu zpoždění nebo MU. Já jsem měl letos jen štěstí, jak na personál, tak na čistotu.
Asi jste měl smůlu. Já tam jezdím velmi často a stěžovat si nemohu. Ani na tu čistotu, zatím vždy bylo v pořádku, včetně WC. Je tedy otázkou, proč to ve vašem případě bylo jinak. Možná nějaká rezerva z odstavených vozů kvůli výlukám.
Ono stejně ty Bdpee jsou nic moc, málo prostoru na nohy, několikrát nefunkční klima, ještě k tomu stůl ve čtyřce, ve 4 se tam prostě sedět nedá. Lituju toho, kdo s tímhle musí jet z Prahy do Budapeště. Doslova peklo.
Však jsou to prapůvodně osobákové vozy tj. 3.série Bdt, takže na EC to nemá co dělat a to ani po modernizaci.
Určite sú Bdpee lepšie na EC ako tie Bee , čo tam radia s obľubou. 1. Väčšina Bee je ešte bez klímy, teda s tej rady, ktorá ju nemá. 2. Bdpee má podstatne viac miesta na sedenie aj státie. 3. Aj tá Wifi poteší, keď idem z Bratislavy do Prahy. Boli roky, keď tam aj Bdmpee jazdili ale ČD majú iné priority, ako nejakú medzinárodnú linku Ex3 a je to aj vidieť
Taky tam měl být Railjet, jenže… Jaksi jistý pán jmenoval svévolně svou vládu a ta to zatrhla. A tak vozy na R do Budějovic jezdí do Budapešti…
Budapešť Flixbusem byla taky fajn. Doporučuju. A nebo počkat na vlaky RegioJet.
ja bych to jeste se zavrenym okem snesl i na „jizni expresy“, (pod) dve hodiny se to da a proti becku nemate pocit, ze je rok 1970. s cimkoliv vzdalenejsim ale mate pravdu.
Během výluky na jižních ex do Olbramovic vozíme pouze nejmodernější vagóny. Byl bych rád,kdyby se to nepřekrucovalo.
Na západních ex taktéž. Pokud se tak někdy nestane,může to být z důvodu např. mimořádné události na trati atd.
A na R vozíte co?
Šrot.
Ne, ten mají přece soukromníci. 😀
Akorát že na jedné z těch jižních ex souprav namísto Bmz už několik dní jezdí B.
Podle mě standardní postup praktikován vždy a všude.
Vždyt hlásají jaky komfort nabízejí na linkéch
No pan premiér by si měl hlavně udělat pořádek na krajském úřadě ve Středočeském kraji, který má pod palcem, vzhledem k tomu, že to byl právě Středočeský kraj, kdo zatrhl dání nových dvoupodlažních jednotek do současné smlouvy prý kvůli nedostatku peněz. Když už nic víc, chtělo by to alespoň objednat nové jednopodlažní vlaky pro S4, aby se uvolnili nějaké ty 471, už včera bylo na tohle pozdě.
Aspon rano+vecer bych ponechal na S4 do Kralup patra 471. Protoze tam to taky jezdi docela plny.
Ta zatím hypotetická náhrada by byla jednotka stejné kapacity, ale jednopodlažní. Perony jsou tam dlouhé dost, jezdit tam se sólo ešusem není nezbytné. Obecně patrové vlaky mají význam tehdy, když by se na dané trati nevešla k nástupištím dostatečně kapacitní jednopodlažní souprava.
471 nejsou potřeba, neboť zde snad nikdy nejezdí dvě spojené, tudíž jednopodlažní jednotka (spíš jednotky, u vlaků do Ústí by se druhá v Kralupech odpojila a první pokračovala dále), která by využila celou délku nástupní hrany, by bohatě stačila.
Vše je otázkou státní dopravní politiky. Není možné, aby se vozidla dohadovala pomocí krajů. Tady musí být státní koncepce, jednotná. Vize různých vozidel a celková státní zakázka a ne roztříštěnost, že každý kraj bude mít něco jiného, stejně jako každý dopravce a navíc že to bude jezdit jen po hranice kraje. prostě tento nesmysl zrušit, změnit.
Za mě je tohle velká škoda. Ne, že bych mu to přál ze škodolibosti, ale kvůli tomu, že těmto lidem pak totálně uniká realita toho, jaký ten život pro normální lidi je. Pak se nemáme co divit, že když to papaláši nevidí, že nemají důvod s tím něco dělat.
Babiš je od společenské reality odtržen už od dětství; to nepíšu jako nutný hendikep (i když AB nevolím), jen konstatuju. Bylo by krásné, aby i vrcholní politici žili běžný občanský život, ale od určité úrovně to dost dobře nejde – člověk je nesutále tahán na nějaké akce, všude ho vozej autem a chce to dost silnou vůli to odmítnout a udržet si civilní život.
To je možné, ale v evropském „ústředním výboru“ si respekt – zdá se – přesto získal.
Až na tu lapálii s OLAFem. Aspoň si s nima pokecá, na rozdíl od Sobotky.
I když se řada antievropských politiků snaží vštípit do hlavy nepoučenému voličstvu, že EU je totalitní centralizovaná, v podstatě diktátorská organizace, není to ve skutečnosti pravda. Hlavní rozhodování se ale děje na úrovni Evropské rady, tedy zasedání premiérů jednotlivých zemí, které vychází z tamních voleb. Takže zvoleného premiéra, i když je to Babiš, je třeba respektovat a jednat s ním, protože má hlasovací právo dané počtem reprezentovaných obyvatel. Babišovi se nedá upřít, že se dobře orientuje v ekonomice a že umí cizí jazyky, i proto se s ním možná jedná relativně lépe. Souhlasím ale s tím, že z jeho úst… Číst vice »
Každopádně od člověka zvykleho lhát, podvádět, rozkrádat… ktereho naprosto nezajímají jiné záležitosti než jeho osobní zájmy, profit a moc. Který se ani v nejbizarnejsich případech nezacervena, nezastydi, nulová čest nebo sebereflexe? Prerostle rozmazlene dítě zvyklé si vyřvat všechno jen pro sebe? Pro jakýkoli osobní zisk nemá problém okrást kohokoli a když se ozve, ještě ho nechá zmlátit a pak navíc zavřít?
Tohohle psychopata fakt nechceš potkat někde o samotě a v byznysu už tuplem ne. Sbírka snad všech negativních vlastností, co se dá představit.
No chudák evropa…
Důkazy???
Babiš hlavně umí a taky nebojí se projevit na jakémkoli fóru. Navíc je schopen hovořit neformálně s různými lidmi v jejich jazycích úplně stejně jako svou mateřštinou doma. Proto dokáže svými názory (neříkám ale že vždy pozitivně) ovlivňovat politické partnery. Ukažte mi u nás jiného politika, který tohle umí. Zemana a ani Klause venku už dávno nikdo nebere vážně. A může si každý o Babišovi myslet co chce.
Kdyby tam ČD nechaly jen ty vraky z DDR, tak by jim třeba Babiš nařídil s tím něco udělat a to by byla nečekaná práce navíc.
Jo a jsem velice zadostiv, jak Babiš zařídí prodloužení půlek nástupišť na hlaváku v Praze.
Samozrejme přesně tak! Prostě jen salónní plácal pro koblihy zase něco vyřešil…
A dokonce tam může jezdit až několik dní… Pak zase pojede na pár dní jinam, kde zase poslouží podobnému účelu. Výstavka je holt putovní, na víc nemáme…
Máme i putovní výstavku Bymáků půjčených z Děčína. 🙂
A to si vemte, že někteří jiní dopravci když vezou třeba prezidenta, tak dají na vlak rovnou dvě lokomotivy zatímco běžně nechávají trčet své cestující ve vlaku s neschopnou lokomotivou i několik hodin.
Čert vem vagón, klidně i s Andrejem, mě by spíše zajímalo vysvětlení posledního odstavce, kdy Ropid tlačí na pořízení velkokapacitních souprav, ale narazil na odpor středočeského kraje. Nevíte někdo proč středočeský kraj má k tomuto odpor, nebo to snad někde dokonce vysvětlil?
Nedali sedm….
Hm… to jsou nějací levní. Podle webu Neovlivni prý byla dost častá taxa: 13%. Ale bylo to v jinych regionech s ANO v čele. Je to článek „Konec nudy v Brně: Miliony se nosily v černých igelitkách“
Protože nemá dost peněz.
Protože Středočeský kraj nemá na veřejnou dopravu dost peněz. To je celé.
„Jsme na kapacitních možnostech a připravujeme delší vlak. soupravy, což znamená mj. prodloužení nástupišt.“ A nebylo by levnějším řešením, než prodllužovat délku nástupišť, pořídit pro příměstskou dopravu velkokapacitní patráky?
jako třeba třípatrový?
Stačí dvou, ale jinak konstruované a s větším počtem sedadel.
Spí čtyř až pětivozové a možná se i vrátit k vagonům s lokomotivou a řazení mít podle potřeby.
Však tam píšou „delší vlakové soupravy“, čemu na tom nerozumíte? Nebo jste si nevšiml, že rozhodující tratě z Prahy už patráky obsluhují?
Rok 2008 +- 🙂
No A, B a BDs určitě není to nejhorší co dráhy nasazují na rychlíky… Co třeba takový Aee, nebo ABpee a to ani nemluvě o rychlících co jezdí 842 + Btn + Btn
Jojo, nikdo nezapomenu na legendární páteční rychlíky Praha hlavní-Ostrava Vítkovice vedený Bdt 🙂 To bylo doslova fenomenální cestování , zlatá Béčka 🙂
Vedený Bdt? To jako že Bdt bylo hnací vozidlo?
Nebo ještě loni Praha – Turnov – Tanvald. Rychlík vedený pravidelně pouze m. v. ř. 854 to byl opravdu unikát.
Párkrát jsem s ním jel, a dobrý.
Že ABpee je horší než B, to mě vážně pobavilo 🙂
Potěmkinovy vesnice ela České dráhy.
Kašpaři… Mohl si rovnou i zajet do Tomic obhlídnout Čapí Hnízdo, poslali by pro něj určitě kočího…
Mchm – Zahradnický tunel je dobrá protihlukovka pro Čapí hnízdo…
Tak tady mame zpatky komunismus. Aspon je videt, jaka sorta soudruhu v tech CD to tam vlastne ridi.
Ježišmarjá kde? 😃
Tak snad stačil v Benešově zajít ke kadeřníkovi, ten mladej od Jermanové je prej šikovnej 😆
A ještě by ho povozil Jermanové auťákem, který sám používá.
tak snad je vyzvedl na nádru… nebo šli pěšo?
já myslel že rokovali v salónku
Ten mladej je nejen šikovnej, ale i plodnej. 😀
Poněkud trapný projev mentální podřízenosti. Potěmkinovy vesnice se vždy časem obrátí proti jejich strůjcům. Dějiny jsou dokladem a blízká budoucnost přidá další pádný.
Při minulé podobné akci Jermanová s Krtkem aspoň jeli blešákem a fotili se v něm…
Přece nechcete aby jel v hitláku. 😃
v hytláku …
Bane, s měkkým. Hitlák prý dříve nebyl služební vagon ale krytý nákladní vagon (z německého Hüte – hlídat, dohlížet, dávat pozor).
A čte se to ü tvrdě nebo měkce? 😉
Hütte je podstatné jméno a znamená bouda. 🙂
V hytláku. Odjakživa.
No právě. A německé ü, je české y.
zde bych tedy neudelil ani jeden bod, natoz dva 🙂
zaprve je tam tvrde y, nemecke ü se prepisuje tvrde. zadruhe hüttel je zdrobnelina od hütte (bouda), takze hüttelwagen je vagon s boudickou. (z podoby tvorby zdrobneliny to dokonce vypada na specificky rakousky termin.)
To je dobrý příklad, že že náš pan předseda vlády jel vlakem. Zaslouží si pochvalu.
To není pan předseda, to je jen soudruh předseda. Zalouží si kriminál, nic víc.
Tak to opravdu… z Prahy do Benešova jel vlakem… jak jel asi zpátky? Autem… A jak se to auto do Benešova dostalo? Přijelo prázdné z Prahy, aby na něj čekalo, když jel z Prahy vlakem… Pochvalu by zasloužil, kdyby se zpátky vrátil 337 s ICOMem na Budějárnu.
Leda kdyby to soudruha estebaka odvezlo rovnou třeba na Bory!
Hmm, zdroj ČD, R 707 Lužnice:
LOKO + B249 + B249 + B249 + BDs449 + A149 (fujtajxl) + B249.
Takže velmi „pěkná“ sbírka NDR, žádný lepší vůz nikde nevidím.
Tohle měla být citace, ale nějak to nedopadlo, je to v hlavním stromu.
Spíše těmto uživatelům asi šlo o to, že na jiných rychlících na této trase se tyto vozy vyskytují. Pokud si ale dobře vybavuji, jedná se možná o dva páry vlaků za den, což není tedy žádná hitparáda.
Minulý GVD se vyskytovaly na oběhu z expresů v čase, kdy expres nejede. Letošní GVD jsem je ještě nepotkal, zato naposledy jsem jel A+4Bymee+B…
Bautzen hummus wagen! Východoněmecká „zelená“ béčka!
Madrá barvou a drážním myšlením, zelená tvářemi cestujících!
Kdepak asi udělali soudruzi z NDR chybu….už vím, nepodcenili antikorozní ochranu…
Na ty naše české vzdálenosti byly východoněmecké vagóny dost ucházející, ne?
Já si je vybavuji jako věčně orezlé (pruhy rzivého odstínu) a prorezlé s puchýři pod lištou střechy a kolem rámů oken. To je při dehumusizaci a přečalounění vyvařili a přelakovali to na chvíli schovalo.
Ale co do pohodlí cestování to až tak špatné určitě nebylo.
…A na jeho počest se všude budují takzvané Potěmkinovy vesnice…
a travniky natiraji na zeleno a lidem do rukou podavaji klobasy, ktere po prejezdu vrchnostenstvi zase musi vratit.
Uspořádala při té příležitosti sesterská SŽ souběžnou akci „Veselý železničář“ ?
Myslíte Cimrmanovu zubní sádrovou protézu Veselý železničář. Stejnojmenná akce – Veselý železničář – proběhla na trati Vídeň – Praha v roce 1907 u příležitosti císařovy plánované návštěvy Českých zemí. Ministerstvo drah vědělo, že František Josef I. má rád zdravé a spokojené státní zaměstnance. Stejně dobře však vědělo, v jak žalostném stavu je chrup většiny železničářů. Proto objednalo u Cimrmana 750 levných zubních protéz z bílé sádry k jednorázovému použití. Nádražní personál si je měl nasadit právě jen na těch několik vteřin zářivého úsměvu, kterým pozdraví stařičkého mocnáře v okně projíždějícího vlaku.
Ale co se nestalo. Císař byl náladou na trati nadšen do té míry, že poručil v Benešově zastavit, aby přednostovi stanice osobně potřásl rukou. Na to však nebyla Cimrmanova zubní náhrada konstruována. A když měl přednosta, Jaromír Dušek, odpovědět na císařův dotaz, jak je u Dráhy spokojen, místo odpovědi mu vyšla z úst jen bílá kaše a poprskal mocnáře sádrovou drtí.
Benešov byla za Habsburků významná stanice, bo na Konopišti sídlil následník trůnu. V Benešově se také zachovala „císařská čekárna“.
Babiš to hraje dobře. Všichni ostatní „papaláši“ by jeli první třídou, ale on zvolil dvojku, aby byl „lidový“. Dobrý tah, to se musí nechat.
Já bych také zvolil dvojku… bílého..suchého 🙂
tak. je suchej únor!
Leju to zpátky a dám si vineu…. 🙁
Dodržujete suchý únor? To je fajn, víc zbyde na mne. 🙂🙂🙂
Podle průzkumu CVVM vyhrává ANO s podporou třetiny voličů.
Američtí vědci zjistili, že lidé nejvíce věří tomu, co zjistili američtí vědci.
A Churchill zase věřil jen těm statistikám, které si sám zfalšoval. To je starý. 😃
Já bych klidně i trojku. A mohly by bejt obě černý…
Už aby se dočkal aspoň desítky, ale nepodmíněně!
Jak říkáš oni jedí jenom žlutou rýží…ale sponzoring je důležity…
Snad nejedí i šiřitele koronaviru – luskouny.
Babiše nesnášim, ale je vcelku normálni, že pro představitele státu se zajistí jakýsi komfort. President Masaryk taky nejezdil 3.třidou na dřevěnych lavicích.
A jezdil president Masaryk někam slibovat prodloužení nástupišť?
To nevím. Rozdíl je, že za jeho časů byl milován celým národem…
Není pravda. Zeptejte se na Moravě, tam pro hladové bouře 1919 a 1920 a nedostatek práce v části regionu moc populární nebyl.
Ano Masaryk ani Beneš tu moc populární nebyli mezi obyčejnými moravany a německou menšinou. Navíc nám zablokovali tzv. Moravskou otázku na sebeurčení.
Ve chvíli, kdy by tu byl svébytný národ moravský a slovenský, nemohlo by se to jmenovat Československo, ale nějak jako „malé Německo“, protože by se zřejmě z Němců stala nejpočetnější skupina obyvatel.
Jako kdyby on mohl za válku. 🙂
Kromě komunistů.
To ne! Komunisti ho měli rádi jako vosinu někde. A to platí dodneška. Potvrdí vám to Zdeněk Ondráček nebo Alexandr Černý 😜
Na Masaryka se všichni těšili , uznávali a většina ho měla ráda . Nemusel si kupovat voliče . Dalo se mu věřit .
Měli Soudruhu Burešovi poslat rj nebo pendilíno k potěmkinovské dokonalosti
Bez Masaryka bychom neměli stát ani my ani Slováci. To málokomu dochází.
A co mě ještě udivuje:To opravdu neměly dráhy lepšího kandidáta na generálního ředitele, než člověka s titulem „Bc.“? Co jsem hledal ,tak nikde jsem nenašel žádné velké zkušenosti nebo něco, čím by en člověk předčil stovky dalších možných kandidátů na tuto funkci…Zřejmě další trafika od Andreje pro své věrné kamarádíčky ? 🙂
To se tu nesmí říkat nahlas. Babiš je bůh, co pomohl velkému Radimovi v podnikání tím, že rozdal chudině žebračenky na vlaky a tim ji dostal do žlutých vlaků. Chudina to Andrejovi nezapomene a volí ho a také se za něj bije ve zdejších diskuzích.
Jouda je prostě JOuda
vrchnost se přišla ukázat, tak musíte rozumět, že podržtašky ze středního a vyššího menežmentu pro pana majitele a ředitele státu přistavili lepší vagon. ten by mohli lidé umazat!
Měli to vzít ještě dál – regionovou na Vlašim. Aby si trochu vydrncali zadky. 😜
A co by na tu Vlašim mělo jezdit, aby to bylo ekonomicky přijatelné a jakž takž pohodlné? Snad ne Desiro?
Tohle neřeším, myslel jsem to tak, aby Babišova suita taky poznala co je to cestování vlakem
Nejedná se o vůz Bdmpee, jak se nám autor snaží chybně tvrdit, ale o vůz Bdpee, který se běžně objevuje plánovaně i na některých rychlících mezi Prahou a Českými Budějovicemi. To, že byl nejspíš upraven oběh, aby vyšel zrovna na tento vlak je možné a i vcelku logické. Za prvé, ač nemám pana premiéra v lásce, tak pořád je to lidmi zvolený premiér a pokud bylo ze strany organizátora akce požádáno o nasazení velkoprostorového vozu (kvůli jednání během cesty, kdy se na tyto účely velkoprostor hodí víc), tak vhodnější vůz, který se toulá po okolí není. Konec senzace.
Díky za upozornění. Opraveno. Velkoprostorový jezdí na této trase také například CityElefant.
Vůz se objevuje…. aneb vítejte v 21.století….
Výstavka je putovní
To ano, ale také o 20 minut pomalejší.
A? premiér mohl v klidu nastoupit po cestě, např. v Říčanech a ještě by ušetřil cestu z Průhonic na hlavní nádraží.
Nebo taky mohl jet rovnou audinou do Benešova.
A přímo do luxusní čekárny následníka trůnu Františka Ferdinanda d´Este.
V Říčanech by dal jedno v nádražní. 🤣
Taky si to mohl namířit do jiného vozu a teď ta panika : kdo si troufne mu to říct, co když tam fakt vleze, ze sedačky už se neodlepí, znáte pohádku o Smrťákovi… a tak. Kdepak. Žádné improvizace. Pěkně podle Prchala.
City Elefant se ovšem vyskytuje pouze na osobních vlacích z Prahy do Benešova, dále opravdu ne. A pokud jel pan premiér do Benešova tak asi nepojede vymetákem.
Ešus by byl lepší. Navíc by díky delší jízdní době Os měli více času na konferenci. 🚄
Na kterých, smím-li se zeptat? Jezdím denně, v různé časy různými spoji, a nikdy jsem (po zavedení expresů) žádný takový vůz nepotkal.
Přesné. Mírním vyznění svého příspěvku výše, protože jsem si teprve nyní našel standardního řazení. Potěmkinovy vesnice přeci jen vypadají jinak. Momentálně je jich spousta v USA.
Přesně tak. Nevím na co pořád lidé naříkají. Je to legálně a signifikantní většinou cca 30% voličů zvolený premiér. A je přímo podporovaný voliči dalších 2 stran, které umožnily vznik jeho kabinetu. A jestli si myslíte, že je něco špatně, tak vám říkám, že jedině ve vašich rodinách, když si nedovedete pohlídat, kdo koho volí. Musíte vychovávat svoje děti sami a ne, aby to dělala škola za vás. Volební výsledek je totiž objektivním procesem řízení na 1. prioritě.
A máme to čerstvý průzkum, který celou situaci jen potvrzuje:
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/cvvm-volebni-ucast-poslanecka-snemovna-volby-ano-ods-pirati.A200225_140721_domaci_kuce
Sry, ale bureš fakt není lidmi zvolený premiér. Je to jen majitel hnutí, co se mu podařilo získat cca 30% ve volbách.
Premiéra z něj udělali soft komunisti a original komunisti. A jeho partaj hard/stb komunistů.
A už vůbec ho to neopravňuje anektovat českou republiku pro svůj osobní profit.
Sry, to není lidmi zvolený premiér. Je to jen majitel hnutí, co se mu podařilo získat cca 30% ve volbách.
Premiéra z něj udělali soft komunisti a original komunisti. A jeho partaj hard/stb komunistů.
To se dělalo pro papaláše vždy a každý soudruh byl rád, že má pohodlí a odpočine si tak při budování socialismu.
Bureš jaký bývalý komunista a agent StB to dokáže ocenit.
Ty mínusy tady docela rychle naskakují – asi Babišova úderka
Takový Putin to chce – zdá se – dotáhnout až na cara. 🤣
Pro paláše se zpravidla zařadil do soupravy salonní vůz, víte?
Dráhy měly nasadit dobytčák, Babiš si nic lepšího nezaslouží.
Proč před slovo dráhy nenapíšete „České“? Dehonestace národního dopravce by vyzněla ještě úderněji. 😜
Kašpárek rozumí všemu, tedy i plánování a zajištění regionální dopravy….
Ne, že bych se nějak chtěl zastávat ČD, ale to, že se pro vládní delegaci zařadí speciální vůz, který v obvyklé soupravě nebývá, přece není nic mimořádného…A kupečkové vozy opravdu nejsou pro takový typ cesty, během kterého mezi sebou cestující politici jednájí, příliš vhodný…Spíš by se mělo ocenit to, že vůbec jsou schopny, narozdíl od regia nebo nejdejbože od tramvajáka Leoše, nějaký speciální vůz uvolnit …
Prodlužování vlakú a nástupišť? Nejefektivnější zpúsob jak zvýšit kapacitu. Ale to tu nikdo neocení, všude chceme nejméně 4 kolejné tratě. Na politiky jenom nadáváme, ale nikdy neoceníme, když něco udělají dobře.
Tak zatím jde o neurčitý slib bez zajištěného financování a bez časového rámce, takže nikdo ještě nic dobře neudělal…
Aneb slibem nezarmoutíš, že…..☹️
A nezapomente, že ještě má rád slepicky, důchodce, podnikatele, zákazníky boltu a vůbec kohokoli si umíte představit.
Ale pouze mediálně.
Doporučuji vždy vzít v potaz, ze jeho reálný zájem je vždy ten opačný, než mediálně prezentuje. Aspoň mu díky tomu víc porozumite.
Ty vícekolejné tratě ale potřebujeme také. Včera bylo pozdě. V Německu byly čtyřkolejky u velkých měst v počátku 20. století, tedy před více jak sto lety.
2 faktické otázky/doplňky:
1) Jaké problémy na západní Ex jsou?
2) Bmdpee je 20, turnusováno je 16, tedy pokud jsou všechny provozní, nemusely odebírat žádné.
(na Ex6, jinak je Bdmpee 40 kusů).
Pravidelné nedodržování řazení (nejen na vozech s převahou vozů od Alexu).
Fakt jo? Podle Smlouvy je občasná náhrada Bdmpee vozem Bdpee přípustná; vůz Amz je nyní nahrazován zejména vozem Aee140, tedy vozem též smlouvu splňující. Co tam máte dál?
Jediné, co je mi známo za potíž, je poměrně častá náhrada posilového ABmz na Ex6_München vozem AB.
Náhrada Bmz vozy B na Ex2 je taky přípustná, že?
O Ex2 jsem se nezmínil ani slovem, proč mi podsouváte Ex2? Že by došly argumenty? Ano, Ex2 je početnější problém, jak si může každý zjistit.
Argumenty nedochází. To, že neumíte číst, je váš problém. V textu píšu o problémech s řazením Západních expresů a Valašských expresů.
Žádné zásadní problém z viny vozidel ČD na Ex6, narozdíl od Ex2, NEJSOU. Opak doložte vy, pokud to tvrdíte. U Ex2 jsme ve shodě.
https://twitter.com/AlesPetrovsky/status/1228939683436146688?s=20
v podstatě tak 80 % příspěvků Aleše Petrovského je na téma Ex6.
To jste na tom dost špatně, když musíte argumentovat špatně vylepenými nálepkami (!) a ještě k tomu na jiné lince (R16)…
Kupředu modrá. Zrovna jedu Arrivou z Turnova a dojatě vzpomínám na ten východoněmecký šrot na „domovské“ R17. Vypráskat byste zasloužili i tam odtud, soudruzi…
Ten šrot tam je díky Zemanově-Rusnokově vládě, která zakázala nakoupit railjety na Budapešť. Tak si stěžujte na Hradě…
Rusnokova vláda skončila před 6 lety. Na hradě je sice trvalý problém, ale tohle je problém na nábřeží. Za tu dobu už by se určitě daly vysoutěžit, objednat i vyrobit jiné vozy. 6 let by to mohlo trvat, snad jedině, kdyby se objednávaly v Plzni…
Ale dá se na to skvěle vymlouvat. Vzpomenete si, kdy se vypsal tendr na dieselové jednotky pro trať Praha – Kladno?:-)
Vzpomenu, taky též někdy tou dobou. Jen to vycházelo moc draho a tak se to soutěží znovu, pokud se dobře pamatuji.
to si pamatuju naprosto presne, bylo to totiz shodou okolnosti v tentyz den, co se vypsal tendr na dieselove jednotky na svejky!
Však se to taky stalo, nedávno tu pan Sůra dával obrázky prvních vyráběných vozů 😉
Které se do provozu dostanou někdy kolem roku 2022 a to ještě na Západních Expresech a Krušnohorech, protože na Metropolitany se soupravy teprve soutěžit začnou a tudíž se jich na kolejích dočkáme kolem roku 2026… To opravdu nemá s Rusnokovo vládou nic společného…
A to si tam snad tu Arrivu pochvalujete? Nebo jak to chápat? Já tam díky ní přestal právě jezdit.
B nejsou na ex2 náhrady, ale v 90% posily, které řeší zoufalou kapacitu vytížených spojů…
Určitě:-) Proto jsem si koupil na neděli místenku do Bmz, aby bylo přistaveno béčko:)A shodou okolností v kupé seděl s dalšími spokojenými cestujícími.
Supidio. Máš v nicku myslím chybu . Nemělo to být Stupido ? Jinak já byl za tyto vagony rád . Mladym potom stačí levnej žluťák a to je pro mě úspora. Režijku nemám .