České dráhy nasadily do provozu na Olomoucku třetí Stadler GTW
Jednotka 646 Stadler GTW Českých drah. Pramen: České dráhy
České dráhy nasadily do provozu další, v pořadí třetí jednotku řady 646 Stadler GTW, a to na trati z Olomouce
Malá tasemnička se ptá velké tasemnice maminky. Mami, co je to tam na západě ten bílí vlak s červeným pruhem, to je ICE, aha. A proč my žijeme tady v této kolonii. V prde…
Já sem tímto strojem jel a nemůžu si stěžovat…škoda že jen 12 kousků.po modernizaci to bude paráda.regionovy už by se pomalu mnely nahrazovat něčím novým.nevim na co ČD čekají a nevypudí vyberko na 100- 150 ks nových motoráky takové nové regiosharky nebo linty by skvalitnily cestování a zrychlily.
Čekají ? Kraje a ministerstvo dopravy objednává.
A do soutěži budou pořád dávat regionovy ..asi těžko.
Tento měsíc? Nebo celkove. To druhé by byla tragédie.
Už jsem jednotku viděl i směr Hrubá Voda, ale pravidelně tam zatím podle všeho nejezdí.
Ta rovna sedadla jsou fakt nepohodlna.
Nejezdete tím.
Už ze 150 metrů vidíte, jaký je to šrot. Obouchané, lak kolem dveří celý sedřený, vevnitř roztrhané čalounění atd. Ale pro untermenše z Východu dobrý…Holt vedení kraje vlakem nejezdí, mají podzemní hlídané parkoviště s automatickými vraty v krajském sídle…Němci si koupí nové…Doslova mi to rve srdce, je to jen lakmusový papírek toho, co jsme a kam ve skutečnosti patříme: nesvéprávná kolonie s podřadným žrádlem a ojetým šrotem.
Marku já psát takové hovadiny jako vy, tak se taky cítím jako Untermensch.
U nás by tahle jednotka mezi 40 lety starými ohadrovanými Batutzeny, srágorami ze Studénky, co neumí ani dálkově zavírat dveře a regiošuky, asi způsobila poměrně velké pozdvižení mezi cestujícími.
Možná byste měl udělat nějakou petici, že chcete nazpět kredence a šukafony, nebo co za šrotiště tam jezdilo předtím.
Az na to ze technicky je ten sukafon mnohem lepsi 🙂
Šukafon, ze kterého mám vždy přeskládané obratle?
Technicky je lepší, tak to prostě je.
Že se na to nevykašlali. Měli tam nechat Regionovy, v nich by nikdo ani po roce lak neodřel ani nerozřezal sedačky. Hádám, že sorta, co na to plive, kde může, obsahuje i takové, kteří ty vlaky ničí schválně – za původ.
Hlavně měli tyto jednotky rozprostřít po celé ČR, např kus na kraj nebo vybrat pět krajů a do každého tři kusy. Takhle to dopadne tak že na Javorník, kde stačí 810, bude jezdit toto a na trase Pardubice Havlíčkův Brod 814
Navrhuji výstavku udělat putovní!
Jako v Brně, od každého typu (tramvaje) 4 kusy a dost! 😀
Prosím vás je zajímavé že když v Brně máme mít 4 od každého typu tramvaje tak máme 17. kusů Aniter, 49. kusů 13T a 64 Varii (obou délek). A do budoucna se to bude ještě více sjednocovat
Untermenš si to koupil, nepřidělili mu to.
Chtěl bych říct dobrý, jen nevím, jestli je to:
1) moderní vozidlo, které prochází rekonstrukcí a posune to dopravu dál ke kvalitnímu cestování
2) nebo jsou to ojetý šroty z Německa fuj hnůj!!!
je to tak trochu obojí…
Nejlepší by byla Marfuša, ta má dokonce i správný třídní původ a kádrový posudek.
barva napoví 🙂
Na to existuje spousta úhlů pohledu. Např. záleží s čím to porovnáváme, pokud s nejběžnějším vozidlem českých neelektrifikovaných tratí, tj. s nějakou z mnoha variant šukafonu, tak je to beze sporu moderní vozidlo, které posune kvalitu mnohem dál. Pokud s tím co je v SRN nahradilo, tak je to fuj ojetý šrot. Pak je tu politické hledisko. Pokud je v najbrtu, tak se jedná o moderní, prověřené vozidlo. Pokud je nedejbože v jiném nátěru, jedná se o fuj fuj německý šrot, kterým zlý soukromník bourá zažité pořádky. Dále ekonomické hledisko. To si musíte položit otázku zda máme na něco lepšího.… Číst vice »
Krásně shrnuto.
Ahá takže když tady máme platy nízké ale daně vysoké tak tady nemůžeme kupovat nové vozy ? Když jsme nejvyspělejší z postkomunistických států tak si nemůžeme dovolit kupovat nové vlaky ??? Když si sem jdou Cigoši ze Slovenska pobírat dávky a vycucávat peníze tak si nemůžeme dovolit kupovat nové vozy ? Když tady máme nejvíce rozhrabané koleje v Evropě protože se rekonstrujou tak si nemůže dovolit nové vlaky když tady můžeme tratit miliardy za jednu stanici metra bez řidiče což si mylím že je zbytečnost tak si nemusíme kupovat nové vozy ? Když si furt chceme dokazovat a je to… Číst vice »
Jaké zesměšňování? Tato kolonie je k smíchu od jak živa. A co se týká vozidel to platí dvojnásob. Ještě když bylo co k viděné na MSV v Brně po roce 90, tak sledovat a slyšet komentáře lidí ze Siemense, Alstomu a jiných, když se dívali na ty zázraky, byla člověku hanba.
Je ro jedno buď bude jezdit Arriva se šrotem nebo Regio Jet se šrotem nebo Leo Expres se šrotem nebo České Dráhy se šrotem. Prostě to co je technicky lepší tak tohle nahradíme vozy 50 let Němci zaprděnými akorát ty první dva jmenovaní dopravci se k rekonstrukcím moc nemají. Ačkoliv žijeme v demokracii tak pořád jsou prachy na prvním místě.
Přitom Šukafon je technicky lepší jak Arriva když by se povedeně zrekonstruoval a dal se mu nový nátěr tak by to byl jeden z nejkvalitnějších motoráků v ČR a SR.
Arriva je to stejné co ČD , opravovat nejnutnější . Pochopitelné . Jančura s RegioJetem je jiná liga . Ten do závazku koupí nové .
Níž nechápu to odborné spojení šukafon a Arriva . Jako která ??? Stadler ??? To je jako srovnávat favorita s osmdesátkovou audinou . Ikdyž bude v plnou nádrží a po technické tak i trouba pochopí , že je to sice má volant a čtyři kola ale to je tak všechno , co mají podobné .
Tak pročpak Stadler nemuze jezdit do Harrachova a 810 jo hm 🙂 Procpak treba Felicia meho otce drzi uz asi 18 let kdezto
Fabia meho kamarada se rozmrdala na motoru ? Tim ze jste rekl Audina tak hadam ze vy taky asi jezdite po silnici 200…
Nauč se aspoň technický parametry vole 🙂 beztak o tý audině víš leda hovno.
Jo a o Jančurovy si povíme o azbestových vagónech 🙂 Ty asi podle vás nejsou důležité na opravu ? 🙂
Jo a ještě jsem zapomněl šrotiště v České Třebové se prý začíná plnit žlutými vlaky… To teda moderní vozy končí sakra brzo :DDDD Když si vezmeme že začal jezdit někdy od roku 2008 a že se ještě ze začátku snažil…
Tak si půjčuj tátovu Feldu a nejezdi vlakem.
mimochodem, za kolik kupoval kámoš tu Fabii? Za 5.000 Kč? No tak si koupil olítaný vrak.
Ne,ne kupoval si novou cca za 350 000
Někdy je to i řidičem.
Který Stadler nemůže do Harrachova? A co tam tedy jezdí?
Ale houby, to se nebavim o Stadleru ale o arrive a jejich kvalitnich vozech v uvozovkach
Regiojet a jiná ligá? Vážně? Dělám v železniční branži a z několika zdrojů vím, co dělá RJ: co nejlevněji pořídit, co nejvíce muziky. Dodavatelům platí s dlouhou prodlevou, v Ústeckém kraji nasadil jezdící žumpu. Zkuste si sednout do tý jezdící žumpy. Sedne si málokdo. Sedačky neudržované, stěny hnusné, některé sedačky roztrhané, cestující si zacvičí s kočárky a s koly. Obrovská fluktuace presonálu. Přiliš nesmyslná kontrola zaměstnanců. Hlavně nakupuje starší vozy. Šéf RJ si zapokecá s AB hned se mu nějak daří. …. RJ to je jiná liga. To máte pravdu.
Všichni dopravci musí šetřit.
Zrovna pro ústecký kraj jsou ve výrobě nové jednotky, takže ta žumpa jak tomu říkáte je tam dočasně. Co by za tento typ dočasnosti dali jinde.
By me zajimalo 🙂
To myslíte vážně?:,,Co by za tento typ dočasnosti dali jinde´´ Nic horšího jsem snad neviděla. Nikdy v životě jsem se nebála sednout jako v této žumpě. I dávné nepopulárné koženky vypadali lépe a dali se dobře umít. A lidi se ještě přilepili :-)))
Ani v nejhorším vlaku soukromníků se nemočí , nechlastá , nekouří , neplive . A pokud ano tak nikdy ne před posádkou vlaku jako v rychlících ČD .Zde opakovaně a bez vyhazovu z vlaku. Soukromníci nemají nejnovější stroje , ale odpovídající čistotou jsou dostačující a nebojím se jít na záchod.
Nevydrží! Do švestek!
když by se povedeně zrekonstruoval
leda ve vysoký peci
Zkuste naznačit, kterak dostat vlak do vysoké pece?
per partes
Autogen již byl vymyšlen.
Jste si jistý, že do Stadleru GTW (ve výrobě od roku 1990) prděl němec 50 roků? Vždyť vy ani neumíte do 30 napočítat.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30
Jak vydite tak a je uplne jedno jestli jsou ojete 50 nebo 30 let.
Mydíme, vydíte, onidějí…
Šukafon je určitě při řádné údržbě hodně kvalitní, ale je adekvátní na malé tratě, 646 by měla správně jezdit někde na hlavních tratích
S tím souhlasím ale přece jenim každý normální člověk přece musí že nejsme šrotiště ani skladovna ojetin. Nad tímhle můžou jásat někde v Africe ale mám rád ČD ale kupování ojetin ne. Sice to vyjde dráž ale když se vše schopí tak do 5 let tu můžou být čistě moderní vozy. Hlavně nové. 810 je sice kvalitní ale držet ji tady navěky nemůžeme . Já jenom nechápu nadávající na 810 přitom má technicky lepší parametry než některé ojetiny co tu v ČR máme. Sem mají patřit nové vozy 810 už moc není ale když by se udělala pořádná renovace a… Číst vice »
Vybral jste si jeden parametr (vyjedou do Harrachova) a podle toho hodnotíte kompletně vůz? To je trochu hodně zjednodušené.
Ty vole tak si jezdete treba konesprezkou kdyz vam tak neuveritelne vadi 810 ze radsi misto toho co by jste byl pro aby tady jezdili nove vozy tak tady rvete o tom jaky ja jsem rasista na Nemcea jejich Stadler… Je to proste ojeta sracka co tu nema co delat a ti idioti temto sragoram co tady maji vsichni dopravci rikaji moderni vozy. Kdyz tady napisu ze se srotiste C. Trebove zacina plnit zlutymi sragorami tak se to sraaasne lidem nelibi. Tak ja jim sem priste asi sharenu foto aby videli jejich milacky. Chapu vsechny uhranosti vuci 810 ale kdyz… Číst vice »
Proste vetsina normalnich lidi musi souhlasit ze ackoliv jsou moder. Vlaky super tak ale nejsme skladiste ojetin.
A kdyz uz tady ty ojetiny maji byt tak ale fakt jen max na 2 roky ne ze tady budou smrdet dalsich 10 let.
Kdyby to dovezl RJ nebo LE, vysvětlili by vám to tu hned.
A stejně jsou ty vlaky k ničemu, když se do nich nedá nastoupit 🙈 Měl bych v souvislosti s tím připomenout i nepovedenou modernizaci hyder (854), kde místo 4 schodků vznikly tři. Má k tomu někdo prosím bližší informace? Díky
Nedá nastoupit? Nměci mají nějak výrazně delší a silnější nohy? Nebo nastupovali parakotoulem? Nebo je to tím, že v ČR jsou nástupiště štěrková, někdy i pod temenem kolejnice?
viz odpověď Martina z Moravy. V NSR mají vyšší nástupiště, navíc v ČR je často nástup přímo z terénu v úrovni kolejnic
Vždyť to sám píšu: „Nebo je to tím, že v ČR jsou nástupiště štěrková, někdy i pod temenem kolejnice?“
A to je chyba vozidel? A do regionovy by se nastupovalo snáz?
Jde o rozdíl nástupní hrany u perónu v Německu kde jezdily a v ČR. Tuším, že je ten rozdíl asi 200 mm. Na to, aby to nějakým způsobem fungovalo, by musely ČD přidat ještě jeden schůdek na neperonizované stanice. Pro pohodlný nástup by neměl být schod vyšší než 200 mm. Myslím si, že vlak není půda aby do něj člověk lezl skoro po žebříku. Co pak starší lidé nebo maminy s děckama. Kde jsou nástupiště pod temenem kolejnice podle Franty Kocourka? U nás o žádných nevím, pokud nepočítám muzejní drážku např. ve Zbýšově a podobné, ale ta není součástí sítě… Číst vice »
Já na jedné z fotek jasně vidím stoličku. Budou ji vozit s sebou a máte po problému 🙂
Stejně to dělají v USA 🙂
Ne nutně: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c3/Lakeline_metrorail_station_2014.jpg
Fúúúj vysoké nástupiště se zábradlím…. :-)))
Kdyby nebyla nástupiště jak za krále klacka tak problém s nastupováním není…
Kromě oblohy žádná modrá . Ani na zábradlí a ani na vlaku. To do švestek nedají 🙂
To jsem se snažil naznačit.
To ovšem přece není problém hlavně dopravce (v daném případě ČD), ale především objednatele dopravy (kraje) – nebo je snad ten objednatel tak zcela nekompetentní, že neví, jakou má „v rajónu“ infrastrukturu její příslušný správce, a neumí se rozumně dohodnout s dopravcem, jaká nejvhodnější vozidla mu aktuálně může do provozu na té infrastruktuře nabídnout (poskytnout), není-li schopen včas přesvědčit zmíněného správce infrastruktury, že už žijeme ve 21. století, a přimět jej, aby adekvátně upravil peróny?
… Kde jsou nástupiště pod temenem kolejnice? Ve Zlíně, na koleji nejblíž ke staniční budově. Tam není nic, musíte přímo ze štěrku. Donedávna taky v Kojetíně, v Nezamyslicích, v Holešově a jinde. Ikdyby to bylo 5 cm štěrku nad kolejnici, tak lézt na první schod ve výšce stolu (přijelo Bdmtee, Donnerwetter!) a drápat se metr dvacet vysoko nic moc. Proti tomu je jeden schodek výšky 20 cm pohoda. Teda byl by pohoda, kdyby! Kdyby byly peróny všude, tak jak mají být. Jako v Olomouci na titulním snímku. Jenže Dráhy od dob Císaře pána mnohde jen dosypávaly štěrk, když se sešlapal… Číst vice »
854. má stejný počet schodů jako měla 853. A bez zásahu do rámu ani větší počet mít nemůže.