České dráhy nabídly Vysočině RegioSharky na tři roky
Motorová jednotka 844 RegioShark, foto: České dráhy
[contact-form][contact-field label=“Jméno“ type=“name“ required=“true“ /][contact-field label=“Emailová adresa“ type=“email“ required=“true“ /][contact-field label=“Webová stránka“ type=“url“ /][contact-field label=“Zpráva“ type=“textarea“ /][/contact-form] Cestující po Vysočině
„Podle vyjádření kraje by měly být dvě jednotky nasazeny na trať Havlíčkův Brod-Světlá nad Sázavou a dál do Ledče nad Sázavou. Třetí souprava by mohla jezdit po trati Jihlava-Horní Cerekev až do Tábora. Dosud na těchto tratích jezdí buď regionovy nebo motorový vůz Stadler RegioShuttle. “
– Mezi Světlou a Ledčí dosud jezdí především 810 + přípojné vozy.
– Mezi HB a Světlou dosud jezdí především klasické soupravy.
Stadlery v obou případech jen okrajově.
Jedna souprava pro celou trasu Jihlava – Horní Cerekev = jen menší část spojů bude tímto vozidlem pokryta.
“ O vlaky z které trati by případně šlo není zatím jasné.“
Nedotované Scharky jezdí v Děčíně a 2 jsou nasazeny na trať Děčín-Liberec.Tuto trať má od příštího roku provozovat Landrbahn svými vlaky.
Apollo – tobě ten žralok nic moc neříká, co???? Tak už se konečně nauč že je to SHARK !!!! a už konečně přepni z toho německýho pravopisu na anglickej (globální)… ja ??? Danke!
já se taky u toho žraloka přepíši , prostě je š na jazyku.
Péťo.r. – ty jestli máš alespoň zbytky soudnosti, tak radši už nic nepiš – tedy pokud ti to z těch komentů od velmi mnoha lidí na ty tvoje „moudra“ ještě nedošlo…
Ecce – „zloděj volá: chyťte zloděje!“ …
Když to je v reálu Rekin. 😉
Já tomu nerozumím; ČD pronajme své žraloky Kraji Vysočina a ten si pak u ČD objedná službu – provoz žraloků? Jaký je význam toho pronájmu? Nebo se má jednat o zprostředkování pronájmu obdobných vozů z PL/D, jež pak ČD nabídnou kraji jako „balíček“ vůz+služba?
Pronájem bych rozuměl doplácení odpisů proti současným vozidlům.
Taky to nechápu. Nemá přece smysl pronajímat dopravní prostředky někomu, kdo nemá licenci na jejich provoz.
já tomu rozumím a všichni, ale nechcou si to přiznat, ještě to můžou nabídnout někde v zahraničí.
Tak nám to vysvětli, dík.
Omezení na provoz pouze na hranici kraje je šílenost – mám na mysli Regiosharky z Pardubic končící v Hlinsku, přitom celou trasu Pardubice – H.B jezdí Regionovy. Regiosharky by se také dobře uplatnily na celkem využívané trati Tišnov – Nové Město – Ždár nad Sázavou.
Máte chybu v nadpisu, je tam zbytečně čárka, dále také při jízdě z Horní Cerekve je napřed Pelhřimov a až poté Obrataň.
díky za upozornění:-)