České dráhy modernizují „sysly“, vybaví je plošinou pro vozíčkáře i zásuvkami
Řídicí vůz Bfhpvee295 v čele osobního vlaku z Pardubic do České Třebové u Bezpráví. Foto: České dráhy
České dráhy vybaví nejméně 7 řídících vozů řady Bfhpvee přezdívaných sysel plošinou pro nástup vozíčkářů. Jde o požadavek Pardubického kraje,
Takže na přípražských Syslografech (163+2*Bmto+Sysel) zůstane pro vozíčkáře sysel 😀 proč řešit nástup do patráku(nízká podlaha, stačí odebrat sedačky), když se dělat výtah do klasiky a protahovat pobyty ve stanicích.
Zásuvkami, oni jako z „výroby“ zásuvky nemají?
Test
Pardon, testoval jsem pristup do diskuse, prosim smazat… Dekuji…
Test Chrome Version 83.0.4103.61 (Official Build) (64-bit), Win10
OK – na teto diskusi…
To by se hodila klima a zásuvky i na vozy ABfbrdtn.
Za1. Jakási předělávka pár let starých syslů mně nedává smysl, ale budiš.
Za2. A co tak dodělat klimatizace do připojených vozů. V roce 2020 vozy bez klimatizace by neměly spatřit světlo světa.
Tak minimálně v Lysé Sysly mají zásuvky už od nasazení, přidání USB portů je naprostá zbytečnost.
Akorát škoda, že už nejsou na rychlících Ústí – Kolín jako kdysi. Ty dnešní řazení AB+Bp+B jsou dost retro na rok 2020.
Jo, takovej pohodlnější interpanter s více oddíly 2. třídy by tam celkem bodnul. Na tyhle ,,spěšňáky” s úsekovou frekvencí se hodí velkoprostory víc. Do oddílu v (A)B si sednou 4 lidi max. a dají si mezi sebe ještě tašky a zbytek vlaku ať si stojí. Na R9 ta samá písnička. Tam je to s kvalitou a čistotou vozů ještě horší (viz. nedávné nasazení původního zeleného B). No a rozhrkané a opotřebované Bee 273, které při rychlosti nad 120km/h zní jako když se mají každou chvíli rozpadnout, to je taky libovka.
Dobrý den,
ode změny šablony (vzhledu) nemohu ani hlasovat pro komentáře, ani zobrazit celý text příspěvků („číst více“). Nový příspěvek do diskuse kupodivu zřejmě funguje. Používám stejně jako před tím Firefox s kontejnery (75.0).
Mohla by se na to, prosím, redakce podívat?
Děkuji.
Používám Operu a vše funguje.
Tak koukam, ze mame kazdy uplne jinou zkusenost, ja pouzivam Operu a nedokazal jsem se nikde prihlasit, az v Chrome na win7 starsi verze, ve win 10 pouze Edge a to jen napoprve, po odeslani uz nikoliv…
🙂
Stejný problém s Chrome na desktopu. Nejdou ani rozkliknout delší příspěvky, nejde napsat vlastní příspěvek. Podotýkám, že nepoužívám AB ani jiné doplňky pro blokování reklamy. Tipnu si, že nový diskuzní modul používá nějaké rizikové komponenty, které přes sebe nepustí firewall.
Je to prohlížečem, mobilní ani desktop Chrome nebo Edge mi neumožní nic, protože výjimka (Reference error: WdpEditor not defined).
Jediné, co mi funguje, je mobilní Opera.
Ve Firefoxu 77.0.1 mi diskuze nefunguje vůbec, v Microsoft Edge diskuze funkční je. To se asi někdo nepokusil doladit stránky pro všechny prohllížeče.
Dobrý den, víme o tom a řešíme to, děkujeme za pochopení.
Tady už to funguje, u ostatních článků nikoliv.
Tak to pardon za mail… ja si nevsiml, ze se to uz resi… 🙁
test
Sysly delali z Post-w a nikolv z Bdt.
Bdt279
Z Postw jsou 954.
Beru zpet, diky za opravu.
Plošina jim moc nepomůže, když ty dvoukřídlé dveře věčně nefungují, protože se kroutí a zablokují se 😀
Tak tak… největším problém těchto vozů jsou pomalu se otvírající a věčně nefunkční dveře, škoda, že na ně rekonstrukce taky nemyslí…
Jako další rekonstrukce rekonstrukce rekonstrukce? 😄
Není ten hlavní problém naopak v těch jednokřídlých dveřích na konci vozu? Tam docela chápu že se časem vůči skříni zkroutí když to není nijak zpevněno. To že papíry „dveře nepoužitelné“ visí často i na dvoukřídlých dveřích ale nepopírám 🙂
Z osobní zkušenosti jsem tedy naopak s těmi jednokřídlými relativně žádné problémy neměl, kdežto u těch dvoukřídlých je to úplně něco jiného. Značným problémem těch dveří totiž jejich citlivost, kdy i při menším zásahu cestujícího může dojít k jejich poškození. Když si k tomu ještě připočteme, že ty dveře se zcela běžně otevírají se značnou prodlevou po zmáčknutí tlačítka a sami o sobě se otevírají docela pomalým způsobem, kdy to často vypadá, že se zasekli tak většina cestujících asi nemá trpělivost a pomůže nějakým postrčením, což pak právě často vyústí v jejich porouchání. Na Smíchově jsem tohle jednou viděl v… Číst vice »
Ano, zablokují se, ale je to způsobené tím, že se dveře otevřou až po vysunutí schůdku a cestující si myslí, že se nic neděje a zmáčknou tlačítko znovu, a to systém vyhodnotí, jako povel k zavření. Tak cestující znervózní a zmáčkne čudl znova, no a tak to udělá několikrát a sytém je v řiti a dveře zablokuje, fíra pak kur..je, že musí valit dozadu dveře odblokovat, nebo je musí vlakoš polepit, jako nefunkční, tak možná by to chtělo si trochu pohrát s elektrónikou, jinak každá souprava s řidičákem dobrá věc, ono objíždění soupravy ve špičce, nic moc.