České dráhy loni přišly o více než třetinu cestujících a čtyři miliardy na tržbách
Cestující na zastávce Desná - Riedlova vila. Foto: České dráhy
V mezinárodních spojích klesl počet pasažérů meziročně dokonce o 66 procent. U ČD nastává doba úspor
Dámy a pánové nejvíc peněz odebírá ředitel a představenstvo, tam mizí miliony a nikdo nepíše platy a odměny radši se hledají výmluvy.!!!
nejvíce peněz ČD ušetří, když odstraní šukafony. To bylo řečí, jak jsou nezbytné a nakonec korona urychlí jejich odchod. Do tří let zmizí ty nemodernizované a do devíti let bychom se mohli zbavit i těch modernizovaných.
A já bych řekl, že naopak nás v rámci úspor čeká jejich velký comeback. 810 v klasice už sice je těžké retro,ale z hlediska nákladů jsou teď spolu s jejich modernizovanými verzemi pro ČD pravým požehnáním. Všude tam kde vyhoví rychlostně a schopností zvládnout profil trati může krabička či dvě vzhledem k počtu cestujících nahradit klasiky či větší motorové vozy. V elektrice to budou mít ČD horší,ale většinou jde o kapacitní spojení, kde lze kouzlit s počtem spojů. Co se týče úspor v ostatních oblastech,ty se bojím i pojmenovat, protože o těch tu vypukne flame, čtenáři si budou chodit pro… Číst vice »
V rámci úspor udržovat další předražené šroty navíc ?
Nechci být škodolibý, ale ČD si nic jiného nezaslouží.
Důvod?
Nechci být škodolibý, přesto jsem škodolibý, že?
Můžete to rozvést? Nechci být totiž škodolibý, ale ostatní dopravci na tom budou stejně.
Ať vini jen a pouze svého akcionáře !!!
3 tydny zakaz cesty pres okres a dopravce ani objednavatel prakticky nereaguje… fakt nepochopim…
Není to tak jednoduché zpracovat…tyhle hurá opatření. Kdy v pátek ještě není jasné, co bude v pondělí. Než se opatření na omezení zpracuje, nějakou dobu to trvá. Musí se na tom dohodnout zástupci kraje pro dopravu s dopravci. Pak se to musí zpracovat i dále např.. do CHAPSu, aby se to promítlo do elektronických JŘ a pod. U regionálních autobusů je to ve směs jiné. Mají už oběhově dané školní linky, které se opatřením prostě upraví nebo dočasně zruší. Takže nakonec z toho vypadnou 4 směny a dva autobusy. Na železnici to tak většinou není – neb jsou vozidla provázána… Číst vice »
Dá se to řešit úpravou kapacity některých vlaků.
Ta otázka zní, proč koordinátoři dopravci dokáží přizpůsobit sezónním potřebám MHD a autobusy (regionální, dálkové) proč to nejde vlaků (omezení školních spojů přes prázdniny, úprava spojů o víkendech).
Minulý rok byl tak dobrý jen kvůli tomu, že nedošlo k výraznějšímu snížení objednaných výkonů. Až začnou objednatelé analyzovat skutečnou poptávku ze strany cestujících, dojde ještě k výraznějšímu propadu příjmů. Jinak docela by mě zajímal větší detail ohledně Bednárikovo „razantně osekaných nákladů“;)
r o n- tak na první dobrou mne napadá odpískat rekonstrukci těch asi 10 zbývajících kusů 742 čd na 742.7,pak třeba šrotace zrušených vozidel v Třebové,což je tedy jen jednorázový příjem.
ideální by bylo osekat šukafony, to je nejdražší složka státního rozpočtu ohledně dopravy.
Tak to fakt není. Čím je chcete nahradit? Jestli napíšete autobusy, tak prosím, pak to ovšem není o šukafonech, ale o objednávce.
Kolik je Ti let že nejseš schopen 5 kočkám nohy spočítat.
Vyžádej si nákladovost linky kde jezdí tebou milované 810
Ten nárazník 810 Tě řádně bouchnul do hlavy,ale kde nic není ani smrt nebere.
Ty jseš taky nejdražší občan ČR když Psychiatrie Bohnice není schopna hlídat své pacienty.
Jak to vypadá s VŘ na 180 nových vozů? Údajně se v pátek měly otevírat nabídky.