Dopravci Lidé Železnice Železniční průmysl Zprávy

České dráhy hledají šéfa DPOV, vypsaly výběrové řízení

Hlavní oprava elektrické lokomotivy Českých drah. Pramen: DPOV
Hlavní oprava elektrické lokomotivy Českých drah. Pramen: DPOV

Skupina České dráhy vypsala výběrové řízení na obsazení pozice předsedy představenstva dceřiné společnosti DPOV. Hlavním předmětem činnosti DPOV je provádění oprav železničních kolejových vozidel a jejich částí.

Špičkový podnik v oboru železničního opravárenství vykázal loni rekordní tržby ve výši téměř dvou miliard korun. Vedle oprav provádí například povrchové úpravy lokomotiv či jejich modernizaci. Hlavními zákazníky DPOV jsou společnosti ze Skupiny ČD.

DPOV je na trhu dvacet let (jako právnická osoba od 1.1. 2007) a za tu dobu si v rámci skupiny vypracovala nenahraditelnou pozici. V blízké budoucnosti bude nicméně muset reagovat na měnící se trh i skladbu provozovaných kolejových vozidel či konverzi trakční soustavy.

Dráhy hledají motivovaného manažera, který bude plnit strategické cíle skupiny. Kandidát by měl mít zkušenosti na úrovni nejvyššího managementu. Klíčový je též zájem o nové trendy v oblasti železničního opravárenství. Podrobné podmínky výběrového řízení jsou uvedeny zde.

Přihlášku do výběrového řízení spolu s přílohami je nutné podat prostřednictvím e-mailu na adresu: ceskedrahy@constellation.cz nebo poštou na adresu: Constellation s.r.o., U Prašné brány 1, 110 00 Praha 1 V předmětu e-mailu/na obálku prosím uveďte: Výběrové řízení na předsedu představenstva společnosti DPOV, a.s.

nejnovější nejstarší nejlépe hodnocené
Upozornit na
Jiřík
Host
Jiřík

Špičkový podnik …. tak musím říct, že jsem po dlouhé době prožil parádní nefalšovaný záchvat smíchu. To snad není možné co všechno snese papír či internet

Jiřík
Host
Jiřík

BTW jaká je kvalifikace? Tak jako vždy, nezdravit lidi na potkání, nemít praxi manažera ze soukromého podniku, nemít základní přehled o cenách v kolejovce, nemít kontakty do zahraničí a být zakopán v českém zapáchajícím rybníčku?

Jiří Kocurek
Host
Jiří Kocurek

Na dotaz rádia Jerevan ohledně kvalifikačních požadavků přišla odpověd: Ano, kvalifikační požadavky byly definovány.

Ona P
Host
Ona P

Nikoho nezaráží že místo výkonu práce Praha? Že by Rostík zase potřeboval někam upíchnout svého kamaráda co mu bude krýt jeho kšefty?

Martin
Host
Martin

To že z DPOV odcházejí opravená či modernizovaná považuji za zázrak až na výjimky podložený umem pár lidí, kteří jsou celý život spjatí se železnicí, umí a znají. Věřím, že se karta obrátí a po období kdy všichni spoléhali na to, že vozidla opraví procesy a Excelové tabulky, přijdou a ohodnotí se také technici, odborníci a moderní vybavení dílny…

Eskimo Joe
Host
Eskimo Joe

Chvilku jsem při těch superlativech přemýšlel, jestli autor v tom vedru zešílel, než jsem si všiml, odkud ten text vzešel 😀
Přeji tedy špičkovému podniku špičkového manažera, nejlépe nějakého druhého Bureše.

Jan Sůra
Admin

Jde o komerční sdělení, nikoliv redakční text

Vojta
Host
Vojta

Nutno říct, že to je mnohem lepší reklama, než to hubnutí loupáním brambor a máčením citronu, nebo co to tu vždy vyskakuje.

Jan Sůra
Admin

Tato reklama tu už 27 dní nevyskakuje a nikdy vyskakovat nebude:-)

Vojta
Host
Vojta

Tak tomu dám další (kolikátou už?) šanci a vypínám blokování reklam.

Eskimo Joe
Host
Eskimo Joe

U některých člověk nikdy neví 😉

Kubrt
Host
Kubrt

Eh, to celé DPOV nemá jednu forku, kde by byl nějaký stroj před nějakou slušně vypadající halou? Nebo v dílně? Lákat „motivovaného manažera“ na inzerát s fotkou takhle olezlé haly?
Taky by mě zajímalo, od čeho se odvíhí těch 20 let na trhu. Před 20 lety, ale i před 120 lety, to byla depa (výtopny). Název DPOV se kdysi používal pro pozdější ŽOS.

Eskimo Joe
Host
Eskimo Joe

Však dost možná bude první úkol motivovaného manažera vyřešit právě tu plíseň 😎

ketchup1970
Host
ketchup1970

Však na vzhled to nejezdí 🙂

Křišťálová lupa

Zdopravy křišťálová lupa

Partneři



CSCARGO
RSD
czechtoll