To sotva,ss odporovek se dnešního dne dožilo asi 2 kusy,počítaje v to jednu sloužící na posunu v Košicích,možná se ještě něco málo vyskytuje v SOKV Ova,bez naděje na návrat na trat. 210 na Slovensku nemají zrovna na růžích ustláno,u nás je situace o poznání nadějnější.
Zdravím,
no nevím, když se co chvílí hlásí nějaká porucha, „super“ to asi až tak nebude. Vychytávání poruch snad dobře dopadne. Tedy, v rozumném čase.
Petr
Chápu to správně, že nejdřív se vypsala jedna zakázka na modernizaci 40 ks ČD Cargo, a teď k tomu přibude další zakázka na modernizaci 10 ks pro ČD? Namísto toho, aby se udělala jedna jediná zakázka na 50 ks? Takže na západě se můžou domluvit na společné zakázce i různé dopravní podniky a u nás v Kocourkově se neumí zkoordinovat ani 2 složky jedné společnosti?
Podle mínusů soudím, že málokdo pochopil Jaroslavovu ironii. 🙂
Iva D.
4 let
Další totální hovadina a roztříštění parku. Na jednu stranu správci řady nechtějí desítky vozů od DB první třídy, kvůli údajnému sjednocení řad vozů a tady je to najednou přesně naopak. Další miliony sežere zbytečný zácvik všech strojvedoucích v ČR, když bude v každém depu jedna. Prostě typický nesmysl od vedení. Kdyby poslalo 714 do dílen, tak to bohatě na ty výkony stačí.
714 by spíš potřebovaly nové výkonnější motory..už mají skoro 30 let odjezdeno..+ doplnit klimatizace na stanoviště.na posun se nakoupily nové loko r.794 v počtu 12ks s kterými jsou problémy a jsou slabé na posun.misto jedné řady máme 4 řady masin aneb někdo na odboru kolejových vozidel má hlavu v prdeli.
Jerry
4 let
Modernizaci těchto 10ks se nic nevyřeší ..a nenahradí to 50 ks lokomotiv řady 714 .nevim jestli dráhy neumí počítat ale máte chybu v článku.
On ten počet 714 klesá ale loko r. 794 které je mnely nahradit nejezdí všechny.z Břeclavi do Znojma vozí nějaké osobní vlaky a z Opavy na Hlučín.u Prahy už myslím nejsou turnusový ..ale pořád jich dost jezdí na posunu např. V Olomouci , Bohumíně depo a myčka, Plzeň , Třebová, Brno, Cheb, jen Praha má 10 Mašín.
Já tedy nevím, ale napočítal jsem jich 13, nikoliv 10, jak je uvedeno v článku. 742 070 OCÚ střed Praha-Vršovice 742 086 OCÚ střed Praha-Libeň 742 113 OCÚ střed Hradec Králové 742 196 OCÚ střed Česká Třebová 742 210 OCÚ střed Liberec 742 264 OCÚ západ Plzeň 742 280 OCÚ východ Valašské Meziříčí 742 320 OCÚ východ Veselí nad Moravou 742 343 OCÚ západ Cheb 742 366 OCÚ východ Valašské Meziříčí 742 367 OCÚ východ Valašské Meziříčí 742 383 OCÚ střed Děčín 742 452 OCÚ východ Havlíčkův Brod K tomu ještě jedna s muzejním statusem: 742 103 CHV Lužná u… Číst vice »
Palec nahoru za pruznost a velmi rychlou reakci. Jste skveli!
teddik
4 let
Ještě bych je dovybavil el. topením (stačilo by na ně dosadit topný alternátor na vytápěním vlakových souprav o výkonu 200 kW, nebo o trošku více-záleží jaký bude mít nový motor výkon).
10 strojů rozptýlenych po síti a majících svou turnusovou práci nahodne napětove výluky nevyřeší, tak jako je neřeší stávající desítky strojů 750 a 754. A na plánované vyluky je strojů dost. Mít ty reko742 s topením by se třeba občas hodilo, ale vejde se tam ten alternator, usmernovac a spol? Ty 742.7 apod už teď pod těmi kapotami jsou dost plné.
Pokud mě paměť neklame, náhrada řady 714 a 714.2 měla být řada 794?!
nepovedlo se
Na lehčí posun ve stanici a depech ano, pro tratovou službu nebyla 794 pořizována.
Neví někdo náhodou jestli je nějaký plán na rekonstrukci/habridizaci 110, 210 a odvozených?
To sotva,ss odporovek se dnešního dne dožilo asi 2 kusy,počítaje v to jednu sloužící na posunu v Košicích,možná se ještě něco málo vyskytuje v SOKV Ova,bez naděje na návrat na trat. 210 na Slovensku nemají zrovna na růžích ustláno,u nás je situace o poznání nadějnější.
110 a hybridy nejsou??? V Praze jezdí min. Dvě a další alespoň jedna je v Třebové.
Sorry..110 a odvozene
Už na jedne jezdim. Je super. Ale to množstvi elektroniky co chvili hlasi nejakou poruchu.
Zdravím,
no nevím, když se co chvílí hlásí nějaká porucha, „super“ to asi až tak nebude. Vychytávání poruch snad dobře dopadne. Tedy, v rozumném čase.
Petr
Nevim, jestli to je k tematu tohoto clanku, ale vypada to stejne 😉
https://www.youtube.com/watch?v=gNhrZtMxf_M
Jo je to ono, sedmičková bangle. Na tohle video od Andyho jsem si taky hned vzpomněl.
Brejlovci dostanou taky nějaké reko?
Spíš retro (lak)
Desítka lokomotiv má projít modernizací, aby splňovala přísnější emisní limity.
Spíš tam mělo být napsáno „aby to nebyly takový zoufalý zmetky“.
Po paskvilu 714 asi nikdo plakat nebude.
Vy na nich jezdíte?
Jezdil.
Chápu to správně, že nejdřív se vypsala jedna zakázka na modernizaci 40 ks ČD Cargo, a teď k tomu přibude další zakázka na modernizaci 10 ks pro ČD? Namísto toho, aby se udělala jedna jediná zakázka na 50 ks? Takže na západě se můžou domluvit na společné zakázce i různé dopravní podniky a u nás v Kocourkově se neumí zkoordinovat ani 2 složky jedné společnosti?
50ks pro Cargo je ve výrobě a pravděpodobně to nebude konečně číslo.
* pardon, moje chyba, 50 ks pro Cargo. Tzn. 60 celkově…
Chápete to naprosto správně.
Vy jste uplne mimo misu 😂 popiste proce zadani teto zakazky pro 2 ruzne spolecnosti podnikajici pod jinim ičem… tady nekdo vubec nechape zakladni zakonitosti 😂
Vy stě mimo proč by dceřiné společnosti nemohly spolupracovat na zakázce?
Podle mínusů soudím, že málokdo pochopil Jaroslavovu ironii. 🙂
Další totální hovadina a roztříštění parku. Na jednu stranu správci řady nechtějí desítky vozů od DB první třídy, kvůli údajnému sjednocení řad vozů a tady je to najednou přesně naopak. Další miliony sežere zbytečný zácvik všech strojvedoucích v ČR, když bude v každém depu jedna. Prostě typický nesmysl od vedení. Kdyby poslalo 714 do dílen, tak to bohatě na ty výkony stačí.
714 by spíš potřebovaly nové výkonnější motory..už mají skoro 30 let odjezdeno..+ doplnit klimatizace na stanoviště.na posun se nakoupily nové loko r.794 v počtu 12ks s kterými jsou problémy a jsou slabé na posun.misto jedné řady máme 4 řady masin aneb někdo na odboru kolejových vozidel má hlavu v prdeli.
Modernizaci těchto 10ks se nic nevyřeší ..a nenahradí to 50 ks lokomotiv řady 714 .nevim jestli dráhy neumí počítat ale máte chybu v článku.
Je to vyjádření Českých drah. Ale jistě víte jako anonym více.
Pak v tom má bordel paní mluvčí a neumi počítat..omlouvám se.jako anonym pracující v oboru vím že je v provozu téměř 50 ks loko r.714 .
Nebo neumíte číst. Nikde se nepíše, že má nahradit všechny 714
Ale taky tam není napsáno že nahradí část lokomotiv řady 714.tiskove prohlášení ČD sem nenašel a křišťálovou kouli nevlastním.
Vážně ještě tolik? A kolik z toho je zhruba turnusováno na vlaky s přepravou osob?
Jedna jezdí na Luně (Louny-praha), pak ještě možná nějaké drobnosti, ale někdejší masové nasazení 714 v osobní dopravě je pryč. Jezdí na zalohach.
On ten počet 714 klesá ale loko r. 794 které je mnely nahradit nejezdí všechny.z Břeclavi do Znojma vozí nějaké osobní vlaky a z Opavy na Hlučín.u Prahy už myslím nejsou turnusový ..ale pořád jich dost jezdí na posunu např. V Olomouci , Bohumíně depo a myčka, Plzeň , Třebová, Brno, Cheb, jen Praha má 10 Mašín.
Břeclav Znojmo už ne.
Třebová nemá žádný posun už pár let…
Já tedy nevím, ale napočítal jsem jich 13, nikoliv 10, jak je uvedeno v článku. 742 070 OCÚ střed Praha-Vršovice 742 086 OCÚ střed Praha-Libeň 742 113 OCÚ střed Hradec Králové 742 196 OCÚ střed Česká Třebová 742 210 OCÚ střed Liberec 742 264 OCÚ západ Plzeň 742 280 OCÚ východ Valašské Meziříčí 742 320 OCÚ východ Veselí nad Moravou 742 343 OCÚ západ Cheb 742 366 OCÚ východ Valašské Meziříčí 742 367 OCÚ východ Valašské Meziříčí 742 383 OCÚ střed Děčín 742 452 OCÚ východ Havlíčkův Brod K tomu ještě jedna s muzejním statusem: 742 103 CHV Lužná u… Číst vice »
To sedi
V textu píšeme, že jich mají 14, modernizovat jich budou deset.
Právě, že nepíšete: „Plánem je modernizace deseti kusů, celkem jich České dráhy mají deset.“ Chybka se vloudila, prosím, opravte si to.
Díky, tak to se omlouvám.
Palec nahoru za pruznost a velmi rychlou reakci. Jste skveli!
Ještě bych je dovybavil el. topením (stačilo by na ně dosadit topný alternátor na vytápěním vlakových souprav o výkonu 200 kW, nebo o trošku více-záleží jaký bude mít nový motor výkon).
Na kterých výkonech by byl využit?
Třeba napěťové výluky, mimořádné přepravy a posily pro dobíjení vozů Bdmtee a plno dalšího.
10 strojů rozptýlenych po síti a majících svou turnusovou práci nahodne napětove výluky nevyřeší, tak jako je neřeší stávající desítky strojů 750 a 754. A na plánované vyluky je strojů dost. Mít ty reko742 s topením by se třeba občas hodilo, ale vejde se tam ten alternator, usmernovac a spol? Ty 742.7 apod už teď pod těmi kapotami jsou dost plné.
Hlavně nová řada a nové schvalování. A z unifikované lokomotivy je nová řada s všemi potížemi