České aerolinie si půjčí od Travel Service boeing 737-800 pro lety do Moskvy
Spolupráce Českých aerolinií s jejich majoritním akcionářem dostane od zimního letového řádu další podobu. V průběhu listopadu začnou ČSA létat
Spolupráce Českých aerolinií s jejich majoritním akcionářem dostane od zimního letového řádu další podobu. V průběhu listopadu začnou ČSA létat
Komentář letušky mě pobavil;))) alkohol v kombinaci s IQ 69 není dobré.
Pan Mechanik asi umývá podvozky nebo tak něco. Airbus je sice Fly by Wire nicméně se dá řídit jako starý B737;)
jenom off topic.. v roce 2020, az skonci pronajem 330, bude mit CSA nejakou alternativu?
Tak pokud presedlaji na Boeingy tak možná od Korejcu dostanou nejakou 777
U ČSA jsem lítala 8 let a odešla jsem, když ta vytunelovaná státní firma šla od 10 k 5 ve všech ohledech, nejen pro cestující, ale i pro zaměstnance. Smutnej příběh. Lítala jsem na A310, Boeing 737, ATR i A320 family. Ty Tvrdíkovy Airbusy jsou fakt sr..ky. Ono je to asi jako s auty. Vy byste si koupili francouzský auto?!? Šunt? Boeing je super.
Proč porovnáváte Boeing s francouzským autem? Zkuste to porovnat třeba s francouzskou kuchyní, hudbou, uměním, sýry, nebo vínem. Mimo to, francouzské auto také není můj tip.
Slečno asi jako letuška tomu fakt rozumíte.
Já let. mechanik vám k tomu mohu říct, že u civil letadla konkrétně A320 bylo prvně použito řízení Fly-by-wire.
A ohledně letu MH 370 u B777 mohl pilot plně převzít řízení a letět kam potřeboval což u Airbus není v plné míře možné.
A u B787 jak pořád hořeli akumulátory se toho napsali stohy 🙂
Proboha, co to (s prominutim) zvanite za nesmysly?
Určitě tomu rozumím víc než ty chlapče. Studoval jsi letectví, asi ne.
Buď napiš něco odborného nebo radši mlč, pilot ani mechanik určitě nejsi.
I ta letuška byla lepší 🙂
Tak to byl tedy argument jako noha.
Možná jste to studoval, ale nějak to není moc vidět.
Zaujalo mě zejména zatažení MH370 do tématu fly-by-wire, které svědčí, že tomu zrovna moc nehovíte 🙂
no, a dál to asi nemá smysl, že? jen bláboly
To znamená že nejstarší „osmistovky“ půjdou k ČSA.🤔
Bohužel na to mám stejný názor, místo funglovek A20N:-(
Z ČSA se stane popelnice Travelu. Je to smutný, když olítáný „dobytčáky“ se strčí do ČSA a zdůvodní se to navýšením kapacity, po které je přeci poptávka.
Popravdě dobytcak mohou byt i nove 737 max 8 , když tam narvou max.pocet lidi.
A ze budou mit lidi navic v sedadle display , je slaba utecha.
Let ma byt zazitek a ne utrpeni 😉
V Maxech Travel Service žádný displeje nejsou a víc místa na nohy je jen díky tomu, že v opěradle chybí dole kapsa, takže treba 0.5 l PET láhev nemáte kam dát, je tam jen úzká přihrádka na instrukce a časopisy v horní části, kde bývají ty displeje.
S temi dobytcaky (v prakticky stejne konfiguraci) lita i treba KLM … tamze ono to s temi dobytcaky nebude tak zhave.