Česká loděnice využila zvýšené hladiny a posílá do Nizozemí další dva obří tankery

Kasko nizozemského tankeru z české loděnice Barkmet. Pramen: BarkmetKasko nizozemského tankeru z české loděnice Barkmet. Pramen: Barkmet

Tuzemská loděnice Barkmet využila únorové zvýšené hladiny Labe a několik měsíců po spuštění na vodu mohla odeslat do Nizozemí dva

Zpět na článek
8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Hans

Kéž by tyto škody na Labské vodní cestě někdo předepsal těm ekoteroristům k náhradě.

olsei

„Obří tankery“:-)) Chápu, že jsou to největší lodě, které je možné v ČR vyrobit, ale stejně…

LuckyD

Délka 86 metrů patří zcela jistě k menším plavidlům v dnešní době. Titulek je opravdu přinejmenším srandovní.

Jiří Kocurek

Taky jsem si vzpomněl na Dockwise Marlin. Kolik takových „obřích“ lodí by dokázala naložit tahle. 12 kousků?

Martin V.

Určitě aspoň dvanáct. Takhle vozí Blue Marlin do Evropy říční lodě vyrobené v Číně.
https://static.vesselfinder.net/ship-photo/9514092-710000294-1ed9dbad6328a58f3feae344bfe31fe6/1

Jakub

To by mě docela zajímalo, jak je tohle smluvně ošetřeno, protože pokud by mělo být dodáno ke konkrétnímu dni, tak by se jednalo o běžné prodlení dlužníka, ale takhle?

Nicky

Takhle je tam výluka.

Václav

Třeba jako vyšší moc. Nebo je stanoveno místo předání zákazníkovi v Lovosicích. Pak už je na zákazníkovi, jak si je odveze.