Česká loděnice využila zvýšené hladiny a posílá do Nizozemí další dva obří tankery
Kasko nizozemského tankeru z české loděnice Barkmet. Pramen: Barkmet
Tuzemská loděnice Barkmet využila únorové zvýšené hladiny Labe a několik měsíců po spuštění na vodu mohla odeslat do Nizozemí dva
Kéž by tyto škody na Labské vodní cestě někdo předepsal těm ekoteroristům k náhradě.
„Obří tankery“:-)) Chápu, že jsou to největší lodě, které je možné v ČR vyrobit, ale stejně…
Délka 86 metrů patří zcela jistě k menším plavidlům v dnešní době. Titulek je opravdu přinejmenším srandovní.
Taky jsem si vzpomněl na Dockwise Marlin. Kolik takových „obřích“ lodí by dokázala naložit tahle. 12 kousků?
Určitě aspoň dvanáct. Takhle vozí Blue Marlin do Evropy říční lodě vyrobené v Číně.
https://static.vesselfinder.net/ship-photo/9514092-710000294-1ed9dbad6328a58f3feae344bfe31fe6/1
To by mě docela zajímalo, jak je tohle smluvně ošetřeno, protože pokud by mělo být dodáno ke konkrétnímu dni, tak by se jednalo o běžné prodlení dlužníka, ale takhle?
Takhle je tam výluka.
Třeba jako vyšší moc. Nebo je stanoveno místo předání zákazníkovi v Lovosicích. Pak už je na zákazníkovi, jak si je odveze.