Ceny jsou vyšší než v prvním tendru. Nejlevnější Strabag chce za D35 téměř 3,4 miliardy

Budoucí dálnice D35 v úseku Opatovice - Časy. Autor: ŘSDBudoucí dálnice D35 v úseku Opatovice - Časy. Autor: ŘSD

Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) zkouší napodruhé vybrat firmu, která postaví dvanáctikilometrový úsek dálnice D35 mezi Opatovicemi a Časy. Dnes

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Daniel Bečvář

Takže Porr ani Astaldi už se do tendru znovu nepřihlásily? Zajímavé. Hlavně že se kvůli nim zakázka minule rušila. Každopádně pokud se jim to opravu podaří zahájit v březnu, bude tam oproti úseku Časy – Ostrov zpoždění jen tři měsíce. Tu novou soutěž stihli pěkně rychle. Z toho by měli udělat standard 🙂

Martin V.

A Metrostav s Eurovií si přihodili 3/4 miliardy… Taky mě to zaujalo.

JiP

Na jednu stranu budme radi se zacne. Muze mi ale nekdo vysvetlit proc stavba bude trvat 4 roky!!!??? V uzemi, ktere je rovne jako mlat a nejvetsi kopec je krtina na poli? Mimochodem za 4 roky postavil Perner pred 160 lety celou trat z Prahy do Olomouce a to se vse hazelo lopatama a rubalo krumpacema. Nektere veci zkratka nepochopim.

thegrid

nj nejsou lidi, že

Démon

Ta cca 1 km dlouhá estakáda před Labe a inundační území je na 3 roky. Ale tím nechci obhajovat délku výstavby, která je tristní.
V Polsku bude VIA BALTICA z Varšavy na hranice s Litvou do roku 2023 komplet, přes 200 km 🙂 a to tam dnes je pouze výpadovka S8 z Varšany na Bialystok

VRT

Dovolím si zase obtěžovat opraveným a aktualizovaným seznamem dálnic ve výstavbě: D1: Lipník – Přerov 14,312 km D3: Bošilec – Ševětín 8,137 km D3: Ševětín – Borek 10,680 km D6: Nové Strašecí – Řevničov 5,550 km D6: Řevničov, obchvat 4,200 km D6: Lubenec, obchvat 4,860 km D11: Hradec Králové – Smiřice 15,460 km D11: Smiřice – Jaroměř 7,150 km D48: Rybí – MÚK Rychaltice 11,528 km D48: Frýdek-Místek, I. etapa 4,200 km D55: Otrokovice, JV obchvat 3,140 km D56: Frýdek-Místek, připojení na D48 2,306 km Dohromady se v této chvíli (23.11.2018) reálně staví 91, 523 km. Ťok slíbil, že se… Číst vice »

Michal

Celkem dobrý a celkem optimistický výhled, Ťok nakonec přece jen pár záseků posunu… Po těch pětikilometrech se ty desítky chybějících kilometrů snad jednou i dolámou. 🙂

Snad teď bude mít volnější ruce na PPP D4, D3 a SOKP… A taky něco na dráze by to chtělo, tam se děje i připravuje velké prd (občané Čelákovic prominou 🙂 ).

Láďa

Co se železnice tyče, tak Ťok prohlásil, ať začne příprava tunelu Praha – Beroun. Nevim, ale v jaké fázi to je, teda jestli to vůbec v nějaké je. Troufne si tu někdo říct, kdyb by bylo možné tunelem jezdit?

Rossec

Pokud by to měl na starosti P.Bém tak 2025, za současného vedení ANOŤoka nejdříve 2031 a to do tří let po nich nesmí zůstat ani vzpomínka.

Láďa

A co prodloužena rudna, myslím ze je označena R11, k te se už nikdo ani nevyjádřuje? Kromě 0,5 km je zbylich 6km komplet hotových.
Na televizi Seznam včera prezident Hospodářské komory prohlásil: slezli jsme ze sneka a vylezli jsme na zelvu.
Naprosto s nim souhlasím, mělo by se stavět v době, kdy jsou peníze levné co nejvíce to jenom jde. I 50km ročně otevřených dálnic je vzhledem k tomu jaký máme investiční dluh sakra málo.

Daniel Bečváč

Na D49 bude řádit Patrik a Egeria, tam se dá počítat s rozkladem proti stavebnímu povolení se 100 % jistotou 🙁

Démon

Když se ty stavby staví 4 roky. D1: Lipník – Přerov … se začala v roce 2015. Připravená byla od roku 2013.
a mohl bych pokračovat.