Ceny jsou vyšší než v prvním tendru. Nejlevnější Strabag chce za D35 téměř 3,4 miliardy
Budoucí dálnice D35 v úseku Opatovice - Časy. Autor: ŘSD
Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) zkouší napodruhé vybrat firmu, která postaví dvanáctikilometrový úsek dálnice D35 mezi Opatovicemi a Časy. Dnes
Takže Porr ani Astaldi už se do tendru znovu nepřihlásily? Zajímavé. Hlavně že se kvůli nim zakázka minule rušila. Každopádně pokud se jim to opravu podaří zahájit v březnu, bude tam oproti úseku Časy – Ostrov zpoždění jen tři měsíce. Tu novou soutěž stihli pěkně rychle. Z toho by měli udělat standard 🙂
A Metrostav s Eurovií si přihodili 3/4 miliardy… Taky mě to zaujalo.
Na jednu stranu budme radi se zacne. Muze mi ale nekdo vysvetlit proc stavba bude trvat 4 roky!!!??? V uzemi, ktere je rovne jako mlat a nejvetsi kopec je krtina na poli? Mimochodem za 4 roky postavil Perner pred 160 lety celou trat z Prahy do Olomouce a to se vse hazelo lopatama a rubalo krumpacema. Nektere veci zkratka nepochopim.
nj nejsou lidi, že
Ta cca 1 km dlouhá estakáda před Labe a inundační území je na 3 roky. Ale tím nechci obhajovat délku výstavby, která je tristní.
V Polsku bude VIA BALTICA z Varšavy na hranice s Litvou do roku 2023 komplet, přes 200 km 🙂 a to tam dnes je pouze výpadovka S8 z Varšany na Bialystok
Dovolím si zase obtěžovat opraveným a aktualizovaným seznamem dálnic ve výstavbě: D1: Lipník – Přerov 14,312 km D3: Bošilec – Ševětín 8,137 km D3: Ševětín – Borek 10,680 km D6: Nové Strašecí – Řevničov 5,550 km D6: Řevničov, obchvat 4,200 km D6: Lubenec, obchvat 4,860 km D11: Hradec Králové – Smiřice 15,460 km D11: Smiřice – Jaroměř 7,150 km D48: Rybí – MÚK Rychaltice 11,528 km D48: Frýdek-Místek, I. etapa 4,200 km D55: Otrokovice, JV obchvat 3,140 km D56: Frýdek-Místek, připojení na D48 2,306 km Dohromady se v této chvíli (23.11.2018) reálně staví 91, 523 km. Ťok slíbil, že se… Číst vice »
Celkem dobrý a celkem optimistický výhled, Ťok nakonec přece jen pár záseků posunu… Po těch pětikilometrech se ty desítky chybějících kilometrů snad jednou i dolámou. 🙂
Snad teď bude mít volnější ruce na PPP D4, D3 a SOKP… A taky něco na dráze by to chtělo, tam se děje i připravuje velké prd (občané Čelákovic prominou 🙂 ).
Co se železnice tyče, tak Ťok prohlásil, ať začne příprava tunelu Praha – Beroun. Nevim, ale v jaké fázi to je, teda jestli to vůbec v nějaké je. Troufne si tu někdo říct, kdyb by bylo možné tunelem jezdit?
Pokud by to měl na starosti P.Bém tak 2025, za současného vedení ANOŤoka nejdříve 2031 a to do tří let po nich nesmí zůstat ani vzpomínka.
A co prodloužena rudna, myslím ze je označena R11, k te se už nikdo ani nevyjádřuje? Kromě 0,5 km je zbylich 6km komplet hotových.
Na televizi Seznam včera prezident Hospodářské komory prohlásil: slezli jsme ze sneka a vylezli jsme na zelvu.
Naprosto s nim souhlasím, mělo by se stavět v době, kdy jsou peníze levné co nejvíce to jenom jde. I 50km ročně otevřených dálnic je vzhledem k tomu jaký máme investiční dluh sakra málo.
Na D49 bude řádit Patrik a Egeria, tam se dá počítat s rozkladem proti stavebnímu povolení se 100 % jistotou 🙁
Když se ty stavby staví 4 roky. D1: Lipník – Přerov … se začala v roce 2015. Připravená byla od roku 2013.
a mohl bych pokračovat.