Čedok rozšíří nabídku přímých letů do exotiky o Mexiko a Keňu
Airbus A330-200 Luke Air v Praze. Foto: Martin Meluš / Letiště Praha
Čedok kvůli uzavření hranic zrušil plány na lety na Madagaskar a Kubu.
Čedok kvůli uzavření hranic zrušil plány na lety na Madagaskar a Kubu.
A nám zrušili dovolenou na Maledivy na březen
Bude možné koupit jen letenky samostatně bez zájezdu?
Ne.
U článku je uvedený špatný TAG
nemá být A220-300 ale správně A330-200
Tak pozor na to !!!
díky
Tak je to charter a kvalita servisu odpovídá přesně tomu, co si CK Čedok objedná. Není problém ani kaviár a šampaňské pokud bude ten požadavek..
Jinak mi v článku chybí informace, zda jde koupit samostatně letenku a kolik to stojí, nebo jen komplet zájezd.
Čedok má pronajaté celou kapacitu a letenky samostatně neprodává. Info včera v nějakém deníku.
Stačí brnknout do Čedoku a zeptat se 🙂
Já už mám koupeno letenku s přestupem…
S těmi Maledivami nevím, ale mně zrušili let v únoru s tím, že tam dopravce Luke Air ruší lety.
Lety zrusili na Maledivy od 21.12.2011. Taky jsme meli letět…
Ano, je to tak. Maledivy rušili dost hromadně.
Mě zrušili Maledivy taky, údajně je pro ně v ČR málo lidí a tak budou do Male lítat jenom z Varšavy,
Správná odpověď. Zrušila to cestovka, nikoli dopravce. Je otázka, jaká cestovka. Jen Čedok tam nemusel letět.
E-mail:
Dobrý den pane Adolfe,
je mi líto, ale právě jsme obdrželi zprávu od cestovní kanceláře Čedok a.s. že dopravce zrušil veškeré odlety po 21.12.2021.
Proto nebude možné zájezd realizovat za podmínek ve smlouvě.
to je ze strany cedoku takove… aby to nevypadalo moc blbe
Ten email napsal italsky dopravce takhle hezky cesky? 😆 Neverte tomu, to zrusila cestovka.
Ať tak nebo tak, co se tím mění? Nespolehlivost odletů bude kamkoliv, pokud k tomu takto přistupuje dopravce nebo i cestovka.
To nemohl zrušit dopravce, ale cestovka. Dopravce klidně poletí do Kábulu, když si to zaplatíte…
Ani za zlaté prase. Vídeň to jistí a někde další přestup mi vůbec nevadí. K příletu do Vídně není nic dalšího třeba, pokud se rakouskému policajtovi ústně deklaruje tranzit do ČR. Z principu tuhle covid totalitu podporovat nebudu a podle statistik je nás docela dost 😀
Selhání dua Smartwings-ČSA, že to nejsou oni, kdo létá s Čedokem na těchto dálkových linkách. A není to ještě tak dávno, kdy měli A330. Kombinace pravidelných a charterových linek by podle mě uživila možná i více než jedno dálkové letadlo v Praze. Škoda, že se k něčemu takovému Čedok nerozhoupal ještě před pandemií.
Vážně si myslíš, že kdyby OK/QS mysleli že se jim to vyplatí, tak by to dávno nelítali? Určitě je to nikdy nenapadlo a čekali až s tím přijde někdo v diskuzi pod nějakým článkem…
btw YBA jejich nikdy nebyla a GBB je určený primárně pro polskou větev QS
Kdyby kombinace pravidelnych a charterovych linek uzivila jedno / dve / tri dalkova letadla…
… tak tady ta letadla uz davno jsou 🙂
Travel Service tu 2x wide body letadlo zkoušel. EximTours to měl v nabídce. Bohužel vždycky to skončilo na velikosti našeho trhu. Jedna cestovka velké letadlo do exotiky po celou sezónu nenaplní. Více cestovek se mezi sebou nedokáže dohodnout. To není problém jakýchkoliv aerolinek, ale cestovek.
To jsou myslím skvělé zprávy, ty dálkovky jsou pro člověka dost náročné i bez přestupu, navíc by Luke Air mohl poskytovat podobnou kvalitu služeb jako třeba Air France nebo KLM. Jen jsem zvědavý, kdo bude cabin crew na těchto letech a jak bude vypadat ten jejich business. Každopádně super, A330 opět bázovaná v Praze! 🙂 🙂
… podobnou kvalitu jako AF nebo KLM.
Ten je dobrej!
Tak, s KLM sem teďka na letu přes atlantik dostal 3x jídlo – 2x teplé a 1x studené. Za ma OK.
KLM je bezesporu špica, a to i na evropskejch letech.
Pobavilo mne očekávání toho samého od no-name italský charterovky, která dvakrát téměř zkrachovala. 🙂
https://zdopravy.cz/cedok-predstavil-a330-luke-air-pro-dalkove-lety-z-prahy-kvuli-zajmu-prida-na-leto-dalsi-spojeni-84040/
Já bych v tom mnoho optimismu nehledal. Ano dálkovka z Prahy je super, ale do AF nebo KLM je hodně, hodně daleko…
On Condor na letech do PUJ taky nebyl žádná sláva, opakovaná vlastní zkušenost
Business je jako v Qatar… Je to letadlo koupené od nich… předělali economy class, business nechali. Letíme sv něm na Zanzibar. Tedy doufáme že poletime…
No, úplně bych si nebyl jistý tím, že ten business bude jako v současném QR. Ten angle-flat ale dost připomíná A380 právě od Air France, takže to přirovnání nebude vlastně tak daleko 🙂
Obsah občerstvení záleží, co si objedná cestovka. Pokud hladolet, pak Čedok neobjednal jídlo.