ČD se od září vrátí k plnému provozu pendolin, peníze od pojišťovny stále nemají

Pendolino Českých drah po revitalizaci interiéru. Foto: České dráhyPendolino Českých drah po revitalizaci interiéru. Foto: České dráhy

Téměř tři roky trvající omezení provozu pendolin kvůli havarované jednotce ze Studénky a modernizaci interiéru souprav skončí v září letošního

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Michal

Pobavilo mě tvrzení o uvolnění 6 vozů pro jiné vlaky – to jistě ČD zásadně vytrhne…

Martin k

Ale jiste dovoli tak 1x Ampz 2x Bdmpee tyto vozy velmy casto chybi na Ex do ostravi

Michal

A stejně tak chybí asi na 50 dalších vlacích, takže je to jako plivnutí do moře… 🙂

Martin V.

Logika pojišťovny je zajímavá. 🙂 Jednalo se o nehodu jedné soupravy, takže chtějí platit jen jednou (resp. do jednoho limitu). Ale ke střetu došlo jak s tahačem, tak i s návěsem (nikoli přívěsem jak je chybně uvedeno v článku). A právě na tom návěsu byly ložené ty smrtící tlusté plechy. Podle stejné logiky by stačilo, aby měl pojistku sjednanou vždy jen tahač. Návěs sám nejezdí (pokud se snad nerozjede odstavený a špatně zajištěný bez tahače), takže není důvod za něj platit samostatnou pojistku. Ovšem duplicitnímu placení pojistného se pojišťovna z nepochopitelných důvodů nebrání, :-O zato duplicitnímu plnění z pojistek ano.

Kak

Z logiky věci by pojišťovna měla uhradil celou škodu a nepřenášet část odpovědnosti na oběť nehody. Rozdíl by pak po viníkovi nehody měla vymáhat sama pojišťovna.
To bychom tu jinak mohli mít povinné ručení s limitem 10 tisíc korun za cenu 20 korun ročně.

Josef

Náhradní souprava se skládá se 6 vozů,ne 7.

Josef

https://www.cd.cz/vlak/509/3.5.2018/5457076/13.42/5434364/16.43/ ,tak si ty vagónky pořádně spočítejte 😉 neznamená když jsou kurzová čísla 1 až 7,že je 7 vagónů 😉

petr.r

souprava má i lokomotivu, kdyby se psalo o počtu vagonů tak 6.

ApolloXI.

Proč se pořád z modelu vlaku, vzniklého v 80.letech dělá „něco“, čím není ?

Michal

Taky tomu nerozumím. Zvlášť když mají mnohem lepší hračku a to Railjet, se kterým se ta sardinkárna nemůže srovnávat…

Martin k

Railjety ale prece jezdi do Vidne nikoliv do Ostravi tak co je sem motate na tyto vykony jezdi poue okolo svatku kdy je mozne jeden uvolnit

Pavels

Martine, smim se zeptat co to je to „Ostravi“?

petr.r

protíká tam řeka ostravice, je to uzemí slezsko moravské.

Josef B

V posledním odstavci mě zaujalo slovo „proběhy“. Nemělo by to být spíše „oběhy“???

Jan

By mě zajímalo, jestli jde alespoň ten zbytek zkoušet tahat z firmy dopravce.

Szantus

Jde, ale i nemá to valného významu, půjde o nějakou formu S. R.O. Auta na leasing, raději zavřou krám a založí pod novým názvem.