ČD dokončí novou opravárenskou halu v Brně do konce roku, přesune do ní údržbu panterů
Stavba nové opravárenské haly v Brně - Maloměřicích. Foto: České dráhy
Ve středisku údržby Českých drah v Brně-Maloměřicích už stojí hrubá stavba nové haly pro údržbu elektrických jednotek RegioPanter a InterPanter.
Škoda, že do té haly nepovede trolej. To by se to přistavení do opravy ještě urychlilo.
Rád bych viděl zaměstnance, který se těší na novou halu proto, že odstraní prostoje a on bude moci makat v jednom kuse. Ledaže by to bylo to „Nové myšlení“.
To by jste se divil, sám tam pracuji a ty prostoje jsou šílený, na novou halu se tam čeká jak na smilování. Ono to není jenom o tom nic nedělat ale při tom čekání ani nemůžu odejít z pracoviště abych se náhodou na me nemuselo čekat, takže tam musím být, sedět a vyhlížet posun, občas je to k zbláznění
Pro Tam ten – máte-li informace z první ruky, tak prosím o reakci: Proč v Panterech bývají ty prodejní automaty úplně vyprodané, zejména když člověk v létě dorazil tak tak na Brno-Dolní, a přišel k vyprodanému automatu, tak to hodně mrzelo? Já myslel, že plnění automatů probíhá v noci během údržby, v Maloměřicích. Tak jsem myslel, že ty prostoje jdou využít.
Je to dotaz na vlastníka Panterů (firmu ČD) nebo na provozovatele automatů (to je Delikomat nebo … teď nevím)?
Panteři se do depa na údržbu dostanou pouze jednou za 3 resp. 5 dnů. Doplňování automatů v panterech proto probíhá v různou dobu na různých místech. V depu v Maloměřicích pouze jednou a to před vlakem 809. Pokud máte opakovanou špatnou zkušenost doporučuji napsat stížnost/podnět některým z oficiálních způsobů…
A na Slovensku sa len plánuje, že bude výstavba opravárenských hál – Nové Zámky a Humenné. Možno o 100 rokov …
Laco:
Na Slovensku se masivne investovali v 70. a hlavne 80. letech – proinvestovaly se neskutecne prostredky a stavelo se to nejmodernejsi co kdo dovedl predstavit.. Ted uz se ko ecne stavi na ceske strane – dvoukolejne koridory i zazemi.. Ale az ted – tedy zhruba o 40 let pozdeji.. Ted uz stavite na Slovensku nastesti za svy.. Takze asi tak..
Domčo, nebuďte ošklivá. Vždyť život je tak krásnej.
JMK objednal 4 a 2-vozovky s tím, že 4+2 mají být posilové spoje, tak by mne zajímalo, jestli by se vešla spojená 4+2 kombinace.
Dušane,
😀 tento „problém“ bude pravděpodobně vyřešen tak, že se před údržbou jednotky rozpojí a každá podstoupí údržbu zvlášť. To vás nenapadlo..?
A to ještě pomíjím fakt, že není vůbec jisté, zda právě v těchto prostorech bude probíhat údržba jednotek pro JMK.
Ne. Nevešla. Před údržbou nutno každou zvlášť.
Podle technických parametrů mají 2 spřažené 3-vozové Regiopantery 158,4m, takže ne
Off topic dotaz. Jak je to s přepínáním na Střídavinu v celé republice ? Je někde dostupný plán včetně harmonogramu ?
Ten harmonogram by byla stejná pohádka jako harmonogram stavby tratě na Kladno, pravobřežky, VRT a dalších projektů 🙁
Bohužel je to tak. Podobně jako dálnice do Ostravy: „Šimonovský půjde pěšky do Ostravy. Prohrál sázku.“
Zatím je jisté jen to, že letos se nestihne přepnout ani Říkovice – Nedakonice. A podle plánů z roku 2016 to už mělo být hotové.
Nestihne, ale zacne se s pracemi. Hotovo bude do poloviny roku 2022.
Nebyla to náhodou dálnice do Vídně?
https://www.asb-portal.cz/stavebnictvi/inzenyrske-stavby/doprava/jednotna-napajeci-soustava-v-cesku/attachment/69904-5b435214737eb
Tady je přehledná mapa a na dalším obrázku harmonogram
SUDOP – Studie „Koncepce přechodu na jednotnou napájecí soustavu ve vazbě
na priority programového období 2014-2020
a naplnění požadavků TSI ENE“