ČD Cargo vydalo dluhopisy za miliardu, použije je na nákup nových lokomotiv
Vizualizace lokomotivy Traxx MS3 v barvách ČD Cargo. Pramen: ČD Cargo
Největší tuzemský nákladní železniční dopravce ČD Cargo použije pro nákup nových lokomotiv a vagónů nové dluhopisy v hodnotě jedné miliardy
Metrans kupuje Vectrony, AWT dostalo Vectrony, EP Cargo kupuje Vectrony, Unido a PSŽ provozuje Vectrony, IDSC provozuje Vectrony, RJ si pronajme Vectrony. Jen ČDC si chce pořídit neschválenou novinku bez referencí a trošku zaexperimentovat…Kdo chce kam, pomožme mu tam.
Prosím nezapomínejte, že ČD Cargo již nějaké ty Vectrony má (tuším že 12 + 4 na cestě)…
Echt? A kdy ty 4 přijedou?
Nikdy!
Ale no tak, Traxx MS3 samozřejmě není Škoda 109E a té se taky dráhy nebály.
E109 plus mínus nějak funguje a denně obráží Budapešť, Linz a Wien.
akorat ze to trvalo let, nez dosly alespon do stadia ze pus minus nejak fungujou…. za ty penize bych cekal spickovy etalon spolehlivosti a vynikajici jizdni vykony.
Panelák: Spíš by mě zajímalo, proč Regiojet nevyužil smlouvu na čtyři dvojkové traxxy, co s tím bylo za potíže.
nemam pocit, ze by traxxxxxxxx patril do kategorie „Messerschmitt“ z plzne…
Jezisi, ty ses tak chytrej kluk, skoda te tady…
Tak například prototypová ES 499.1001 ještě dva roky po převzetí jezdila zkoušky. Neschválená novinka. ČSD měly raději pořídit vyzkoušené a schválené S499.02 (Plecháč).
Jenže sedmdesátá léta dvacátého století nebyla tím, čím je dnešek, kdy si Bombardier nedovolí vypustit do oběhu něco, co nemá dostatečně vyzkoušené, šíleně by na tom prodělal. Ale dříve bylo běžné i v západní v Evropě, že z dnešního pohledu tzv. národní dopravce pořizoval pokusné králíky v podobě nevyzkoušených lokomotiv a občas se stalo, že některá řada stála vyloženě za pendrek a dále už si jí dopravci nepořizovali a ty kousky, co už měli, dojezdily celkem brzy….
EP Cargo má v německu dva trojkové traxxy, ale tuším, že jsou jen na střídavý proud 15 kV a 25 kV.
Hele, nechcete to nechat na dopravcích?
RegioJet má i Traxxy, i když starší MS2.