ČD Cargo vstoupí do výhradního provozu pod ETCS už letos 15. prosince
Lokomotiva řady 163 společnosti ČD Cargo po montáži ETCS. Foto: ČMŽO - elektronika
„Chceme to vyzkoušet, aby nás 1. ledna 2025 nic nepřekvapilo,“ říká šéf provozu ČD Cargo Martin Svojanovský.
Jen jsem zvědav, kdy nastane první nehoda pod dozorem ETCS.
Na podcast se už těším a ten peršing v najbrtu 1 s logem ČDC je snovej, doufám, že tak zůstanou
Nezůstane. Při reko na 363 se dávají všechny do Cargo nátěru.
Tento je ale polonizovaný, tedy zůstává jako 163 a přestavba na 363 se ho asi v nejbližší době týkat nebude. V tomto schématu by do doby nějaké větší opravy nadále měly jezdit polonizované 163.022 (je na fotce), 163.042 a 163.047.
to mají jen 3 polonizaci ?
Tři mají polonizaci a zároveň toto schéma laku.
Zeptám se, pokud někdo ví. Bude moci po 22.1.2025 lokomotiva řady 123, 122 hypoteticky šestikolák projet z Oseka do K. Hory?
Co jsem zaznamenal, tak prej by snad pro žst. Kolín měla snad platit nějaká výjimka, takže ano
Co jsem pochopil, tak vjezd/odjez ze stanice pod ETCS na trať mimo ETCS bude možný i pro vozidlo nevybavené palubní jednotkou, ale s omezením rychlosti na 40 km/h. Pokud je to blbost, prosím o korekci 🙂
A co laminátky.Ještě jsem neviděl ani jednu s ETCS.A pokud na úsek Brno -Břeclav budou mít dispečeři nasazoat ESA,tak jim práci nezávidím.Také u několika půjčených Vectronů nejde ETCS.
Vybavením ETCS se u laminátek nepočítá.
To není pravda, 240 mají ETCS dostat, 230 ne.
Hlavně je na jižní moravě mají nahradit plecháče, které pokud vím jsou dnes z 90 % toho co ČDC od ČD odkoupilo jož vybaveny, takže bych se nebál
242 zatím ETCS nemají ani jedna, Laminátová 240 je zatím hotová jedná(případně se na ni zrovna dělá)