ČD Cargo pokračuje v expanzi do zahraničí, získalo německou licenci
Bombardier TRAXX MS3 v barvách ČD Cargo. Foto: ČDC
Největší tuzemský nákladní železniční dopravce ČD Cargo může od 1. března vypravit své vlaky do Německa, aniž by u sousedů
Kde jsou, sakra, skalní odpůrci liberalizace železnice. 🙂
V Německu, bědují nad expanzí untermenschen.
Je to pěkné,ale vnitrostátně chybí výkony, doufám, že i nato se vedení zaměří a sežene kšefty.
Článek nezmiňuje interoperabilní lokomotivy Škoda 372. Zároveň by mohl zmínit, kdy lokomotivy Traxx 388 vyjedou na trať. Letos? Za rok?
S Vectronem se mohlo jezdit defakto od 1. dne po D a A, v CZ po TBZ a získání PZ.
Tak s tím uvedením traxxů do provozu to moc růžově nevidím… když to dobře dopadne tak možná od roku 2021..
Na čem to vázne? Děkuji.
tak konecne uz i u nasich dopravcu budeme mit zapadni platy 😀
To si jen myslíte 😉
Ony mzdy Německých fírů nejsou nějak závratně vysoké, i vzhledem k poměrům ceny práce u nás a tam. Pokud chtějí verbovat německé fíry, tak asi budou muset mít vyšší mzdu, než u DB, ti dvoujazyční by pak snad měli mít ještě více, než Němci, ne?
Závratné nejsou u Regio.
Licenci už dávno mají, ta je totiž evropská. Získaly osvědčení dopravce, část B.
Teď jenom popřát aby se jim dařilo.
Docela jsem zvědavý,zda-li němečtí strojvůdci budou ohodnoceni stejnou mzdou jako strojvůdci čeští……
Určite nebudú. Už len v Rakúsku dostávajú fírovia priamo pod ČDC Austria mzdu, ktorá dokonca prevyšuje mzdu iných domácich Rakúskych dopravcov, vrátane toho štátneho.
Penízky, penízky, závist…
Naštěstí každý, kdo je u ČDCargo nespokojen, může do toho Německa jít jezdit, fírů je tam taky nedostatek.
Nebudou, dostanou minimálně 20€/hodina.
To myslite vazne?celkem me to zajima,jelikoz se rozhoduji o zmene
Špičkoví strojvedoucí u MTRD mají 18-20. Přičemž u ostatních německých firem (například ECCO Rail) se tvrdí, že mají málo. Jenže pozor.
V Německu se dělá na turnusy, třeba 10/6 atd. A norma je 8 hodin/den, žádných 7 nebo méně.
28 tis. čistýho v korunách. hmm nebudou stíhat na personalním.
28 tisíc za měsíční práci v Německu?
V pořádku. Jen aby nesbírala je to, co spadne se špalku.
Tak jasně že budou ze začátku jenom paběrkovat – ale takhle začíná každý. Pak už je to na schopnostech místního managementu a využívání možností celé skupiny ČDC na celém teritoriu Evropy kde působí.
Je dobré mít národního dopravce schopného vozit nejen české zboží dále do Evropy. Tímto má ČDC otevřené možnosti s perspektivou Rotterdam a Antverpy, bude-li chtít obejít omezenost Hamburgu