ČD Cargo nasadilo v tuzemsku zelený peršing, jeho budoucí barva je nejistá
Zelený peršing 163.035-9. Pramen: ČD Cargo
V úvahu nyní připadají tři možnosti: korporátní lak ČD Cargo, zelená se žlutým pruhem, zelená s krémovým pruhem.
Ze względu na dość niski numer zachowałbym oryginalne malowanie – cieszyła by oko miłośników kolei… Choć niebieskie malowanie CD Cargo też jest ładne…
Poslední zelený asi nebude. V okolí Ol. jsem na nějakém výkonu Kouty-Nezamyslice nebo v Ol. ve dřeváku nejaký ČD nedávno viděl. Myslím i pruh má žlutý, jen na čele nemá klasické červené tabulky jen bílou samolepku. Pak tu ještě na jaře určitě jezdil takový hodně oprýskaný.
Ano přesněji jde o ČD 163 091-2 je zelená 100% a ještě min. jedna ale tu jsem viděl naposledy před 14 dny. Obě jezdí pravidelně na osobácích Přerov-Bohumín-Přerov.
Ještě „hrášek“ 163 234-8 by měl být ještě v zeleno-krémovém nátěru.
163.095-3
Jakýkoli nátěr je lepší, než uniformní korporátní.
Ale korporát je ten jediný správný a protože stojí za … inovuje se.
Já hlasuji pro růžový s hvězdičkami …
Co jako ten hello kitty shikanzen ? 🙂
Právě stojí v Ostravě u depa, pokud by měl někdo zájem…
Původní barvy lokomotiv byly hezčí. Dnešní jednotvárná modro-bílá , nevím – nelíbí se mi. Jsem rád, že alespoň parní lokomotivy mají původní nátěr.
To bychom pak mohli mít vagony:
1. tmavě zelené pro normální provoz
2. fialové pro Ex (a ještě s nápisem nad přechodem „Vůz nesmí opustit území ČR“)
3. modré pro MV
A to proto, aby se jim to v depu nepletlo…
Tehdy, když byly původní, tak byly na všech loko dané řady stejné. Mínus lidová tvořivost depa – blesky.
Vrátil jste se málo. Jen do osmdesátek. Podívejte na Rosničky, Karkulky, Pomeranče, Bobiny atd. A pak přišel maník a vše přetřel červenou, nebo zelenou atd. Dnes modro bílou.
zajímavý persing jezdil kolem pardubic s osobaky…byl zelený ale ten světlý pruh měl tuším dvoubarevné….kremove a světlé zeleny.
je hezké vidět pestre loko, ne vše v jednom schematu
Mně ta zelená s krémovým pruhem připomíná na Slovensku jezdící Dvojičky/Dvojčata. V původním laku. Později dostaly místo krémového pruhu žlutý.
a teď jsou modré se žlutým, nejlépe s nějakým obrázkem přes celý bok…
(jedna takto vylepšená shlednuta v Privoze ve čtvrtek)
ta co popisuju je 163.234
Tato lokomotiva má vůbec zajímavou i historii 🙂 .
Ano, tzv. Hrášek
To je 163.234 ten má lak podle návrhu někoho přímo z depa v Č.Třebove. Teď jezdí převážně na výkonech na Hradecku.
Ono ČD Cargo nemá interní normu pro vnější vzhled vozidel, že tam před každým lakem zasedá Klub šotoušů při ZV ROH a řeší variantu nátěru?
a co vam po tom je? je zelená barva dražší než modrá? když to někoho potěší a nikomu normálnímu to nevadí, tak je to win win.
jen zapstkle lidí dráždí, že někdo má radost a oni ne…
To chce klid hezky kousek a hlavne klidek cd se vraci zpet kdy prijdou soudruzi?ja se dockam brejlovce nebo bobinky….
človicku, pokud zelený pershing v tobě vzbuzuje asociace na návrat soudruhu, máš asi halucinace…
Nic mi po tom není, nejsem akcionář ČD Cargo. Jen se ptám, jak to tam mají, protože jsem myslel, že mají manuál pro korporátní identitu a ten je závazný.
tipnul bych, že manuál je závazný pokud příslušný náčelník nevydá výjimku. myslím ale že péče o barvu loko CD Cargo je vskutku úsměvná…ať si ji nastrikaji třeba na růžovo.
Bože , takových jako ty méně. Ty musíš mít smutný život 🙂
Oni si hodi sotousi korunou 😀
Kčs, Kč, nebo Sk?
Přesně, co takový korporátní manuál, ve kterém se mimo jiné píše o stříbrných uhlácích a bílých krytých vozech. Ten musel něco stát, aby tzv. odborníci udělali image nové dynamické společnosti s jasnou korporátní identitou, která bezpečně a jednoznačně odliší ČD Cargo od ostatních dopravců. Až jsou 3/4 modří. Takto to vypadá, že se nová image nepovedla a podlézá se třeba šotouškům a jako se dělá PR s rádoby retro nátěry z dob na kterou si manageři dřívější soudruzi raději ve svých životopisech nechtějí vzpomenout.
co kdo bude mít z podlezani sotouskum?
pokud pominu užijí výrazu jako urážky, není informační hodnota vašeho sdělení valná…
VUML byla taky nuda.
Kdyby dostala korporátní lak, žádná zpráva by nevznikla. Takhle mají PR zadarmo.
Ne, že by na tom nějak extra záleželo, ale zelenou se žlutým pruhem.
Masinka pro 21 stoleti no krasa CD…..
Jistě, toto je opravdu moderní stroj, ojeté šroty jsou pouze 162 RJ.
Je to spise ostuda na rok 2021 co ma jeste cd v depu nejake muzeum rok 1950?
A v čem je to ostuda?
Že to nemění jako mobilní telefony – po půl roce nový.
Ne bude jezdit jeste padesat let no spicka to si strojvudci uziji
Že to má jezdit ještě 50 roků nikdo nenapsal. Je to ale plně funkčí lokomotiva, jedna z novějších a není za ní náhrada.
Máte 4 miliardy Kč na 40 nových lokomotiv? Nebo řeknete zákazníkům: „Nevezem sešrotovali jsme lokomotivy 30 roků taré, počkejte si“.
Kéž by peršink byla nejhorší mašina a žluté ex OBB nejhorší vagony a nebyl rok 2121
Do roku 2121 se podaří ze Scheißewerke udělat opět Škodovku, kde už nebudou vznikat nejdražší vozidla v Evropě…
buďte rád, že nežijete v Itálii, tam ještě poměrně nedávno (po roce 2000) běžně jezdily elektriky vyrobené před druhou světovou…..
Nevím čím jezdíte Vy,ale zrovna 163,363 jsou mašiny úplně v pohodě. Automatika ala Škoda jednoduchá a funkční.
Asi ano, ale už přef cca 4 roky se zde někteří rozčilovali, že peršing ve žlutém laku brzdí koridor, tak jsou asi úplně v pohodě jenom ty co mají modrý lak.
Ale zde se bavíme o nákladním dopravci a mašinách,120 Max a dostáváte stejně 90 tková čísla. Na to bohatě stačí.
Bohužel tohle nelze říct o 388 Traxx. Uživatelsky naprosto až nepřátelská,nespolehlivá.Vzkaz pro Bombardier-příště lépe a radostněji.
Foto mluvi za vse muzete se prijit podivat na ice4 jak ma vypadat doprava v roce 2021 v 21 stoleti
Jj ICE4 je to prave pro nakladni dopravu … Vy jste fakt komik.
Kdo pise o nakladni doprave ja pisu celou dobu o ececkach a najednou jste v koncich tak jste presel nakladni dopravu
Celý článek je o lokomotivě v mejtku ČD Cargo. A i na fotografii táhne nákladní vagony.
Tak to jste tady asi jediny kdo si mysli ze Cargo vozi EC…
EC třeba jako EuroContainer 🙂
A co budete dělat před Vánoci a Velikonoci?
Připojíte to ICE ještě jedno?
Kdepak…
„Vectron“ na 230-250 km/h v čele, a za ním sestava panoramatických vozů 2. i 1.třídy, velkoprostorového i oddílového uspořádání…
jste dobrý exot.
z hnacích vozidel z roku 1950 ZADNE není v pravidelném provozu.
nejstarší loko v běžném provozu u CD/CD Cargo jsou uzkorozchodne TU47 a pak uhelky rád 122 a 123.
a pozor – bobinu tuším rady 140 a spoustu loko rád 121 a 122 provozují soukromníci…takze se jdete bodnout
A těm soukromnickým „bobinám“ opravdu táhne na 70 let…
Tyto stroje jsou z přelomu 80. a 90. let, tudíž ČD Cargo nemá důvod se jich zbavovat.
Pro pana pavla byl ve vedlejsi diskuzi i ten vectron co mel 10 let a 150tis km šrot, takze tohle pro nej musi být uplne muzeum…on ma totiz na zahrade dve funglovky 🙂
Uvita vas v Praze ICE4 takto se cestuje ne toto muzeum
Jj to drevo co se ted furt nekam vozi se tam bude skvele skladat mezi ty sedačky 😁
Jasne a kdy budou rychlovlaky v cechach zatim hledate trasu tak to nebude brzy skoda neco malo vam prijede se ukazat do Prahy muzete se prijit podivat verte lepsi nez zeleny persing nemate to lehke lituji vas….
Pane proc menite tema na modelovou železnici? To ze jste si koupil nejaky start set v HO neznamena ze jste dal nez zbytek republiky 😁
Pokud mu někde na cestě nepraskne kolo a neskončí v Berounce…
Co mate jeste v depu at se zesmejem?
spís co vy jste pozil…
Já bych to šacoval na pravý francouzský absinth…
Asi byste mel zacit tim s cim vlastne srovnavame. Takže co mate v depu vy osobně? Ja nic.
Pan Pavel nema zadnou loko ale ma prehled a muzeme se videt na ice4 aby jste videl kam investuji DB vy jak koukam tahate pekne kousky a co prijde jeste prekvapeni?
Proč taháte ICE 4 do nákladní dopravy?
Nevím, jak Vám, ale mně ten jeho sloh připomíná jednoho, co už tady pod několika nicky blábolil. Možná je to náhoda…
Jj vas prehled bych chtěl mit😁 diky za vtip po rannu.
Pan Pavel sice doporučuje ICE4 cargo dopravci a opakuje se jako po 10 pivech, ale cítí se být expert. Komedie, tady se jeden pobaví.
zas tak stará není. 40let je běžný věk loko i na západě.
Vypada skvele do roku 2021 padne jak ulita potahne asi ICE4 do Prahy jako unikat to bude foticka nebo prijde jeste prekvapeni v Depu?
jelikož jste nedodal číslo pojišťovny, bezplatná terapie končí.
Jojo…
Bude vystavené v DHV Praha-střed, a vedle něj bude vystavená panoramatická souprava pro Ex s „Vectronem“ pro 250 km/h v čele…
Pavle, ty jsi retard
Ty jo, to se fakt řeší? A zajímá někoho situace, že v depech ty stroje nemá kdo opravovat? Smutné.
a jako…lakyrnik na modrou barvu je a na zelenou není?
až bude článek…nejsou lidi, ani kolo se nehne, budeme plkat o tom.
Ano, vím že to sem nepatří. Jen jsem chtěl poukázat na to, že na Cargu se řeší pitomosti. Na co má ta barva vliv? Na výkon? Nebo snad na rychlost? A jestli z té loko bude někdy řada 363, tak bude modrá. A banda šotomamlasů s tím stejně nic nenadělá. Ale klidně si tu hýkejte dál. Někdy je to fakt výživné čtení.
Tak daleko jeste nejsou ze muze dojit k poruse to prijde casem cd z rozvahou….
Ty jo, to se fakt řeší?!
A řeší někdo situaci, že ty stroje v depech nemá kdo opravovat?! Jak smutné.
Vy v Budějovicích opravujete peršinky?
Všeho do času.
Za chvíli budou opravovat „Vectrony“ z R17…
Byť ta chvíle možná potrvá 20 let…
V Praze teď frčí v dopravě pruhy svislé, tak co dva žluté svislé pruhy, aby „fíra trefil do dveří“? 😀 Sorry za vtípek, ale takhle zásadní rozhodnutí stojí za vyjádření 😉
Me se libi zelena s kremovym pruhem a nevadi mi, kdyby zustal zluty, hlavne, at Persing nejde do modre. I kdyz do modre stejne mozna pozdeji pujde, pokud se predela na radu 363, ale i tak po predelavce na eso by mohl byt modro-zluty, nebo modro-kremovy.
Na 363 zatím předělat nepůjde,pač 363 není v PL schválena.Možná až bude 25kV/50Hz na Ostravsku.
Zelený Peršing je v turnusu Sp vlaků Ústí nad Labem – Chomutov
ten patří ČD Cargo?
Sp vlaky vozí ČDC?
Promiňte, ale jste lehce mimo.. přečetl bych si článek ještě jednou
Jste samozvaný cenzor nebo editor?
Ani jedno. Jen že z článku by Vám to pak bylo jasné. Tak hezký den.
Mašinko, vrať se do barev, v nichž jsi jezdila rychlíky Praha – Přerov v TS 04E v druhé polovině 80. let minulého století ….
Zelenou se žlutým pruhem, prosím prosím
Vida vida, takže ČD Cargo už vyřešilo všechny své denodenní problémy a už jen dolaďuje drobnosti.
Takže 363 jsou nejstarší lokomotivy?
To je drámo! Ta nejistota je příšerná, nesnesitelná! 😳😁