ČD Cargo jezdí na vlastní licenci do další země, usiluje o povolení pro Maďarsko
Vlak ČD Cargo, Praha-Hostivař, foto: Zdopravy.cz/Josef Petrák
Společnost ČD Cargo začala jezdit do další země na vlastní licenci. Firma ukončila spolupráci se společností Carborail, která dosud přepravu
Cargo se poslední roky profiluje jako vysloveně seriózní firma. Má tah na bránu, modernizuje park, plní dohody, získává zajímavé zákazníky, stíhá obsluhovat i kdejakou zapomenutou lokálku s pár vozy, převážně slušně zachází se zaměstnanci… A to vše v ostře konkurenčním prostředí. Palec hore, jen tak dál.
Bohužel tuhle mi říkal fíra že mu říkal fíra od Carga že se jim nelíbí nějak moc ředitel ČD Cargo že prý vypadá spíše jak kdyby chtěl jít proti podniku… Uvidíme co přinese čas.
Jinak Cargo může být takto docela výdělečné a může se hodit docela českému státu. Se celķem divím že ještě Jančura nezačal podnikat v nákladce. Uvidíme. Držim palce
….říkal fíra , že mu říkal fíra…. To už je snad diagnóza 😂😂😂 Jako onehdy jinej šotouš – fíra od ValMezu. Čím míň fakticky vím, tím větší blbosti veřejně plácám, že jo??? 😉
No, mohl bych si nějakou loko vyfotit, když jsem ten šotouš🙂
No přijďte se podívat jak nám to v cargu (nefunguje)
Rad pridem, mozem vediet kam presne, z predchadzajucich Vasich prispevkov chapem ze na Ostravsko, ale rad by som vedel co Vas zerie konkretne? Pripadne kontakt na mna je verejne dostupny.
Zdravím p,Bednarik trochu mě překvapilo teda trochu víc že tento server taky sledujete 🙂,i tu lokalitu jste uhádl.Jako provozní zaměstnanec vašeho podniku vidím a nejsem sám komu přijdou některé kroky našeho středního managementu za podivné až nelogické např.mi řekněte co jsme ušetřili když jsme zrušili zálohu v Hranicích na Moravě ? Tato záloha obsluhuje a sestavuje ucelené vlaky do Košic a Prahy a do Šumperku a je docela možné že o ty vlaky příští rok přijdeme protože pan ředitel cementárny se kapku nasral a hledá si nového dopravce.Dalši příklad Deza ve Lhotce nad Bečvou tento podnik podle mne je zlaté… Číst vice »
Tomuto uz rozumiem viac, teda aspon tomu co Vas zerie. Dakujem za vysvetlenie. Je tazka doba, setrime kde sa da, a mozno mate pravdu ze niekedy aj kde sa neda, alebo nema. Podobnu informaciu mam aj s minulotyzdnoveho podnikoveho vyboru OSZ. Co aj povazujem za standardnu komunikacnu platformu. Cargu zdar a aj Vam pekny den.
Vám taky.snad bude časem líp a vše bude fungovat bez větších problémů
Možná je to tou konkurencí……
To myslíte vážně? Ve vnitrozemí spíš zakázky ubývají. Ano modernizují, ale na dálkové dopravě v elektrické trakci (i když i tady to je v jednotkách kusů), v dieselech nic moc, pár Bizonů (které se kvůli normám dál vyrábět nebudou), něco málo 744, 753.7 a reko 742. Jinak jezdíme na 742, 731, které tak maximálně přetřeli na modro. Ano, nejsou to nejhorší stroje a nejezdí se na nich zas tak špatně, ale alespoň mohli sjednotit vysílačky a vybavit všechny GSM-R, však ještě dnes používají starší typy, které nemají displej, které se snad na osobním snad už vůbec nepoužívají. A sjednotit ovládací… Číst vice »
Pozdě, ale přece….
Ale hlavně ať Cargo nevyklizi český trh..
Držím palce a přeji úspěšný rozvoj.
V čele mezinárodního vlaku stála 50 let stará lokomotiva. Která může po cestě kdykoliv shořet.
Nové stroje hořet nemohou že?
Shořelých vraků 240 jsem na Slovensku zaregistroval mraky. Moderní mašina má dusík. Zatím v Evropě neshořela žádná. Ale když má někdo ježdění s vraky rád, proč by ne.
Bože můj, ti diskutéři mě jednou přivedou do hrobu… Laminatky jsou spolehlivější než většina modernějších mašin.
Hlavně, že jiné firmy staré lokomotivy nepoužívají. Třeba takové IDS Cargo ( ale i jiné ) má v provozu dost lokomotiv řady 140, 141, 121, které jsou ještě starší než ta cargácká 242.
Tak tím snad hůř, ne? Pak se divíme, že máme ucpané tratě, když vozíme vlaky pomalým a slabými lokomotivami… 🤔🙄
Další Petr.r.? Komiku. Další, co nemá o dráze ponětí a píše o ní komentáře 😂😂
Že mašina o V max 90 km/h a s výkonem lehce přes 2 MWh není žádná raketa, že se s těžkým vlakem rozjíždí pomalu a dlouho a svojí nízkou max. rychlosti brzdí rychlejší vlaky, je fyzika. Co na tomhle platí na dráze jinak? 🤔
Náhodou IDS s těma starýma mašinama jezdi po koridoru docela svižně. Například s dvěma Lv 140 spojené na „kabel“ dokáže s 2300 tunama jet bez problémů. Jako dispečer na CDP si na ně nemohu stěžovat. To se najdou jiní „umělci“, kteří nám dělají v provozu starosti.
Cargo má 242?
nemáme,asi překlep 2 namísto 7. Mít bychom mohli,až se jich matka začne v příštích letech zbavovat,jak začne Škodovka sypat Pantery ,na druhou stranu,co s nimi,když v Budějovicích postává 230,240,pro které zde tolik práce není.
IDS Cargo je kapitola sama o době a nikdy by mě nenspadlo tam žádat o práci. A jak to bude s klumpry a ETCS po roce 2025?
A ta lokomotiva fakt stála nebo i jela?