ČD Cargo i kvůli kůrovcové kalamitě kupuje další vozy, zprovozní část odstavených
Vagóny s kulatinou v Krnově. Foto: Michala Grünbaum / ČD Cargo
Kůrovcová kalamita v českých lesích a příliv nových zakázek nutí největšího tuzemského železničního nákladního dopravce dále posilovat svůj vozový park.
Pane Sůro, zkuste si článek po sobě přečíst: „Stanice s největšíM objemeM přepravené kulatiny“
Neucime se pravopis
Podstatou clanku je informace o nakladni preprave
Na pravopis si bezte na zakladni skolu
@Milan: Vy mně taky.
Prznění jazyka je jedním z projevů totálního úpadku společnosti.
V zájmu stručnějšího a věcnějšího vyjadřování navrhuji psát pouze souhlásky, samozřejmě bez diakritiky.
@J.L. Asi jste nikdy nepracoval pro média… Zkuste si to, není to taková sranda, jak se zdá.
A já navrhuji přestat mluvit/psát úplně, češtinu nechat shnít jako některé lokálky a chovat se jako za Habsburků. Máme přeci angličtinu, to nám stačí. Dobrovských už tu bylo taky dost…
Zachovejte klid ať vám nepraskne cévka ☺
Ideální by bylo nakoupit Inno Wagony s výměnnými nástavbami. Tím pak lze vozit skoro všechno, od obilí přes horniny, kapaliny až po svitky plachů.
Prosím, pane Sůra, to je seznam stanic od nejvíce nakládající, nebo to je na přeskáčku. Děkuji
Mělo by to být od nejvíce nakládající.
Moc nerozumím tomu seznamu stanic na konci článku – to je pořadí v nakládce? Formulace „objem přepravené kulatiny“ může znamenat leccos. Děkuji.
Po přečtení článku, mě napadlo, že vůbec nevím, kolik stojí takový nákladní vagón. Vím, že to vždy záleží na objemu zakázky, ale kolik tak průměrně takovýto nákladní vůz stojí?
Kuk sem https://zdopravy.cz/cd-cargo-koupi-700-vagonu-na-uhli-a-drevo-pujde-o-kombinaci-ojetych-a-novych-vozu-7736/
Obecně se tyhle informace nezvěřejňují, protože konkureční boj mezi výrobci i mezi dopravci/poskytovateli vozů atd.
Ještě by mohlo stáhnout ty vagóny co přes Slovensko ? Půjčili do Polska konkurenci.