Část autobusů na Litoměřicku nevyjede, chybí řidiči. Škrty se dotknou poloviny linek

Autobus SOR v barvách pro linky v Ústeckém kraji. Foto: Kr-ustecky.czAutobus SOR v barvách pro linky v Ústeckém kraji. Foto: Kr-ustecky.cz

Přes osmdesát spojů týdně nevyjede od 1. ledna na Litoměřicku. Autobusovou dopravu v regionu převezme po firmě TD BUS Dopravní

47 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
kostík stan.

Toho blba,vedoucího dopr.společnosti TD BUS byste měli vyhnat a sebrat mu licenci,cožpak nevidíte radní a další,jak opmalu likviduje jiné dopravce a sám převážně nasmlovává jen odvozy na zony a do fabrik,což je poro něj výhodnější a necháte jej kecat v TN smaé blboosti,jen konec licence jej zlikviduje a bude klídek.Kostík

petr.r

oni musejí uplně změnit trasy a sloučit je z vlakem, kde jezdí vlak, tak autobusy až od nádraží a né aby jezdily současně pět busů po stejné trase a třeba za 10 km se rozdělily do obcí. Nesmí být jízdenka za km, ale za vesnici a to může jezdit jeden bus do pěti vesnic. Já tenhle nešvar komunismu pozoruji i u nás a nebude to jinak, protože dopravci mají peníze od projetých km.

Pavel 2

Řidiče seženou řádově za x měsíců. Vyřešení těch zmatků a návrat k použitelné ZDO bude trvat roky, bude-li k tomu vůle. Bez auta nyní ani prd.

Hanzi

A možná to ani nebude třeba řešit. Kdo jednou sedne do auta kvůli zrušeným spojům, většinou se k hromadné dopravě nevraci. Dopravní zpravodajství každé vsedni ráno podává jasný důkaz.

Frantisek

Zato pak bude třeba řešit, kam s těmi auty. Pokud jen k nejbližšímu nádraží, mohlo by to ještě jít, ale… Tzv. „dopravní“ zpravodajství je v podstatě jen automobilové, což není příliš všeobjímající.

Hanzi

Vážený pane Františku, ono doba se nám trochu změnila a lidé většinou dnes nemají moc času plahocit se motorackem ač s výhledem na krajinu tak s neskutečnou jízdní dobou oproti individuální dopravě. At chcete nebo ne ,auta tu jsou a ve stale větší míře a více a více oblíbená. Sam na dráze dělám, ale taky se snažím myslet ekonomicky a pokud vidím na jistých tratích frekvenci cestujících, kolikrát se ptám jestli se statni rozpočet nezblaznil, že dotuje jakousi činnost která naprosto pozbývá jakéhosi ekonomického smyslu.

VRT

Taková hereze tady,
jistě vám tu vysvětlí, že máme nejhustší železniční síť a že ty lokálky mají potenciál. A že je třeba nahnat lidí do vlaku.

Anjel777

Co si zvolili sucasni cestujuci v komunalnych volbach do Usteckeho kraja,to maju.Nech sa teraz nerozculuju, ze vecerne busy budu odrieknute. A soferov busov si mali hladat skor, aj masivnymi naborovymi kampanmi ako to rozbehli Ceske drahy a teraz aj Zeleznicna spolocnost SK.Ale za minimalne mzdy mladých ludi do busov nenalakaju

kostík st.

Astik nemáš pravdu,v dopravních org.je dlouhodobě bordel,jeden likviduje druhého odnáčí to lidi!!§

Děčíňan

Pan Komínek by si měl díky tomuto konečně uvědomit, že nelze donekonečna podporovat autobusovou dopravu na úkor té železniční, viz jeho cílená likvidace například Kozí dráhy atd. Na železnici sice též chybějí strojvedoucí, není jich ale logicky třeba takový počet pro zajištění spojů, jako řidičů autobusů.

Frantisek

Potíž je v tom, že je pro ně zjevně okrajová veřejná doprava jako taková. Jedině tak mohli dopustit její celkovou degresi, vlaky počínaje – a autobusy konče.

železničář v důchodu

Zapomínáte ovšem, že to vše začalo už dávno dřív = za panování arogantního Šulce, A je paradoxní, že ten, kdo tehdy jako Šulcův věrný fámulus osobní dopravu na severočeských lokálkách likvidoval, se o téměř 10 roků později za jiné krajské vlády aktivně podílel na jejím postupném obnovování.

Paddy

Kraj měl problémy s TD Bus. Teď už nemá. Problémy mají NECESTUJÍCÍ.

Hanzí

Ústecký kraj má alespoň jedny z těch kvalitnějších silnic, ale bez auta se dnes na vsi hodně špatně žije.

Petr

Tak to dopadá,kdykdyz kraj/mesto experimentuje s vlastnimi DP.Vidina par usetrenych miliomu zpusobi kolaps ve verejne doprave.To je tak,kdyz radnice a zastupitelstva vedou vsive levicove strany…Ctete,pane Pobucky a dalsi,ctete..

Petr

Nejde prece o to,nechat se vydirat,ale jde udelat normalni vyberove rizeni na noveho dopravce,ze to jde je videt napr v pripade MS kraje a Trandsevu

Martin

Pane Sůra vy ovšem neříkáte celou pravdu. Stát zvýšil řidičům dramaticky platy a tím ty soutěže poškodil. Jinde se s tím uměli vypořádat, bohužel komo vláda Ústecka není tak schopná což je vidět že neumí vypsat vyběrove řízení na autobusy.. Takže když říkáte a je nutno říci b.

Akademik

A není náhodou složení minulého vedení podobné tomuto? Nejsou ve vedení odboru dopravy stále stejní lidé? Neměli by vyvodit politickou odpovědnost za nesprávná rozhodnutí?

Martin

Takže se jim ty platy neměli zvyšovat? Řekněte to zde na rovinu.

řidič

Jezdím tu ňákej rok ale k DRAMATICKÉMU zvýšení platu jsem se (asi nedopatřením ) nedostal. Ale je hezké si to alespoň všude přečíst.

Jan

Oni zvýšily platy,ale zároveň sebraly osobní ohodnocení,takže nakonec nic.

čecháček

Předpokládám, že ve smlouvě s dodavatelem existují smluvní pokuty. Pokud ne, tak je to naprosto tragické selhání kraje. Pokud existují, byly uděleny, a dodavatel nadále není schopen plnit smluvní podmínky, pak je na místě a) úprava smlouvy se stávajícím dodavatelem, b) výběrové řízení na nového dodavatele.

Tenhle socialistickej experiment jsme si tu užili dost dlouho. Bohužel jsem si v devadesátkách naivně myslel, že jsme se ho už na dobro zbavili. A ejhle, zase vystrkuje růžky. Tož na ty šťastný zítřky lidi, #budelíp!

Zbyněk

Kadaň asi také město postiženo zmíněným „socialismem“ jelikož tam asi dvacet let vládne ODS, takže kolega, tzn. účelové špinění organizace,jejíž vedení je velmi zkušené dokonce lidé přecházejí k nim např. z ještě rok fugující společnosti ICOM transport ČSAD Slaný, takže žádný socialismus, ale lidštější podmínky v podobě přístupu personálu. Dle mě jen těžko lze hodnotit privátní sféru s veřejnou . Privát zveřejňuje jen snad v obchodním rejstříku zato u této organizace by měly být vidět téměř všechny finanční toky.

Iva D.

My jsme jim nabídli stejný prachy, ale oni k nám kupodivu nechtěli. No to nevymyslíš, pokud nejsi z ÚV nad Labem.

železničář v důchodu

Od nádraží Hněvice lze dojít do Štětí celkem přijatelně i bez auta, ale obyvatelé z těch vesnic, kam jim nepojedou autobusy od konce odpolední směny, na tom budou hůř, stejně jako asi i některé „krámské“, které nebudou mít spojení po konci prodejní doby …

Zbyněk

To máte pravdu, nejhorší je asi zrušení linky 633 v pracovní dny a i všechny spoje o víkendu, jelikož zajíždí i do míst, která jsou od vlakových a jiných autobusových stanic dost vzdálená a lidé to využívají při cestách na Prahu, lepší by bylo omezit 636 protože vede v souběhu s jinými, pak nechápu zrušení linky 623 z Lovečkovic po ránu o víkendu, kdy je využita v úseku Třebušín – Žitenice okolo 10 lidí pak se zaplní ještě víc, dále nechápu provoz linky 621 o víkendu (kromě provozu do Skalice) ať si lidé o víkendu jedou vlakem, docházková vzdálenost není… Číst vice »

Zbyněk

Ještě doplňuji, kloubouk dolů před tím kdo ty jízdní řády sestavoval, např. o víkendu ve výše zmíněné oblasti je to opravdu uděláno tak, že celou odlehlou část obslouží jeden jediný řidič, je tam snad jediná prázdná jízda. A to kvůli přestupním vazbám na jiné spoje….. Jinak by to vypravení bylo opravdu nanic. Lépe to asi opravdu nejde.

železničář v důchodu

Já Ústecký kraj po stránce neželezniční VHD příliš neznám, ale zdá se mi, že asi dost „namlsal“ své občany vytvořením sice asi docela dobře plošně použitelného systému, který mi ale připadá někdy až trochu příliš „rozmařilý“: ačkoli například chápu, že levobřežním „hlavním nádražím“ pro Litoměřice je žst. Bohušovice nad Ohří a mezilehlý Terezín si dobré autobusové spojení jistě zaslouží, dva autobusy jedoucí po 5 minutách po sobě jen proto, že každý spoj provozuje jiný dopravce, to mi při nedostatku řidičů připadá jako dost odvážné řešení – ale možná tam pro ně frekvence je ,,,

Jan

Jezdím linkou 636 do práce a jsem na ní závislý. Teď nevím jak se dostanu po 22h z práce a to platí i na noční směnu v 21h do práce.

T.H.

Takže komu vypálí kraj pokutu teď, když TD Bus je dostal v řádu desetimiliónů? Nebo nově povstalému krajskému ČSAD, totiž DSÚK, stačí jen říct „omlouváme se“?

Takhle to totiž dopadne v socialismu vždycky: problémy zůstanou, ale najednou za to nikdo nemůže (teda krom imperialistů, revanšistů a zaprodanců v jejich žoldu). A další budou následovat, stejnou pohromu na sebe hodlá přivolat Liberecký kraj.

Gogo

Zapomněl jste ještě na válečné štváče z Wallstreetu. Soudruh Komínek by vám to neodpustil.

Martin

Jenže my jsme s ním na Liberecku spokojeni. A vás to zajímat nemusí stejně s ním denně nejezdite. Bohužel mluvíte jak je vaším zvykem do všeho ač rozumíte tomu jak koza petrželi. Viděl jste aspoň smlouvu s krajem. Neviděl ale přesto pustíte chytré řeči.

Martin

Kolik cest jste s ním učinil za letošní rok? Já přes 800 a problém jen 2x. Bohužel jste se nijak nezměnil jak vidno.

Petricek

Jen se obavam, ze takhle za rok dopadne i zeleznicni doprava v Usteckenm kraji. Soudruh Kominek uz by se mel nad svou praci vice zamyslet a nejlip opustit svoje misto a prenechat ho schopnejsim..

VRT

Simvás, bude Švestková dráha!

Patrik

U železniční dopravy se v UK děje přesný opak, tedy přechod od jednoho státního molochu k různým dopravcům. Pokud vám vadí zřizování ČSAD KNV musí vám vadit i ČD.

venkov4ever

Doufám, že si alespoň některý ze zdejších zaměstnanců ČD ofotí režijku a vystaví si ji jako profilový avatar, abyste dostal žaludeční vředy. Papá, dobrou!

Paddy

My cestující děkujeme kraji za omluvu a již se těšíme na prezentaci kraje, kolik převedením autobusové dopravy na kraj ušetřilo peněz. Až nepojede nic, budeme nejbohatším krajem v republice.
Určitě to není selhání vedoucího pracovníka, který je v kraji zodpovědný za dopravu. Odstoupení nebo odvolání z funkce ? V těchto pozicích určitě ne.

Obtloustlý Travolta

Asi jste se nepohyboval na Jihu. Tam se ušetřilo rušením vlaků již tolik, že nastal rauš a všichni z venkova jsou vysmátí, cool, indivindi automobilní a vůbec neznají pojem IDS. Co jim vzali, za to se někdo má velmi dobře.

Patrik

Je na tom pěkně vidět, že řešením není bagrování výkonů dopravcům ve vlastnictví různých státních orgánů, ať už ČD nebo ČSAD KNV.

PeNik

Ale copak, přišli na to, že nemohou nikoho nutit u nich pracovat?
Navíc je to vyjádření jedné strany a neznámé názor druhé strany a jaké byly ve skutečnosti uzavřeny dohody.