CAF si pochvaluje akvizici Solarisu. Polský výrobce autobusů láme rekordy
Hybridní autobus Solaris Urbino na testování v DPP. Foto: DPP
Velké investice do veřejné dopravy se projevují i na výsledcích výrobců dopravních prostředků. Po rekordních číslech za rok 2019 zveřejněných
Je fakt, ze solaris jede… co se tyce interieru, jizdy, tak si nemuzu stezovat… mrzi me to kvuli ceskym vyrobcum, ale solaris udelal velky skok…
http://www.portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L320920_200316_249532.pdf
Pro zajímavost, nová linka, jsem zvědavý, jak se to chytne
Netušíte někdo, kolik CAF za Solaris nakonec dal?
Mluvilo se tehdy o zhruba 300 milionech eur, cca 8 mld. Kč, ale jestli je to pravda, bůh suď.
Já četl, že Solaris SE láme 😀 …no, to by taky nebylo daleko od pravdy (ačkoliv já, jako cestující ,mám z interiéru teda mnohem lepší zkušenosti, než řidiči těch autobusů s mechanickými částmi a motory, takže za cestující nemůžu říct křivého slova. )
Musí tam být nekvalitní polské motory! Vždyť je to z polska! A je úplně jedno, že na krytu motoru je napsané Cummins, MAN nebo třeba DAF. Převodovky Voith a ZF jsou taky nekvalitní šroty. Jo, kdyby to byl Citelis, tak tam jsou převodovky Voith a ZF kvalitní!
Tak mi odpusťte, že říkám pravdu, no. Třeba mě ukamenujte, ale vy víte, že je to pravda. Občas prostě takové ty předsudky bývají pravdivé.
Ty motory a převodovky i když od renomovaných firem, mají stejné procento poruchovosti i ve vozech jiných značek.
Neříkáte pravdu, říkáte svůj názor, což jsou dvě dost nesouvisející věci.
Tlumočím názor zainteresovaných řidičů DPMB, což by jako vzorek mělo stačit minimálně k takovémuto vyjádření.
A co konkrétně říkají a jak vyhodnocují kvalitu a nekvalitu dílů jednotlivých typů?
U Brna je hlavně problém, že si objednali holátka za 6 milionů/kus (kloub!). Pak se nelze úplně divit, že to má veškeré komponenty nastavené na naprosté minimum funkčnosti a výdrže…
Kloub za 6 mega? Hmm, tak to musí být osekané na kost.
Olomoucká ňjúrbína 18 byla na jakési svolávačce loni, ale co se dnes neláme – sloupky u Citybusů, o SORech nemluvě (a rámy praskaly i „zlatým Karosám“, ŠM je taky „významná“ kapitola). No jo, když bezpečnost je hluboko pod příslibem úspory paliva (tedy i emisí), je vše stavěno na hranicích pevnosti (viz odlehčená Urbina s menšími koly a podobné experimenty). Ještěže doma si (zatím) můžu vrazit stovku hřebík tam, kde by (snad) stačila sedmdesátka 🙂 .
Na straně druhé – milion km po městě bez GO pro jamniky žádný problém (rovněž Olomouc).