Bývalý šéf Českých drah Kupec nastoupil do RegioJetu
Bývalý předseda představenstva a generální ředitel Českých drah Miroslav Kupec. Foto: České dráhy
Někdejší generální ředitel a předseda představenstva Miroslav Kupec přestoupil k největšímu soukromému železničnímu dopravci RegioJet. Od dnešního dne je jeho
A bere si s sebou Nováka a Dluhosovou? 🙂
A já si naivně myslel, že člověk nemůže žít bez páteře. Očividně jsem se spletl.
Takže když někoho vyhodí z jedné pozice, tak už do smrti nesmí nastoupit ke konkurenci? Jestliže ČD usoudily, že pana Kupce již nepotřebují, protože na jeho pozici mají většího odborníka (*zadržovaný škodolibý smích*) a RegioJet zase usoudil, že může jeho zkušenosti ještě využít, přičemž konkurenční doložka již vypršela, tak je všechno v nejlepším pořádku.
Každý má, co chce. Kupec práci, RegioJet zkušeného manažera a ČD nového ředitele.
Na jak dlouho? Zjistí aspoň za dobu svého působení, kde jsou toalety a kantýna?
Na co jsou zlaté padáky? Nechápu
Aby půl roku nedělal pro konkurenci. Vy si myslíte že za těch pár set tisíc využije až do důchodu?
Přece nepůjde makat rukama. Ostatně jako většina nádražáků, kteří umějí jen remcat a nadávat ale místo kde by fakt museli hákovat rukama by v životě nevzali.
Chudáci vy lopaty, furt musíte někde brečet… Nikdo Tě rukama dělat nenutí 😉
haf haf!
A jaký, prosím, byl a je Kupec skutečný „nádražák“? Možná tak snad jen z kamarády dohozeného příležitostného „dobrého kšeftu“ …
Asi něco umí, když ho najmul soukromník.
Jestli umí je jedno. Hlavně, že ví.
A kde je nějaká firemní čest. To je, jako kdyby sparťan přestoupil do Slavie (nebo naopak). Kde je nějaké svědomí…
Stanciu???? Růžička junior?
Vrcholní manažeři? Také odešli od Českých drah? Neznám. Ale nemusím znát každého zaměstnance.
V souvislosti s nástupem pana Kupce k RegioJetu položil bych si otázku jakými počiny se uvedl a dále snaží prezentovat jeho nástupce. To je oč v ČD i cestující veřejnosti běží? Ta bych posvítil.
Co na to odboráři? Třeba z Federace vozmistrů nebo Federace železničářů.
Odboráři? 😀 😀 Těm jde jen o koryta. Co je mimo státní vemeno je nezajímá.
Není to tak dávno, co oba pánové pro sebe neměli zrovna lichotivá slova. Vypovídá to o jejich charakteru. Obou. Ale taková je doba. Pro prachy všechno.
Spatne. Pro business vsechno
Náš bývalý ředitel říkal, že byznys je neosobní. Vy taky chodíte pro prachy do práce.
Nechodím. Mně chodí prachy do banky na účet. Asi mě znáte víc než já sebe, ale nejsem vlezdoprdelista a je pro mě důležitější, abych se na své pozici cítil dobře a nemusel se stydět před kolegy. Možná to není to pravé pro byznys, ale pro moje svědomí určitě.
Nothing personal, just bussiness. To nemá s charakterem co dělat.
Co se škádlívá….
A hlavně v hypoteční bance se neptají, odkud přijdou peníze …
Ten chlapec Kupcovic je tedy dobrý zoufalec…
prosím slušně
Ať si ho nechá. ČD rozdělil na nesmyslne OCU a OCP. Proč já,když jezdím v Praze,mám mít mzdovou účtárnu někde v Třebové……
Jsou firmy, kde budete mít mzdovou účtárnu v Německu nebo v Polsku. V čem je problém?
Já jezdím v Krnově a mzdovou účtárnu mám v Olomouci, což není tak zlé, dá se tam za 2h dojet v případě nutné potřeby. Co však nepochopím je personální oddělení ve Val.Meziříčí, což je vlakem skoro 5h cesty, takže jakékoliv vyřizování je za trest, všechno se mailem nebo po telefonu vyřídit nedá… :-/ :-/
A ti z Třebové v Aši!
No pseudoodborník přestoupil k velkoamatérovi – to je zpráva dne!
Mno bude legranda až spolu s nejmenovanými kladenskými firmami začne pomalinku odčerpávat brněnskýmu šarlatánovi korunky. Jeden za 18 a druhý bez 2 za 20. Za vedení páně Kupce byli rozprášeni odborníci ve VUZ a tato prestižní instituce byla svěřena emeritnímu lampasákovi, který nemá o dráze ani ponětí. Hlavně, že jsme v roce 1989 řvali na náměstích, že chceme vládu odborníků.
Vaše naivita. Myslím tím řvaní po náměstích.
Bohužel ano …
Velkoamatér něco dokázal. A co Vy? Asi nic že…
Na železnici
dějou se věci
na dráze jsou zaměstnáni
švarní mládenci… 😃
A propos nevíte kde se usadil pan Krtek? Ten taky měl solidní vzdělání .
Arriva?
Pan Kupec má dost dobré vzdělání i zkušenosti . Ačkoli žlutý mi není po chuti , tohle vypadá ze je přestup desetiletí. Skoro jako kdyby přestoupil Rosický do Slavie
Soudruzi diskutující. Myslím si, že můžeme RegioDžetu jen blahopřát. Velice dobrý a pro společnost prospěšný tah.
Naprosto souhlasím. Otázkou však zůstává, pro kterou společnost. Ledaže byste měl na mysli českou společnost obecně, tedy ono všeobecné společenství českých občanů. Pro ně to rozhodně JE dobrý a prospěšný tah. 😉
JMK bere od škodovky Pantery a bude vybírat jen dopravce, mám nějaké tušení😁
A budou ty Pantery stačit na celý JMK?
Co jsem pochopil, tak je to jen na dvě hlavní linky. Jinak na ostatních tratí nejspíš nadále vlastní vozidla dopravců.
Jak hezky to do sebe zapadá 🙂
Ještě si dáme jeden list MF, kelímek komerční Illy kávy, k tomu Rájeckou na zapití a diskontní tvarohový desert a je to…
Topírna…: Tragikomicky úsměvný příspěvek 👍
Je mi z toho nějak šoufl. Na tohle nemám žaludek. Ještě že půjdu do penze.Začal jsem u modrejch, skončím u modrejch.
Pokud nepřijde zas nějaká organizační změna a nevyhodí Vás 😀 A že už to postihlo hromady lidí…
Nebyli na vašem začátku náhodou zelení 🤣
Jiří: zelená uklidňuje, tak to přebarvili na modro, to je komunikativní. -)
Myslím, že tehdy to byli spíš zelení.
Takže Sinón už je za hradbami? 😉
Jak jančuru dvakrát nemusím tak některé tahy má opravdu dobré, to se musí nechat.
„to je ale krasny dreveny konik, pojdte, odtahneme si ho dovnitr za hradby“ 🙂
jistě má za sebou silnou finanční skupinu
Tak u ČD zasekl nákupy ojetých vozidel od DB, tak teď je vesele dodá RJ a ČD budou ješte více v háji. Tento člověk dokázal ČD skoro položit.
Existují nějaké informaci o zamýšleném nákupu vozidel od DB?
DB prý bude prodávat lokomotivy co měly tahat NIM expresy okolo Mnichova, prý je to v Čechách osvědčená řada, i prý je tu na ně i snad nějaký servis, nebo co, a minimálně se z ní dobře stavějí ploty….
Plot asi ano,.možná jako statické zátěž při zkoušce nové mostní konstrukce by se uplatnili ale kupovat šest strojů na trať Znojmo – Viden mi přijde dost protože na nic jiného se v našich luzích a hájích nehodí vzhledem k tomu co u nás teče z drátu.
ČD jsou v háji… odjakživa 😀 Teď jim nejezdí pár Interpanterů, nemaj to čím nahradit a ruší se spoje. Ale to je v pořádku, žejo? 😀 😀
Tady zas někdo skočil Sůrovi na špek.
Ruší se pár spojů mezi Praha hl.n a Praha Radotín. Nepříjemné? Ano, Lehce
Rovná se to tomu co předvádí Arriva apod? Ani zdaleka!
U ČD je tak velký bordel, že se tam i ty průsery pantery ztratí… 😀 I stávkovat se u ČD musí aspoň tři dny, aby to lidi okolo nebrali jako běžné zpoždění 😀
A nerovná se to proto že to říká Krocan? Nebo že to je promile výkonů, jak se tu rádo píše? Nebo že snad odřeknutí Arrivy postihne víc lidí než odřeknutí ČD do Radotína (o čemž dost pochybuju)?
Krocan: Problém je, že problémy Arrivy byli s příchodem nové jízdního řádu v prosinci 2019, nyní v lednu 2020 je situace stabilní a možná bude mít lepší čísla než ČD.
Nemám pocit, že z hlediska provozu by firma ČD „byla v háji“… Spíše je otázkou její perspektiva do budoucna, kdy bude tlak na rušení lokálek protože ekonomicky to přestalo dávat smysl (tj. v ČD bude spousta zbytného zázemí v regionech a spousta nadbytečných lidí)
Byly doby, kdy se zaměstnancem státních (ale i jiných) železnic nemohl stát jen tak každý každý. Ale to už je řada let. Tehdy se ještě Kléma v Moskvě učit kroutit krky.
ČD pokládá na lopatky hlavně neschopné vedení loajální vůči politikům, kteří jsou zrovna u koryta. A pak taky vedení odborů, které ten podnik de facto řídí a škodí mu na úkor ostatních zaměstnanců.
tak to je gól, to bych nečekal ani ve scifi filmu
Kupec nastoupil k Regiojetu. Jako technicky reditel urcite nejakou vhodnou reorganizaci zaridi, ze Jancura uz nebude konkurenci CD… 😀
Obávám se, že ve společnosti typu Rj si sakra pohlídají aby někdo neškodil…to jde jen v komunistickém polostátním podniku, kde můžeš škodit, loupit a rozkládat a ještě za to dostaneš zlatý padák… 😀
Pokud má zálusk na pořádný zázemí, případně na expanzi na R9 (čímž by měl 2 alternetivy spojení v Brno Praha) nebo zkusit uspět na R27, kde mu to Zemanův kůň Žák zrušil soutěž, když už ji RJ vyhrál…
Lepší by bylo, kdyby se vecpal na R12 😁
a ví se kolik musí Kupec ČD vrátit Kč (odstupné) ?
Konkureční doložka neplatí do smrti, vážený pane 🤣 A čím déle by platit měla, tím více by musel dnes již bývalý zaměstnavatel cálovat.
Tak za tohle by si „Radímek“ zasloužil pochvalu 👌👍
Teoreticky by mohl umožnit napojení Regiojetu na Škodu, ohledně nákupu panterů pro případné regionální soutěže.
Hlavně Regiojet bude potřebovat vybudovat v Praze pořádné zázemí, když se na stěhovat ze Smíchova. A v případě, že bude obsluhovat linky S2 a S3, tak bude to samé potřebovat i v Brně.
Tomu v Praze nerozumím, já myslel že zázemí má na Zličíně. A jaké zázemí by potřebovala dopravní firma v Brně jezdící s RegioPantery Jihomoravského kraje – myslíte takovou tu zastřešenou budovu, do které se vejde celý vlak, kde je nějaký jeřáb a kde zespodu je šachta, pro snadnější přístup k podvozkům vagonů? Anebo myslíte takové to místo bez střechy na nádraží (=koleje u nějakého nástupiště), kde vlaky nocují a kde probíhá úklid vagonů?
RJet má přeci technické zázemí na Smíchově, ne na Zličíně 😅
Zázemí na Smíchově, depo a dílnu na Zličíně. Ze Smíchova se měl už dávno stěhovat, zatím s nim má developer Luděk Sekyra trpělivost. A na Zličíně jsou jen v nájmu.
Tak to úplně není, ta část Smíchova, kde je RJ, zatím nemůže padnout protože je tam funkční drážní infrastruktura, kterou využívá ZDO ve veřejném zájmu a dokud nebude přepojení Semmeringu do osobního nádraží, tak ani nepadne.
A jsou v Praze vůbec nějaké vhodné pozemky pro výstavbu soukromého depa? Tedy někde u trati (lépe zadrátované a vícekolejné), ne daleko od hlavního nádraží, ale zas ne moc v centru kvůli ceně. A nesmí to vlastnit ČD. Zličín už mi přijde trochu z ruky, Malešice jsou o něco lepší. A dál?
Martin V.: V Malešicích měl být, ale je tam také Arriva.
noerf: Tak by si tam to depo postavil, dost velké aby se tam vlezla i Arriva. Svoji kapacity by jí pronajímal, a až by potřeboval větší kapacity, kopnul by ji do pr**le a ještě by se mu to vyplatilo 😁
Jednou ze základních chyb při rozdělování ČD a SŽ(DC) bylo nevydělení některých infrastrukturních staveb a i pozemků pod kolejovou infrastrukturou. Vznikl naprostý paskvil, kdy i pod některými nádražími zůstaly pozemky ve vlastnictví ČD. ONJ mělo být nezávislé na dopravci, od počátku je budováno jako nádraží pro obecnou vlakotvorbu, na kterou není na hlavním odpovídající kapacita.
Proste odbornik z hospody. Neco zaslech, nema o veci zadne znalosti z praxe, ale po par pivech dokaze postavit i atomovou elektrarnu.
Bydlíte ve vlastním nebo v nájmu? A jaký to má vliv na funkci?
na Zličíně to má na větší opravy
to nebude, nebot nove krajske vlaky, ktere to maji primarne obsluhovat, bude kraj kupovat vcetne smlouvy na udrzbu od vyrobce
Ale ten výrobce, dejme tomu že Škoda, nebude soupravy kvůli každé menší závadě či mimořádné opravě tahat ty soupravy do Plzně/ ZPrasu Šumperk, nebo do Vítkovic.
to ale není problém regiojetu a Kupce
Umožnit napojení Regiojetu na Škodu, ohledně nákupu panterů 😂😂😂
A jak si to napojení představujete? Jako že bez Kupce se Škodovka s Regiojetem nebude bavit? A jaké regionální soutěže v elektrické trakci máte na mysli? Řekl bych, že teď bude na pár roků zase klid.
David: Právě, že napoak. Nástupem Kupce, by se Jančura se Škodou mohl začít bavit.
Přestup k tomu korupčním oči je jako přestup do Sparty…
Korupčním oči? Ježkovy oči!
To nemá konkurenční doložku?
A ta ztráta důvěry nesouvisí s novým zaměstnavatelem?
Četl jsi ten článek?
O čd ví vše čili jim může pěkně zavařit. Zakázal bych tohle
ČD ho vyhodily… on si odchod sám nevybral, takže tady je to (dle mého skormného názoru) zcela v pořádku.
Proto existuje takzvaná konkurenční doložka. A ta už skončila…
Byl „nepohodlnej“ v ČD, byl vystrnaděn…. Jančura dobře ví, koho k sobě zlanařit!!
Ano hlavně strojvedoucí od ČD
Když si je ČD neumí udržet 🤣
stejně jako si spediční firmy přetahují navzájem řidiče kamionů…
Zakázal- jako doživotním zákazem změny zaměstnání a zároveň zákazem vyhození zaměstnance? Kam na tyhle nápady chodite?
Jasně že jo! a zavedem opět umístěnky, kdy po skončení školy každýmu přijde do který fabriky má nastoupit.
a roztrhat mu režijku
Jsem zvědavej, jak se mu bude v Regiojetu dařit. V ČD to byl dle mého jeden ze schopnějších ředitelů.
staci si povsimnout, ze PR dodnes uspesne dela byvaly reditel obchodu CD Ales Ondruj 😉
„V ČD to byl dle mého jeden ze schopnějších ředitelů.“
Myslíte-li všeho schopnějších, pak snad máte pravdu – dovést firmu do takového marasmu, jaký se podařil jemu, to skutečně vyžaduje mimořádné schopnosti.
proto musel pryč