BusLine ani po úlevě Pardubického kraje nezvládá provoz, ruší desítky spojů denně
Autobusy SOR společnosti BusLine Pardubicko. Foto: BusLine
Podle kraje je důvodem vyšší nemocnost řidičů.
Podle kraje je důvodem vyšší nemocnost řidičů.
Hlavně že jste si nahrábali do kapes a tet ať už se děje cokoli. kdo nesl zodpovědnost měl by to napravit nebo jít od valu,ale nápravu nehazet na druhé. Viz…zeď u litomyšlského zámku. To je také skvost. Náprava tím co tam stojí už 300 let, ale přišli na to slavné až tet????
VYHODIT,VYHODIT!!DOPRAVCE I VEDENI DOPRAVY NA KRAJ!
Mate zasekly caps lock.
Co takhle ukončit smlouvu s dopravcem, už 4.měsíc neplní smlouvu,nebo chcete říci,že neměl zkušební dobu,tak jako ostatní lidi a firmy a už přestaňte lidem blbnout hlavy s nemocnost -prostě nemají lidi,protože neplatí a prachy,ale na podávání ve výběrovém řízení měli!!!
Jo v v ještě nedávnem normálním světě bych vás podpořil všemi deseti,ale momentálně by to dopadlo nejspíš tak,že by se nepřihlásil už vůbec nikdo,a doprava by se zhroutila definitivně. Dneska už řidiče nesezenete ani za dvojnásobnou mzdu… Co s tím.🤔
Za normální mzdu (250,- Kč za hodinu) řidiče seženete. Ale musíte jim také nabídnout férové jednání a slušné autobusy, ne traktory z Libchav.
A znova po kolikate zde jiz se ptam. Kdo z novinaru se uz konecne zepta toho klauna Kortyse, nebo nejlepsiho hejtmana Netolickeho, KOLIK DALSICH DOPRAVCU OSLOVILI, ZDA A ZA JAKYCH PODMINEK BY JIM BYLI SCHOPNI ODJEZDIT CHYBEJICI SPOJE/ LINKY?
Kraj ty spoje radši zruší, protože pod 40 Kč/km to nikdo jezdit nebude. A když dostanou nějací dopravci více než 40 Kč, tak pak přetáhnou řidiče od stávajícího dopravce a problém vzniká na jiném místě, což se stalo právě teď.
Tak to opravdu je. Stačí se podívat, kam za poslední rok vylezly nejen ceny paliva, práce, ale i náhradních dílů, servisu, pojištění, ubytování a co se vše stalo špatně dostupným… Reálná cena je dnes 55,-/km a výše.
Vážený pane Kortysi,co takhle vyvodit vaši osobní zodpovědnost a také zodpovědnost pana Hejtmana,byli jste to vy kdo tuto společnost vybral, vždyť bylo dopředu všem samozřejmě kromě vás a pana Hejtmana jasné že takhle velkou oblast nemohou vzadnem případě pokrýt s technikou a s tím množstvím řidičů které v té době měla, společnosti která tady vybudovala zázemí pro cestující, své zaměstnance jste se zbavili a nyní zde máte následky,kdyby jste měl vy i pan Hejtman trochu morálky a cti tak rezignujete, schopných lidí je dost, bohužel v naší společnosti se ti neschopní občas nacpou do postů na které zjevně nestačí.
a zapoměli dát radu co mají lidi dělat na zastávce.
Jezdit autem jako Netolický a Kortyš.
Škoda že nejsou krajské volby letos…
Je s podivem, jak se průšvihy kumuluji u dvou či tři dopravcu. Kde asi udělali soudruzi z NDR chybu?
Zrušili ČSAD ….
Ano, každý okres měl svoji dopravu, zázemí, opravnu, zastávky a autobusová nádraží. Dnes se kraj podivuje, že za opravená autobusová nádraží chce majitel peníze. Něco podobného bylo i u pivovarů. Každý měl své okolí, kde dodával pivo. Po revoluci všechno padlo a velké pivovary nekalou soutěží dotovaly hospody, výměna lahví, sudů, ckt tanky atd. Dnes se podivuji, že některé velké pivovary vylepšují pivo. Chmel, slad a začínají oprašovat starou receptur vaření piva, kterou vydávají za novo, vylepšenou.iElektrika, voda, plyn, rafinerie prodána soukromým firmám. Dnes sklízíme rozhodnutí našich politiků. Luxusní je voda. Soukromá společnost vlastní vodárnu a trubky má na starosti… Číst vice »
at jdou s covidem a vymluvou na nej do haje. proste se jim nechce za tu nizkou cenu jezdit a kraj to evidentne neresi a je mu to jedno
naprosty souhlas, tohle je opravdu bordel.
Tato výběrová řízení mi silně připomínají tento komix.
https://www.abclinuxu.cz/blog/HOVORKUV_CTVERECKOVANY_SVET_DO_KAZDE_DOMACNOSTI/2022/7/komix-statni-zakazka
A to včetně řešení těch subdodávek.
Zajímavé, že problémy s nemocnými řidiči mají pořád jen firmy, které neplatí…
To je tak, když společnost, která na to evidentně nemá kapacity (spoléhá se tedy na subdodavatele) vyhraje výběrové řízení s nejnižší cenou. Pak se šetří na všem včetně platů řidičů, kteří odcházejí jinam za lepšími podmínkami.
Bohužel v Pardubickém kraji už jsou z personálních důvodů rušeny i vlaky. Smutný obrázek veřejné dopravy.
Které ?
https://ctrlv.cz/sBqE
Tohle se ke mně dostalo, screen je ze 13. (nevím, jestli se jim to nakonec podařilo zajistit, nebo to tak skutečně bylo)
Jinak ty poslední týden odříkané spoje BL na Svitavsku jsou všechny opravdu turnusy, které má subdodávkově zajišťovat Zdar
Na 015 do Heřmanova Městce, 016 z Chrudimi do Moravan, už byl odřeknutý vlak i na trati 238. Na facebookové stránce Omezení provozu ČD se to dá dohledat https://www.facebook.com/omezeniprovozu.cd.
díky
Já v tomto případě na koronavir nevěřím.
Tak tyhle výpadky jdou ale na vrub jiného dopravce a to konkrétně Zdaru, všechny rušené spoje jsou subdodávky.
Přesně. Jenže Sůra si dál mele to svoje…
A zajímá to zákazníka který měl ject do práce a nejede???
Kdo je přesně dodavatel koho…
To už je věc mezi Zdarem a Busline. Jestli to má jet subdodavatel nebo zaměstnanec BL není pro zákazníky BL velký rozdíl.
Děkuji pane Kortyš za naprosto nepoužitelné spojení, u nás ani autobus Bus line radši nezajíždí tam, kam má, když jsem zavolal na Iredo, pán se mi omluvil, řekl že to se stává, řekl jsem, že to radši dojdu pěšky, mnohem spolehlivější.
Tak podobně to bylo na lince Polička – Chrudim – Hradec Králové a konkrétně spoje přes Luže, kde řidiči vůbec nezajížděli na zast. Luže, aut.st. a stavěli u kostele, zažil jsem měl min. jeden cestující smůlu, naštěstí dopravce již změnil jízdní řády a na zastávku Luže, aut.st. už to nejezdí a staví u kostela.
Pořád mi tu nějak chybí opatření ve znění: Firma BusLine a fyzické osoby ve vedení společnosti se nesmí po dobu 10 let účastnit soutěží ve veřejném závazku.
Jak může BL za nemocné řidiče ZDARu?
A jak si toto chcete pravne obhajit?
Stojí ti to za to Kortyši?