BusLine ani po úlevě Pardubického kraje nezvládá provoz, ruší desítky spojů denně

Autobusy SOR společnosti BusLine Pardubicko. Foto: BusLineAutobusy SOR společnosti BusLine Pardubicko. Foto: BusLine

Podle kraje je důvodem vyšší nemocnost řidičů.

36 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pepa

Hlavně že jste si nahrábali do kapes a tet ať už se děje cokoli. kdo nesl zodpovědnost měl by to napravit nebo jít od valu,ale nápravu nehazet na druhé. Viz…zeď u litomyšlského zámku. To je také skvost. Náprava tím co tam stojí už 300 let, ale přišli na to slavné až tet????

Jana

VYHODIT,VYHODIT!!DOPRAVCE I VEDENI DOPRAVY NA KRAJ!

Igor M.

Mate zasekly caps lock.

Jana

Co takhle ukončit smlouvu s dopravcem, už 4.měsíc neplní smlouvu,nebo chcete říci,že neměl zkušební dobu,tak jako ostatní lidi a firmy a už přestaňte lidem blbnout hlavy s nemocnost -prostě nemají lidi,protože neplatí a prachy,ale na podávání ve výběrovém řízení měli!!!

Chronosphere

Jo v v ještě nedávnem normálním světě bych vás podpořil všemi deseti,ale momentálně by to dopadlo nejspíš tak,že by se nepřihlásil už vůbec nikdo,a doprava by se zhroutila definitivně. Dneska už řidiče nesezenete ani za dvojnásobnou mzdu… Co s tím.🤔

Pavel

Za normální mzdu (250,- Kč za hodinu) řidiče seženete. Ale musíte jim také nabídnout férové jednání a slušné autobusy, ne traktory z Libchav.

Miroslav

A znova po kolikate zde jiz se ptam. Kdo z novinaru se uz konecne zepta toho klauna Kortyse, nebo nejlepsiho hejtmana Netolickeho, KOLIK DALSICH DOPRAVCU OSLOVILI, ZDA A ZA JAKYCH PODMINEK BY JIM BYLI SCHOPNI ODJEZDIT CHYBEJICI SPOJE/ LINKY?

Švarc

Kraj ty spoje radši zruší, protože pod 40 Kč/km to nikdo jezdit nebude. A když dostanou nějací dopravci více než 40 Kč, tak pak přetáhnou řidiče od stávajícího dopravce a problém vzniká na jiném místě, což se stalo právě teď.

RETROBUS Prostějov

Tak to opravdu je. Stačí se podívat, kam za poslední rok vylezly nejen ceny paliva, práce, ale i náhradních dílů, servisu, pojištění, ubytování a co se vše stalo špatně dostupným… Reálná cena je dnes 55,-/km a výše.

Pohanka Ladislav

Vážený pane Kortysi,co takhle vyvodit vaši osobní zodpovědnost a také zodpovědnost pana Hejtmana,byli jste to vy kdo tuto společnost vybral, vždyť bylo dopředu všem samozřejmě kromě vás a pana Hejtmana jasné že takhle velkou oblast nemohou vzadnem případě pokrýt s technikou a s tím množstvím řidičů které v té době měla, společnosti která tady vybudovala zázemí pro cestující, své zaměstnance jste se zbavili a nyní zde máte následky,kdyby jste měl vy i pan Hejtman trochu morálky a cti tak rezignujete, schopných lidí je dost, bohužel v naší společnosti se ti neschopní občas nacpou do postů na které zjevně nestačí.

zdydy

a zapoměli dát radu co mají lidi dělat na zastávce.

Lumiere

Jezdit autem jako Netolický a Kortyš.

Gwann

Škoda že nejsou krajské volby letos…
Je s podivem, jak se průšvihy kumuluji u dvou či tři dopravcu. Kde asi udělali soudruzi z NDR chybu?

Martin

Zrušili ČSAD ….

kernel

Ano, každý okres měl svoji dopravu, zázemí, opravnu, zastávky a autobusová nádraží. Dnes se kraj podivuje, že za opravená autobusová nádraží chce majitel peníze. Něco podobného bylo i u pivovarů. Každý měl své okolí, kde dodával pivo. Po revoluci všechno padlo a velké pivovary nekalou soutěží dotovaly hospody, výměna lahví, sudů, ckt tanky atd. Dnes se podivuji, že některé velké pivovary vylepšují pivo. Chmel, slad a začínají oprašovat starou receptur vaření piva, kterou vydávají za novo, vylepšenou.iElektrika, voda, plyn, rafinerie prodána soukromým firmám. Dnes sklízíme rozhodnutí našich politiků. Luxusní je voda. Soukromá společnost vlastní vodárnu a trubky má na starosti… Číst vice »

NOVOTNÝ

at jdou s covidem a vymluvou na nej do haje. proste se jim nechce za tu nizkou cenu jezdit a kraj to evidentne neresi a je mu to jedno

Georg

naprosty souhlas, tohle je opravdu bordel.

Davadu

Tato výběrová řízení mi silně připomínají tento komix.

https://www.abclinuxu.cz/blog/HOVORKUV_CTVERECKOVANY_SVET_DO_KAZDE_DOMACNOSTI/2022/7/komix-statni-zakazka

A to včetně řešení těch subdodávek.

Pavel

Zajímavé, že problémy s nemocnými řidiči mají pořád jen firmy, které neplatí…

EMIL PAVLÍK

To je tak, když společnost, která na to evidentně nemá kapacity (spoléhá se tedy na subdodavatele) vyhraje výběrové řízení s nejnižší cenou. Pak se šetří na všem včetně platů řidičů, kteří odcházejí jinam za lepšími podmínkami.

Pomeranč

Bohužel v Pardubickém kraji už jsou z personálních důvodů rušeny i vlaky. Smutný obrázek veřejné dopravy.

Lsv

https://ctrlv.cz/sBqE
Tohle se ke mně dostalo, screen je ze 13. (nevím, jestli se jim to nakonec podařilo zajistit, nebo to tak skutečně bylo)

Jinak ty poslední týden odříkané spoje BL na Svitavsku jsou všechny opravdu turnusy, které má subdodávkově zajišťovat Zdar

Pomeranč

Na 015 do Heřmanova Městce, 016 z Chrudimi do Moravan, už byl odřeknutý vlak i na trati 238. Na facebookové stránce Omezení provozu ČD se to dá dohledat https://www.facebook.com/omezeniprovozu.cd.

Hodně štěstí

Já v tomto případě na koronavir nevěřím.

švarc

Tak tyhle výpadky jdou ale na vrub jiného dopravce a to konkrétně Zdaru, všechny rušené spoje jsou subdodávky.

Martin

Přesně. Jenže Sůra si dál mele to svoje…

digi

A zajímá to zákazníka který měl ject do práce a nejede???
Kdo je přesně dodavatel koho…

Leinad

To už je věc mezi Zdarem a Busline. Jestli to má jet subdodavatel nebo zaměstnanec BL není pro zákazníky BL velký rozdíl.

Matt

Děkuji pane Kortyš za naprosto nepoužitelné spojení, u nás ani autobus Bus line radši nezajíždí tam, kam má, když jsem zavolal na Iredo, pán se mi omluvil, řekl že to se stává, řekl jsem, že to radši dojdu pěšky, mnohem spolehlivější.

švarc

Tak podobně to bylo na lince Polička – Chrudim – Hradec Králové a konkrétně spoje přes Luže, kde řidiči vůbec nezajížděli na zast. Luže, aut.st. a stavěli u kostele, zažil jsem měl min. jeden cestující smůlu, naštěstí dopravce již změnil jízdní řády a na zastávku Luže, aut.st. už to nejezdí a staví u kostela.

Mirek

Pořád mi tu nějak chybí opatření ve znění: Firma BusLine a fyzické osoby ve vedení společnosti se nesmí po dobu 10 let účastnit soutěží ve veřejném závazku.

Martin

Jak může BL za nemocné řidiče ZDARu?

Igor M.

A jak si toto chcete pravne obhajit?

Marana_CZE

Stojí ti to za to Kortyši?