Bukurešť jako největší základna. Wizz Air ohlásil další expanzi v Rumunsku

Airbus letecké společnosti Wizz Air na letišti v Katovicích. Foto: Piotr AdamczykAirbus letecké společnosti Wizz Air na letišti v Katovicích. Foto: Piotr Adamczyk

Dosud je pro Wizz Air největší základnou Luton.

17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vilem Bacsko

Rumunsko je čím dál lepší případová studie o (ne)potřebnosti národního leteckého dopravce (la jeho dlouhodobých vyhlídkách na přežití.

David

Ano, CSA, Malev a asi tucet dalsich. Neplati to ale vzdy viz LOT …

Twix

Jaké další firmy jsou v tom tuctu?

Jiří Kocurek

O nepotřebnosti národního autobusového dopravce…

Jan Semela

Tak to už to ohlášené posílení vlaků z Ruse do Bukurešti na letiště dává smysl.

tom

dalsi hrebik do rakve pro Tarom

Gajda

Tarom by měli okamžitě nabídnout k prodeji. Dokud ještě mají co prodávat.

Tomas

jako ze dve letadla navic najednou zpusobi, ze tarom je na zavreni?

Vilem Bacsko

Jakože Tarom je (skoro) na zavření už teď.

Tomas

to je uz od roku 2007, kdy byl naposled v zisku 🙂

Vilem Bacsko

Kdybyste měl navybranou, investoval byste podstatnou část svých úspor do akcií Taromu, nebo Wizz Airu?

Apex

Tak pokud jde o finanční výsledky společnosti Wizz Air, za 12 měsíců do 31. března 2023 dosáhla čistá ztráta 535,1 milionu eur. Za 12 měsíců do 31. března 2022 dosáhla společnost čisté ztráty 642,5 milionu eur. To sice znamená, že se ztráta společnosti Wizz Air snížila přibližně o 17 %. Ale…Pokud jde o vynosy společnosti Wizz Air, ty dělaly 3,8957 miliardy eur. To je přibližně 2,3násobek oproti předcházejícímu finančnímu roku, kdy byl výnos 1,6634 miliardy eur. To je výsledek výrazně zvýšené poptávky, ale čistá ztráta se snížila pouze o přibližně 17 %. To naznačuje dost zásadní problémy, zejména v oblasti… Číst vice »

Apex

Jinymi slovy, s investicemi do Wizz bych asi také nespěchal.

Stanley

Investovat do jakékoliv airline je šílenost. I věštec z Omahy se na tom spálil.

Apex

No, investoři třeba do Ryanairu by s vámi nesouhlasili…a vzhledem k tomu, kolik společností je obchodovaných na různých burzách, tak asi to zase taková šílenost není… jen si investor musí uvědomit, že výnos takové investice je relativně malý.

Jan

Aneb cenu pracovní síly v EU neošulíš…

Peeetr

Ale ošulíš.
Třeba v Polsku právě kvůli tomu před pár lety povolili Švarc systém kromě zemědělských pracovníků i pro piloty.