Budějovické letiště vysvětluje reklamní smlouvu s Čedokem: Jediný nám od začátku věřil
Letiště mluví o "strategii dalšího rozvoje směrem ke kombinaci turistické, linkové a cargo přepravy".
Jihočeské letiště České Budějovice, odkud mají v srpnu na objednávku Čedoku odstartovat první charterové lety s rekreanty, vysvětluje reklamní smlouvu s Čedokem. Reaguje tak na zprávu deníku Zdopravy.cz, který o reklamní smlouvě v hodnotě téměř 4 miliony korun, informoval jako první. Letiště mluví o „strategii dalšího rozvoje směrem ke kombinaci turistické, linkové a cargo přepravy“. Vyjádření přinášíme bez redakčních zásahů.
Smlouvu o propagaci a reklamě jsme se společností Čedok uzavřeli zejména z důvodů zvýšení povědomí o letišti České Budějovice, jako o letišti, které je již schopné a připravené odbavovat velká dopravní letadla. Stane se tedy standardním letištěm, ze kterého bude mimo jiné možné cestovat do oblíbených dovolenkových destinací, ale také umožní v budoucnu zahraničním turistům využít naše letiště pro jejich cesty do Jihočeského kraje.
Od tohoto typu propagace očekáváme nejen nastartování samostatného provozu a významné zvýšení počtu cestujících, ale postupné rozšiřování nabídky leteckých spojení a s tím spojené finanční výnosy. Navíc fungující letiště v praxi může přilákat i další partnery či dopravce, na tom budeme teď při přípravě strategie pracovat. Společné marketingové kampaně a nejrůznější incentivní programy na podporu destinací a odletů nejen z regionálních letišť, jsou v oboru cestovního ruchu standardní a realizují je ve spolupráci například letiště, aerolinky, turistické centrály i tour operátoři u nás i v zahraničí.
Naše podpora je navíc samozřejmě rovnocenně otevřena všem subjektům, které se v budoucnu rozhodnou otevřít nová spojení z letiště České Budějovice. Zájmem naší společnosti a Jihočeského kraje je podpořit využití investic, které byly v minulosti vloženy do výstavby mezinárodního letiště, aniž by do současné doby letiště reálně sloužilo svému účelu. Nyní je proto hlavním úkolem jak pro současné vedení Jihočeského kraje, tak naší společnosti, tyto investice smysluplně využít ke zprovoznění letiště i s ohledem na plánovanou strategii jeho dalšího rozvoje směrem ke kombinaci turistické, linkové a cargo přepravy.
A proč zrovna společnost Čedok? Protože Čedok působí na trhu nejdéle a zaměřuje se v posledních sezonách na spolupráci s regionálními letišti. Má výbornou komunikační strategii, propracované tuzemské i zahraniční marketingové kanály a je tak schopen přesně a úspěšně zacílit na skupinu cestovatelů, kterou v tuto chvíli potřebujeme nejvíce – na turisty. Čedok nám také jako jediná cestovní kancelář od začátku obchodních jednání věřil a nebál se začít i přes značná obchodní rizika prodávat zahraniční zájezdy s odletem z našeho letiště.