Budějovice se ocitly odříznuté od koridoru. Rychlík najel do zkratovací tyče, cestující odvezli hasiči
Provoz na čtvrtém koridoru mezi Českými Budějovicemi a Veselím nad Lužnicí se dnes ráno před osmou hodinou zastavil. Důvodem byla
Provoz na čtvrtém koridoru mezi Českými Budějovicemi a Veselím nad Lužnicí se dnes ráno před osmou hodinou zastavil. Důvodem byla
By mě zajímalo, kde jste vzali, že cestující odvezli hasiči. Máte asi jiné informace, než my zúčastnění. 🧐
co to je za nadpis? copak do Budějic vede nějaký koridor? já myslel, že se teprv staví, už asi 15let 😀
V 10:40 obnoven provoz a v 11:10 zase porucha TV ve stanici Dynín. To si dělají srandu, zastavit provoz třikrát za dopoledne.
Bohuzel i to se stava!
Pri oprave napalene troleje byl zjisten vetsi rozsah poskozeni proto byl opet zastaven provoz aby se zabranilo vetsim skodam.Nyni je jiz vse v poradku a provoz se rozjizdi.
Elektrikáři… napojte něco na elektriku a máte o starosti postaráno 🙂
A ten váš internet, ten máte šlapací?
Zkratovaci tyc… dalsi heblcuk, kterej draha pri nezavisle trakci nepotrebuje. Porad rikam, ze s tou elektrikou jsou jen a jen problemy. A draty a sloupy hyzdi panorama!
Zapomněl jste na protihlukové zdi a záplavu modrého zábradlí.
Modrý zábradlí nevadí, to je jen okolo perónu. a tam, kde jsou panoramata, nejsou protihlukovky, páč tam nejsou obytné budovy, tudíž nikdo neřve na téma hlu a tudíž se protihukovky nekonaj. A u nás na 240, i když řvem, tak protihlukovku nepostaví, páč je mizernej násep a nevleze se tam….
Nezávislá trakce zase potřebuje naftu: https://www.idnes.cz/jihlava/zpravy/vlak-zeleznice-ceske-drahy-nafta-mimoradnost-zdirec-nad-doubravou-vysocina-kuriozita.A191118_100336_jihlava-zpravy_mv
Nají vozit pohotovostní kanystr….
Nejste trochu naivní, že s kanystrem dojedete do nejbližšího depa na naplnění?
jedná se jen a pouze o velůikost kanystru…..
Myslite 500L cisternu s sebou?
Když bych chtěl rejpat:
Na mašině za bambilion ( ikdyž je to regiošuk) peněz není palivoměr?
Opravdu v obou motorových jednotkách došla nafta najednou( je tam 3 vozovka, tj 2 motorový oddíly, jeden vloženej)?
Na dojetí do nejbližší stanice stačí pár litrů (standartní 20l kanystr v každým motorovým voze) aby hasiči nemuseli vyprošťovat lidi z náspu.
3 vozová souprava se na relace Pardubice – Hlinsko – Havlíčkův Brod vyskytuje mimořádně, z většiny tam jezdí 2 vozová.
V tomto konkrétním článku je trio.
…s nápisem „ilustrační foto“, že?… Ne, opravdu mi kolem baráku trio jelo naposled někdy v létě… 🙂
Ne není. Za této trati trio nejezdí
Nevím, jak konkrétně je řešena palivová soustava u této mašiny, ale u mnoha větších dieselů je to tak blbě udělaný, že se po tom, co dojde nafta zavzdušní tak důkladně, že musí do dílny.
Je tam Tedom,tj v nejvetší krizi bude nutno povolit matici u 2 vstřiků, ale většinou stačí vytrvaleji startovat a čerpadlo to protlačí. Pomoct se dá taky stříknutím spreje do sání (startovací sprej, čistič brzd, nitroředidlo, nějaká verze „lihu“ (metyl etyl propyl…)) Tyhle motory jsou docela blbovzdorný, mám je rád.
Dieselový vlak je větší producent CO2, NOx i polétavého prachu, než elektrická lokomotiva poháněná uhelnou elektrárnou.
Prokažte výpočtem. Započítejte instalaci trakčního vedení + údržbu + měnírny a ztráty v přenosové soustavě. Výsledkem bude odchylka do 10%, což nemá zásadní vliv.
Z uhlí je jen polovina el. energie a ten komín uhelné elektrárny nečudí nikomu přímo pod nos. Takže klid. 🙂
Auta stojí, vlaky jedou. Oh wait 🙂
Koukám, že nám 220 začíná soupeřit o přední místo v neschopnosti provozu. Ale na SŽDC jsou v pohodě.
jako bez urážky, ale oproti trati 171 hrajete maximálně okresní přebor :).
Přesně tak, 171 hraje úplně jinou soutěž.
To můžete říct cestujícím, že sice pokaždý když foukne tak se několik hodin nejezdí, ale protože na 171 toho je víc, tak vlastně je to sranda 🙂