Brussels Airlines propustí čtvrtinu lidí, 30 % letadel zmizí z flotily
Airbus A320 společnost Brussels Airlines. Foto: Alan Wilson from Stilton, Peterborough, Cambs, UK [CC BY-SA 2.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0)]=
Letecká společnost Brussels Airlines je dalším leteckým dopravcem, který oznámil kvůli současné situaci velké zeštíhlení. Podle vedení firmy patřící do
Hm, tak oni chtěli propuště už asi před rokem, Luffthansa pořád nemá ujasněno, co s nimi udělá, ale mají silné odobry. Takže teď se to hodí na koronu a projde to přes odbory i vládu. Ještě že ta korona přišla.
Kdo přežije bude muset propouštět a redukovat. Bez toho to nepůjde. Možná jen lowcosty zavětří příležitost k růstu a likvidaci konkurence.
Zajímavý je poslední odstavec, a to, že stále nezískali pomoc od státu, je to citlivé téma, protože je stát nevlastní a navíc je tam německý vlastník. Tady máme SW, státu nepatří, půlka je Číňanů a druhá v soukromých rukách známých osob Š a V a vehementně pomoc vyžadují, straší a lžou, že jsou národním dopravcem.
To nemůžete srovnávat, na rozdíl od Němců v Belgii mají Číňané v Česku své lidi na Hradě i ve vládě
Číňani ve Smartwing nemají polovinu, ale menšinový podíl, tedy bez možnosti rozhodovat. O firmu se má postarat vlastník, resp. ten, který firmu ovládá.