Brno získalo novou nákladní linku, DHL Express začal s lety do Lipska
Boeing 737-400F společnosti CargoLogic Germany. Foto: Daniel Eliáš
Pro Brno jde o druhou leteckou nákladní linku. Osobní přes zimu nemá žádnou.
Pro Brno jde o druhou leteckou nákladní linku. Osobní přes zimu nemá žádnou.
To je skvělé, multifunkční komplex pro všechny druhy letecké dopravy se dvěma pravidelnými linkami a oběma nákladními 🙂
Tato linka bude samostatná Lipsko – Brno a zpátky, nebo bude z Brna pokračovat v rozvozu balíků ještě někam dál?
Tak to vypadá, že nikam dál nepokračuje. 18. 11. přiletělo ráno D-ACLO z Lipska a stojí v Brně.
https://www.flightradar24.com/data/aircraft/d-aclo#26131b9b
Super,grstuluji. V tonhle vidim uspesnou budoucbost letectvi,nikoli v komercni osobni doprave.
Kolik nás stojí provoz letiště pro 2 letadla denně?
Zaleží podle velikosti letadla a letiště.
No, pracovníci mohou být nasmlouvaní jen na určitou dobu a na dpp nebo dpč. U malých letišť není výjimkou, že cca hodinu po obratu letadla není na letišti ani noha a letiště se uzavře třeba na 5 hodin – nebo na zbytek dne – tedy do doby než poletí další linka.
Tak k dohledání jsou účetní data za rok 2017 kdy byl ještě i provoz cestujících. Ztráta za rok kolem 78 milionů. Což když brutálně přepočtu je 100.000 na letadlo a den. Jasně tehdy létalo mnohem více letadel a byl zisk z jiných přeprav. Jen mě zajímalo kolik nás to stojí.
To nevím, vycházím jen ze zkušeností, jak to na letištích chodí – nejen u nás, ale i jinde v Evropě. Každopádně by asi měli mít už hotovou a zveřejněnou účetní uzávěrku za rok 2018 a pomalu i rok 2019 v obchodním rejstříku..Zkuste to tam.
I ten rok 2019 by dle zákona měl být zveřejněn do 31.12.2020..
Počítáte jen dopravní, ale nezapomínejte na spoustu bizjetu, které sem každý den létají, spousta soukromníků, letecké školy, zakladnu tam má i policejní vrtulník atd atd.
Blahopřeji, pozitiví zpráva.
Do Lipska samozřejmě toho všeobecně létá hodně, je tam překladiště právě DHL. Pokud pojedete po dálnici nahoru na Magdeburg, tak v Lipsku po levé straně vzadu je vidět právě ono překladiště DHL a většinou tam stojí i Ruslany AN-124.
Pokud někdo kouká na letecký radar, tak hlavně večer i v noci je
v Lipsku vidět hodně přistávajících letadel od DHL.
Potvrzuji, to si lidi v okolí musí užívat, za noc tam přistane klidně 100 a možná i více letadel
Můj první mobil Šanghaj-Lipsko-Bratislava letecky do Brna už po silnici a domů PPL. Tak snad to bude rychlejší.
Jen pro upřesnění: linka TNT/FDX létá z Brna přes Prahu každý všední den, nikoliv jen „někdy“. Pokud je to některý den jinak, tak v důsledku technických problémů, vlivu počasí nebo teď aktuálních zdravotnických opatření.