Brno rozšíří pisáreckou vozovnu, tramvaje získají další halu za 387 milionů korun

Vozovna Pisárky v Brně. Foto Harold/Wikimedia CommonsVozovna Pisárky v Brně. Foto Harold/Wikimedia Commons

Dopravní podnik města Brna (DPMB) začal hledat firmu, která postaví novou halu pro tramvaje v pisárecké vozovně. Nové zázemí má

3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel Boucník

Je dobře, že se pisárecká vozovna rozšiřuje s předstihem. Za „chvíli“ snad budou jezdit šaliny (tramvaje) opět Stránská skála – Líšeň, začne se jezdit tunelem k Bohunickému kampusu, a plánuje se prodloužení tratě z Bystrce dál na Kamechy. A samozřejmě je nutná příprava na novou polohu brněnského hlavního nádraží var. Řeka. Viděl jsem vizualizace rozvoje brněnského výstaviště, kde se plánuje, že současná trať z Pisárek podél ul. Hlinky bude zapuštěna o úroveň níž, na nivelitu plochy výstaviště. Nevím jestli je takto již rozhodnuto a rozšíření pisárecké vozovny s ní počítá, včetně stanice lanovky nahoru do Bohunic.

železničář v důchodu

Že by to byla zároveň i nenápadná preventivní příprava na důsledky hloupého ODSunu hlavního nádraží do bažin pro tramvajovou dopravu?

Z

Toto nemá s novým nádražím nic společného. Vozovna je prostě zastaralá, malá a nová smyčka umožní příjezd šalin i od Bystrce, což nyní nelze.