Brno rozšíří Charvatskou, vzniknou dva plnohodnotné jízdní pruhy
Charvatská ulice v Brně. Foto: Google Street View
Díky úpravě by se měly na ulici bez problémů míjet trolejbusy.
Díky úpravě by se měly na ulici bez problémů míjet trolejbusy.
Nevíte někdo, k čemu slouží ty šedivé plechové kastlíky připevněné ke sloupu na obrázku vpravo dole?
No, některé podobné slouží na zimní posypový materiál (pro ruční rozhoz)…
Nevím, na co jsou tyto, u nás má podobnej Pošta. Pošťák obejde první část revíru a z kastlíku si vezme další várku dopisů pro druhou část, kterou mu tam ráno hodili autem.
Odstrašující případ toho, jak by to vypadalo v Praze, kdyby na podzim vyhrála ODS (SPOLU). Jsem rád, že jsou u celostátní vlády, ale v komunální politice doopravdy ne-e.
Super, nejspíš se bude kácet. Takže aby točvolanti měli kde uklidit svoje smrdící pekáče, tak na to padnou stromy. A to všichni chtějí mít ve městě stromy, které zajišťují jednak vláhu a jednak i stín od rozhicovaného asfaltu.
„Při návrhu technického řešení budou respektovány stávající stromy,“ uvedlo město v tiskové zprávě.
Nepíšou v plném rozsahu zachovány, takže to dopadne jako vždycky. Osobně to tam budu obhlížet.
Mam takovy tuseni, ze by se tam trolejbusy v pohode vyhnuly, akorat by se tam nesmelo parkovat…
Oni tam bydlí lidé, kteří vlastní automobily. Poraďte jim, kde mají parkovat. O tom, zda někdo auto potřebuje, nemáte právo rozhodovat.
Ale ty lidi i tak nemají žádné právo na parkovací místa. Nebo snad když bych si koupil tramvaj, tak mi stát musí postavit vozovnu?
Já bych si chtěl koupit loď. A to jsem na město zvědavej, jak mi postaví plavební kanál a molo. K řece to je od nás něco přes sto metrů. Vejškovejch.
Neříkejte dvakrát nebo dostanete rovnou D-O-L. 😀 😀
K čemu by mi byl? U Vltavy.
Taky tvrdím, že infrastruktura pro jezdce na slonech v našich městech hanebně pokulhává…
Ale neblbněte! Existují země protkané plavebními kanály, myslíte, že tam každý kotví loď u sebe na zahrádce?
ne, ale maj právo volební 🙂
No pokud by byla tramvaj považována za běžný standard na který může dosáhnout a vlastnit jej většina lidí…
…tak i v takovém případě by si vlastník měl řešit její umístění na svém a za své.
Lednička nebo šatní skříň jsou taky běžný standard, a nikdo si je na veřejné prostranství neukládá.
Na své a za své. Garáž, parkovací dům, pronajaté parkování, klidně i v jiné lokalitě, podle obsahu peněženky. Kdo chce mít opičku…
Je zajímavé, že u jakéhokoli jiného majetku by jeho standardní umístění na veřejné prostranství nikoho nenapadlo (koupím si kajak, do bytu se mi nevejde, tak šup s ním do vestibulu k výtahům, však se tam lidi nějak zmáčknou), ale u auta se to považuje za samozřejmost.
No, takto, ona taková jednogaráž zase tak moc neřeší… na vjezd do garáže padne u chodníku zhruba jedno parkovací místo a jsme zase šul-nul…
Ale ta ulice je pak průjezdná.
Ale to jo, ať si to auto klidně má, ale ať ho parkuje na svém pozemku. Ulice není žádné odkladiště. Je to jejich problém, tak si ty výmluvy nech.
No, pravda neřídil jsem nikdy trbus, ale když tama jezdím tak mi to připadá široké bohatě… nejvíc mi vadí že přes ty zaparkované káry je blbý výhled při vyjíždění z boční ulice…
To je ale kravina. Pruhy šíře 3,5 metru se dle aktuálně platných norem používají zejména pro kapacitní silnice v extravilánu. Ve městě i na významných komunikacích s MHD nemá smysl projektovat více než 3,25 m. Ale Brno neví co s prachama a s místem.
Při šířce pruhu 3,25 m zůstává mezi vozy cca 20 cm. Takhle blízko se s protijedoucím autem asi normálně nemíjíte. A s prostorem při pravém okraji se moc počítat nedá, vzhledem k tomu, že tam budou parkovat auta.
Super takže Charvátská která navazuje na Chodskou kde je smíšená cyklostezka z města dostane dva pruhy a parkování po obou stranách ulice místo toho aby se parkovalo jen na jedné a po stranách se vytvořil plnohodnotný cyklopruh.. zase řešení hodné 20., ne 21. století….
Síšená cyklostezka na ulici, vedle které vede cyklostezka. To můžou vymyslet jen pumpičky.
Vytáhněte penis z výfuku, počkejte až se vám nahrne krev zpátky do hlavy a pak si ještě jednou ten můj komentář přečtěte.
Kousek odtamtud bydlím, takže místní poměry znám podrobně. Donedávna byla na Chodské od Dobrovského po Botanickou cyklostezka, akorát že vždycky končila na křižovatce a pokračovala za ní. A byla vydlážděná ze zámkoffky, takže pro brusle zcela nevhodná. Tak místo ní namalovali na silnici piktogramy a mysleli si, že problém solved. Kdyby tu cyklostezku udělali pořádně s rozumnými přejezdy, kde by auta musela dávat přednost, tak by to mělo logiku. Na úseku od Dobrovského na Slovaňák se nic jiného než smíšený cyklopruh nevejde a kdo se bojí, může jet souběžnou Slovinskou.
No ta pseudostezka na Botanické… neříkám že by tam být neměla nebo tak, ale je to nouzovka. Prostorově to na mnoha místech vychází taktak ne jedno kolo v každém směru plus vedle metr pro chodce. Těžko se pak divit že zhusta vstupují do stezky. Navíc kvalita povrchu vysloveně bídná, místy zvlněné kořeny stromů, místy po opravě IS pod chodníkem nekvalitně zasypané a zámkovka naplácaná zpět stylem 3D puzzle..
Tahle stezka by se do kdejakých statistik měla počítat polovinou (ani není plnohodnotná, ani není v dobrém stavu).
Brno autem….
„Díky úpravě by se měly na ulici bez problémů míjet trolejbusy. “
Áno, udělejme to tak, aby se tam trojelbusy nevyhnuly. Tím zasadíme ránu celosvětovému řidičstvu, protože ten sloup veřejného osvětlení tam cyklistovi do chodníku vrazil určitě nějaký řidič.
sarkasmus
Přečtěte si kolik ta ulice má mít na šířku
Jako neříkám, občas se tam mám problém vyhnout i s osobákem, natož bus či trolejbus, ale jak to chtějí udělat, aby to bylo rovné, byly parkovací místa a nekáceli? Od Dobrovského po slovaňák toho místa moc není…
Tak s ohledem na to kdo je na radnici bych tušil, že se bude kácet.
Stromy popíliť ! škoda že tam není kašňa …
tak honem nějakou postavit, aby se mohla rozbůrať?
No zrovna tam teda, poměrně slušná šířka chodníku (a že tam nekorzují davy, není kde by se nabraly), zelený pruh, oboustranně parkující vozy (bohužel je to tam hodně roztříštěné nájezdy do domů/zahrad/garáží) a pořád ještě zbývá pěkná šířka vozovky…
Mezi jinými by pomohlo naučit se parkovat normálně u rantlu (ne půl metru od) a nepokládat za samozřejmé že když je povolené vozidlo šířky 2,5m že taky smí všude parkovat podél (hummer a pod.)
Doufám, že ty parkovací místa budou zpoplatněný modrou zónou, když už to bude stát 20 mega
co jiného byste si představoval když této oblasti už modré zóny jsou zavedeny? nebo asi nechápu smysl vašeho příspěvku
Touha pomstít se řidičům. Za cokoliv.
Což absolutně nechápu.
Vážený pane Kocourku,
dle mého názoru existuje minimální (pokud vůbec nějaký) veřejný zájem na tom, aby si někdo parkoval svoji plechovku ve veřejným prostranství zdarma. Za služby se platí. Pokud se vám to nelíbí, nekupuje si auto, nebo naopak, kupte si k němu i parkovací místo.
Čekáte snad nějakej „vejvar?
Zóna C
Typ zóny: smíšená
Zpoplatněno: Po-Pá 17:00-6:00 hod.
1. hodina zdarma, pak 20 Kč/hod pro nerezidenty