Brno koupí 25 kloubových trolejbusů s bateriemi, uvažuje o úpravě linek

První parcinální trolejbusy zařadil DPMB do flotily letos, jde o vozy Škoda 26 Tr. Foto: DPMBPrvní parcinální trolejbusy zařadil DPMB do flotily letos, jde o vozy Škoda 26 Tr. Foto: DPMB

Dopravní podnik města Brna plánuje na příští rok investici do 25 nízkopodlažních kloubových trolejbusů. Budou mít i částečný pohon na

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tom

Diky za jakoukoliv modernizaci a posun v doprave v DPmB, kde byl vzdy vsechno problem. Staci se podivat, jak dlouho se mluvi o trati na Jirovu, nahrade autobusu trolejbusy a o tramvaji ze Stranske Skaly na Holzovu nemluve. A co se tyce tech USB, ono to potesi, kdyz stojim v zacpe ve meste nebo nahodou kdyz to jede, tak jedu delsi dobu a muzu si nabit telefon. Ono to neni az tak drahe dat do noveho vozu pripadne starsiho po GO. Ve vlaku mne napriklad dvakrat dobre poslouzily. Spis bych mel obavy o to, jak rychle do tech zasuvek nejake… Číst vice »

Prngr

Co furt maj s těma USB zástrčkama?
Nebudou to chtít i do výtahu? Aby si cestující dobili?

Martin

Možná na linky 44/88, když si bude chtít někdo dobít, tak bude jezdit pořád dokola 😀 Jinak je to nesmysl. Telefon si nabíjí každý normálně uvažující člověk doma, než jde do práce/školy. Ale pokud by se dalo přes ten kabel napojit na RIS a pohrát si… 😀

Luboš Lakatoš

Já bych si je uměl představit na linkách 44/84, ty vedou asi tak ze dvou třetin pod drátem.

Martin

Že by konečně dlouho očekávaná obnova trolejbusové linky do Tuřan? 🙂 Spíš si myslím, že dojde k nahrazení autobusů za trolejbusy na lince 60/61, to už kdysi slibovali. Do kopce kolem Ústředního hřbitova je to pro autobusy porod. Plus se hodně nabízí linka 47, která již dnes vede v poloviční délce pod trolejbusovou tratí.

Petr.R

Nebo by zajížděly na letiště na baterky?

Martin

To se mi moc nezdá, musel by dvakrát najíždět a sjíždět z vedení (zda-li vůbec), což by představovalo docela zdržení pro expresní linku. Když nad tím tak přemýšlím, asi spíš budou některé spoje 25 a 26 právě vypravovány těmito trolejbusy a zajíždět budou až na Jírovu, než se dokončí zadrátování úseku (v nedohlednu:). Líšenští by konečně měli aspoň trochu úlevy.

Josef

Zadrátování úseku od dnešní konečné trolejbusů na novou konečnou autobusů a trolejbusů Jírova již mělo být dávno hotové – jedná se o 0,18 km jednosměrných trolejí (kolem konečné Jírova) a 1,50 km obousměrných trolejí. To je ale pro odbory dopravy MMB a ÚMČ Líšeň nevídaný problém, trvající již celých 30 let. Stále jen slyšíme blablabla a blablabla a nic. Proto je potřeba tyto lidi z radnic vyházet, a protože ryba smrdí od hlavy, tak se podívat i na celé vedení MMB a ÚMČ. Raději všichni nechají bez povšimnutí parkovat trolejbusy v jednom pruhu silnice před dnešní konečnou, a souhlasí tak… Číst vice »