Brno bude další čtyři roky hradit lidem hodinu denně na sdíleném kole

Sdílená kola v Brně. Pramen: brno-cernovice.czSdílená kola v Brně. Pramen: brno-cernovice.cz

Roční rozpočet akce je stejný jako loni, tedy 2,4 milionu korun včetně DPH. Nově je možné tento rozpočet navýšit až na 4 miliony korun včetně DPH.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
novotný

Dotovat soukromé projekty, které využije minimum lidí, to je mrhání peněz z pokladny města. A kola pak překáží všude. To bych taky chtěl mít takovýto byznys jako soukromá osoba a mít to dotované.

původní Jakub P

A kdo vám brání si takovou firmu založit a hlásit se do výběrek měst stejně jako stávající poskytovatelé?

Když je to podle vás takový zlatý důl, tak to schválně zkuste.

stl

Skvěle. Když ne plná integrace do mhd, tak aspoň taková podpora

JAN

Super podnikání když se to dotuje ze společné pokladny ( města )

Miropiro

Aspoň že Nextbike má lepší pokrytí než Rekola. A ceník je přívětivější.

PeS

V Brně je /zatím / vcelku kvalitní mhd a není důvod dotovat soukromé půjčovny, taxíky dostanou taky něco ? Ti co kola používají si to můžou zaplatit nebo jezdit mhd nebo chodit pěšky

Mr.Zout

4 000 000 to je přece dotace na sotva 1 000 parkovacích míst na měsíc. Ti lidi přitom mohou parkovat u sebe v obýváku nebo ve vlastní garáži.

PeS

Já nemyslím na parkovací místa, běž se zeptat např. na Charitu nebo do hospice jestli by jim dotace 4 000 000 neudělala radost …

Mr.Zout

Právě proto na ně myslím já. Běžte se zeptat na charitu nebo do hospice, zda by jim desítky milionů, kterými město parkování zdarma dotuje, neudělalo radost.

Zbyněk

V porovnání s cenou za jedno parkovací místo v parkovacím domě (kolem 1 mil.) je to paráda pro řádově víc lidí a lepší prostředí pro všechny.

medvěd

Doufám, že na pronájmu pozemku pro sdílená kola se jim investice vrátí.

Petr Jetelina

Tohle je alespoň služba pro lidi. Na rozdíl od předražených vlaků na letiště, které využije po změně dopravce jen hrstka lidí na spoj.

Miropiro

Když se tím člověk naučí jezdit na kole více, je to dobře. Já jsem si takto zvykl jezdit pravidelně i mimo období dotace.

PetrH

No, tohle taky nevyužije každý. Já bych třeba v Praze rád, ale akorát na to svými daněmi přispívám jiným. To pokrytí a počet kol je slabé.