Brněnští radní schválili podjezd pro cyklisty pod Pisáreckou ulicí
Brno, cyklostezka podél Svratky, ilustrační foto. Pramen: Město Brno
Celkové náklady dosáhnou dle aktuálních odhadů 56 milionů korun.
Celkové náklady dosáhnou dle aktuálních odhadů 56 milionů korun.
Odkaz na interaktivní mapu realizovaných a plánovaných podjezdů pro cyklisty v Brně: https://brnoinmotion.cz/podjezdy/
Ukázka totální neschopnosti a nesmyslného vyhazování peněz. Podjezd pro pěší a cyklisty tam dávno je. Stačí jet přes most k vodárnám a bezpečně podjet estakádu po chodníku a zase zpátky. Objížďka 250 m. Místo 56 milionů by stačilo značení za 10 000,-, nikdo tam totiž nechodí a nezná to tam, i když je tam nový chodník. Všichni nesmyslně čekají na světlech, nebo přejíždějí silnici. Naprosto nesmyslná a neobhajitelná investice.
Bezva nápad, motat se po chodníku.
já tama občas jezdím, když se mi nechce stát u světel, ale jednak je to „legální“ jen jedním směrem (Anthropos -> Komín, protože cyklopruhy jsou pochopitelně jednosměrné) a jednak si nedokážu představit, že by tudy jezdilo víc kolařů než pár
https://mapy.cz/zakladni?pid=104871387&newest=1&yaw=3.173&fov=1.257&pitch=0.276&x=16.5689656&y=49.1942036&z=19&ovl=8
Takže když pojedu od Komína do Pisárek, tak Pisáreckou ulici bez použití přechodu překonám tak, že pojedu na cyklopruhu v protisměru k DPMB, podjedu Pisáreckou, a pak pojedu na cyklopruhu v protisměru k Anthroposu?
Abych si nemusel zacházet 2x 35 metrů, tak půjdu 2x přes 150 metrů přes řeku: https://mapy.cz/s/pafovenoso
Ne asi…
Stačí jet o čtvrt kilometru delší cestou, píšete?
Na to se vám každý vykašle.
I dnes to chodci, běžci a cyklisti berou napřímo a nezajdou si 30 metrů bokem na přechod (ok, museli by čekat, ale jet kamsi 250m a pak zpět je ještě opomalejší).
Toto místo bezesporu nepatří k nejšťastnějším, jak tu už ale zaznělo, přejezd a přechod byl přímo v místě křížení cyklostezky až do roku 2014. Návrat do tohoto stavu bych považoval za daleko rozumnější investici než podjezd za 56 milionů. V rámci Brna je mnoho jiných daleko smysluplnějších cyklo projektů za takové peníze.
Pravda nevím, zda tomu něco nebrání? Neví někdo?
Přechod přímo v místě křížení vadil dopravním inženýrům, kteří projektovali semafory na nedaleké křižovatce s Veslařskou, tak ho nechali zrušit 🙁
Otázkou je, zda byla projednatelná výjimka z normy.
Nejlepší je, že tam ten přejezd normálně fungoval, dokud město “nevylepšilo” zastávku.
Jinak, komu se nechce stát na světlech – přes most směr město, potom k vodárně, tam co je parkoviště, podjeďte pod křižovatkou a druhou stranou zpátky. Až se dolepí Žabovřeská, bude to, doufejme, po levým břehu pohodlnější než po pravým…
Mě třeba jako cyklistu v Brně víc trápí úplně jiná místa, ale tak aspoň něco se děje. Dostat se z jihu na sever, třeba ze Zvonařky na Pionýrskou, je zkouška nervů, za chvíli nám budou dvě cyklotrasy končit u Clarionu, ale dál to zkrátka nepůjde. Koliště a viadukt nejsou pro cyklistu zrovna přívětivé. Mimochodem senzor na odbočení vlevo z Dornychu pod viadukt cyklistu nezachytí, takže tam může stát klidně do setmění
Mohli byste, prosím, přidat mapu? Děkuji.
Jde o přechod u Antrophosu…
https://mapy.cz/s/ducepelevu
Kupodivu chtějí lidé chodit přímo a ne obcházet modré zábradlí. Nebo to bílošedé na Mendláku… nebo cokoliv podobného, pro dobytek dobrého.
20 let starý dluh.