Brněnští radní schválili podjezd pro cyklisty pod Pisáreckou ulicí

Brno, cyklostezka podél Svratky, ilustrační foto. Pramen: Město BrnoBrno, cyklostezka podél Svratky, ilustrační foto. Pramen: Město Brno

Celkové náklady dosáhnou dle aktuálních odhadů 56 milionů korun.

Odebírat
Upozornit na
guest
16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PetrN

Odkaz na interaktivní mapu realizovaných a plánovaných podjezdů pro cyklisty v Brně: https://brnoinmotion.cz/podjezdy/

Jirka

Ukázka totální neschopnosti a nesmyslného vyhazování peněz. Podjezd pro pěší a cyklisty tam dávno je. Stačí jet přes most k vodárnám a bezpečně podjet estakádu po chodníku a zase zpátky. Objížďka 250 m. Místo 56 milionů by stačilo značení za 10 000,-, nikdo tam totiž nechodí a nezná to tam, i když je tam nový chodník. Všichni nesmyslně čekají na světlech, nebo přejíždějí silnici. Naprosto nesmyslná a neobhajitelná investice.

thebearspook

Bezva nápad, motat se po chodníku.

P73

já tama občas jezdím, když se mi nechce stát u světel, ale jednak je to „legální“ jen jedním směrem (Anthropos -> Komín, protože cyklopruhy jsou pochopitelně jednosměrné) a jednak si nedokážu představit, že by tudy jezdilo víc kolařů než pár

https://mapy.cz/zakladni?pid=104871387&newest=1&yaw=3.173&fov=1.257&pitch=0.276&x=16.5689656&y=49.1942036&z=19&ovl=8

Michal Bartoníček

Takže když pojedu od Komína do Pisárek, tak Pisáreckou ulici bez použití přechodu překonám tak, že pojedu na cyklopruhu v protisměru k DPMB, podjedu Pisáreckou, a pak pojedu na cyklopruhu v protisměru k Anthroposu?

Jiří Kocurek

Abych si nemusel zacházet 2x 35 metrů, tak půjdu 2x přes 150 metrů přes řeku: https://mapy.cz/s/pafovenoso

Ne asi…

mgr.pavel

Stačí jet o čtvrt kilometru delší cestou, píšete?

Na to se vám každý vykašle.

I dnes to chodci, běžci a cyklisti berou napřímo a nezajdou si 30 metrů bokem na přechod (ok, museli by čekat, ale jet kamsi 250m a pak zpět je ještě opomalejší).

Mirko

Toto místo bezesporu nepatří k nejšťastnějším, jak tu už ale zaznělo, přejezd a přechod byl přímo v místě křížení cyklostezky až do roku 2014. Návrat do tohoto stavu bych považoval za daleko rozumnější investici než podjezd za 56 milionů. V rámci Brna je mnoho jiných daleko smysluplnějších cyklo projektů za takové peníze.

Pravda nevím, zda tomu něco nebrání? Neví někdo?

radim.cenek

Přechod přímo v místě křížení vadil dopravním inženýrům, kteří projektovali semafory na nedaleké křižovatce s Veslařskou, tak ho nechali zrušit 🙁

Jiří Kocurek

Otázkou je, zda byla projednatelná výjimka z normy.

Nose Peak

Nejlepší je, že tam ten přejezd normálně fungoval, dokud město “nevylepšilo” zastávku.

Jinak, komu se nechce stát na světlech – přes most směr město, potom k vodárně, tam co je parkoviště, podjeďte pod křižovatkou a druhou stranou zpátky. Až se dolepí Žabovřeská, bude to, doufejme, po levým břehu pohodlnější než po pravým…

Hoermalmeister

Mě třeba jako cyklistu v Brně víc trápí úplně jiná místa, ale tak aspoň něco se děje. Dostat se z jihu na sever, třeba ze Zvonařky na Pionýrskou, je zkouška nervů, za chvíli nám budou dvě cyklotrasy končit u Clarionu, ale dál to zkrátka nepůjde. Koliště a viadukt nejsou pro cyklistu zrovna přívětivé. Mimochodem senzor na odbočení vlevo z Dornychu pod viadukt cyklistu nezachytí, takže tam může stát klidně do setmění

Gunduľ neubiješ

Mohli byste, prosím, přidat mapu? Děkuji.

Jaaa

Jde o přechod u Antrophosu…

Jiří Kocurek

https://mapy.cz/s/ducepelevu

Kupodivu chtějí lidé chodit přímo a ne obcházet modré zábradlí. Nebo to bílošedé na Mendláku… nebo cokoliv podobného, pro dobytek dobrého.

Jaaa

20 let starý dluh.