Bratři Šuškovi ovládnou byznys oprav nákladních vozů. Největší zákazník je ale nechce
Výroba nákladních vozů v Lounech. Foto: Legios Loco
Traťová strojní společnost (TSS), kterou ovládají bratři Rudolf a Peter Šuškovi, se stane novým majitelem lounských železničních opraven nákladních vagónů.
Znám jejich firmy, které jsou v naprosto žalostném stavu (vše chátrá, na nic nedají peníze ani na blbý benzín do sekačky, aby se trochu upravila vlečka a Potěmkin v OOS se staví jen v době Czech Raildays). Nevěřím, že investují a ani to, že zvednou platy. To, kde vzali takový obnos je dosti zvláštní (zřejmě za nimi stojí ještě někdo v zákulisí). Zkušení lidé kteří tam pracovali, tak ti co mohli, raději utekli třeba ke Strnadovi do Vítkovic. Zůstávají jen skoro důchodci nebo ti co by se jinde neuplatnili až na malé výjimky. Smutný to pohled na kdysi fungující podniky.… Číst vice »
Nevím, rád bych věřil že Lounské opravny pozvednou. Nicméně k tomu jsou třeba miliardové investice. Ten areál je spíš muzeum než fabrika. Efektivita práce je tam 0. Nechápu jak to vedení Legiosu mohlo přehlížet. Doprava součástí probíhá skrz celý areál, nové svařence leží na dešti, vše vozí ještěrky po šílených cestách. Lakovna je spíš kobka. Pracovníci na mnoha místech často jen sedí a čekají na práci, protože jiní na druhém konci areálu ji jistě nestihli dokončit, nebo není ještěrka na odvoz hotového. Tolik peněz za něco takového, je zvláštní. Zvlášť pokud je to o tolik víc než ostatní.
St.Plzenec, Borohrádek, Hulín, Hradec Králové stačí se podívat za plot a zeptat zaměstnanců.Pro,, pastevce,, vlídna slova nemá.
Zadni pastevci, vexlaci to jsou a funguji porad stejne.
Tohle uz dlouho zavanelo nejakou lumparnou… tezko rici kdo a co mel zalubem s HMS…
To bude srandy kopec, až se expertním přístupem taky-podnikatelů z Českých drah, co celou svou práci mají jako jednu velkou hru začne zabývat úřad pro hospodářskou soutěž. Zákony pro ČD platí bez ohledu na osobní sympatie či antipatie a řídit se jím při zadávání zakázek prostě musí.
Jestliže daný podnik neplní smlouvu, tak proč by měli dostat další zakázku, jen proto, že nabídnou nejnižší cenu?
CD Cargo nepodleha pod zakon o verejnych zakazkach
Jezdím kolem areálu TSS ve Starém Plzenci každý týden. Směrem k vratům se jednou z půl roku vyskytne nějaký stroj nastartovaný, u plotu v několika obytných vozech někdo bydlí, jinak je areál na pohled mrtvý. Vozidla v zadní části areálu se tam rozkládají už dlouhá léta, mnohým chybí díly, vše zarostlé, vypadá to tam jako zapadlejší kouty českotřebovského vrakoviště.
Taková firma že by si koupila opravny za 750 milionů? To se mi vůbec nezdá a určitě v tom bude nějaký háček.. 😉
To bude asi tím, že v sezóně stroje jezdí po tratích a opravují je a mimo sezonu jsou na opravárenské hale a stroje se generálkují na novou sezónu. Funguje to tak na železnici i v silničním stavitelství. A proč by dávali do kovošrotu starší už nepojízdné stroje, když z nich mohou stále brát potřebné náhradní díly ?
Co mi to jen připomíná ? Aha – ruskou firmu z Plzně, zvanou Škoda Jaderné strojírenství :-(.
Takto to vypadá, když se někdo v tom umí pohybovat, počká si a skoupí lukrativní firmu…….a ostatní žraloci utřou. Průser je, že ta firma patřila k opravnám vázaným k ČD. Tak se nyní státu prodraží opravy, když to dopustil. Máme přeci to tržní hospodářství………
Tak máme to tržní hospodářství. Takže nic nebrání mě, Vám, Strandovi nebo komukoliv dalšímu aby si rozjel vlastní firmu. Stačí nabídnout lepší cenu, vyšší kvalitu a kratší termíny. Pak bude Cargo opravovat 1000 vagónů jinde. Možnosti dneska jsou.
Díky za uvedení kompletnějších informací o poměrech a postupech bratrů Šuškových v druhé části článku. Oni jsou především právníci a říká se, že vydělávají na právních sporech.
Velká řada firem už zakusila, že je lepší s nimi nespolupracovat. Formulace „narovnání“ mezd zní úsměvně. U firmy TSS prý zůstali jen lidé krátce před důchodem, hodně lidí se tam střídá, každý rozumný si našel práci jinde s lepšími pracovními podmínkami. Hodně strojů zbytečně odstavených…