Bourání mostu přes kanál Troja – Podbaba zastaví plavbu pod Prahou

Modernizace mostů přes kanál Troja - Podbaba. Pramen: ŘVCModernizace mostů přes kanál Troja - Podbaba. Pramen: ŘVC

Dva mosty přes pražský kanál projdou rekonstrukcí a budou usazeny výše, jeden most bude nově zdvihací.

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jaaaa

Koukám, že se z ČR stává velmoc ve zdvihacích mostech.

To opravdu nejde ty mosty zvednout trvale? Vytváření konfliktních křížení dopravních cest a tedy degradace celé investice je zřejmě hobby ŘVC.

Tomáš

Po těch rampách vede hojně využívaná pěší a cyklostezka ze Stromovky k nové Trojské lávce. Málokomu se chce vystoupat o 1,5 m výše po ještě strmějších rampách, než tam jsou dnes. A to vše kvůli lodím, které tudy proplujou několikrát do roka. V tomto případě mi zdvihací varianta přijde rozumná, ostatně když stejný mechanismus může být i na trati do Lužce, kde možná zanedlouho přestanou jezdit vlaky úplně…

Jiří Kocurek

Mno 1,5 metru převýšení. A jiní mají chodit na vlak, protože autobus je špatně: https://mapy.cz/s/docosekapu

MaT

Souhlasím, že když člověk jde pěšky nebo jede na kole, tak každé stoupání je určitý diskmofort. Ale už teď se tam musí možná 4 metry (možná i víc) vystoupat. Takže pokud by to bylo jen o 1-1,5 metru víc, tak by to možná až takový problém nebyl. Navíc pak přes tu Trojskou lávku se musí také dost metrů nahoru (na staré to bylo taky, tam ještě nadvakrát, jak měla určitý průhyb)… Město asi u tohoto přemostění nechtělo, aby to stoupání bylo ještě strmější, než teď. Což chápu. Ale asi by tam byl prostor ty rampy zároveň prodloužit – při zachování… Číst vice »

Miroslav Zikmund

Samozřejmě že lze, ale pak musíte zvednout i příjezdovou komunikaci, což nemusí smysluplně proveditelné, pokud tam budete mít třeba stoupání 10 %.
Zajeďte se podívat do Lužce, jak byste zvedal niveletu příjezdové komunikace vedoucí obcí k trvale zvednutému silničnímu mostu, na níž je výjezd v okolní zástavby …. (ulice 9.května).