Boom železničních staveb v praxi. AŽD Praha zvýšila loni zisk o pětinu

Švestková dráha. Foto: Petr Dobiášovský / AŽD PrahaŠvestková dráha. Foto: Petr Dobiášovský / AŽD Praha

Zisk firmy byl loni nejvyšší v historii.

Zpět na článek
25 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Démon

Tunel Pohůrka snad ještě nestojí, ale je možné, že ho už zabezpečili 🙂

seniorprojektant

V roce 2020 nevyplatil GŘ Chrdle pracovníkům, kteří odešli do důchodu, odměnu dle kolektivní smlouvy. Prý je na tom AŽD špatně.

Josef Nový

No ještě aby ten monopolní moloch byl v mínusu. To snad u monopolu ani nejde. Je z podivem že si na ně nezaklekne antimonopolní úřad. Veškerá konkurence je jejich,, Stármon, Dcom, ATe Cheb, Signál Mont. Takže kvalita tragická. Pak máme stoly výpravčích plné prodlužováků. No za ty milióny napájení Jopky Polským prodlužovákem, to je pecka. A jednokolejný přejezd na lokálce mà pompézní reléový domek stejně velký, jak koridorový přejezd. Taky je stejně drahý. Nu a pak se nesmíme divit že v Rakousku udělají za stejné peníze přejezdy na lokálce dva a my jeden.Holt oni mají ten hroznej Bosch a Siemens.

666

+1

On.

Boom v těch číslech moc není když jsou tržby stejné. Zisk může být vyšší z různých důvodu.

medical_examiner

Třeba šroubování cen…

senior

V roce 2020 GŘ nevyplatil odměny pracovníkům, kteří odešli do důchodu, údajně pro špatnou situaci vAŽD.

Démon

Málo fakturací na spřátelené politické firmy. 🙂

Libor

Škoda, že kvalita výrobků stále silně pokulhává.

noerf

Otázka zní, kolik vygenerovala AŽD mimo zisk, který byl použit na vývoj a rozvoj. Úprava jejich tratí, výzkum a testování autonomního vlaku.

M19

Ptáte se na co? Na tržby, náklady na výzkum a vývoj nebo něco jiného?

noerf

Kolik investovala do výzkumu a testování.

M19
noerf

Děkuji.

michal

Když mají tak velký zisk, proč něco neudělají z přejezdy?

Berhof

A proč je neplatíte vy z vlastní kapsy?

Martin

Přejezdy jsou v majetku SŽ, takže nic s nimi udělat nemůže – tedy kromě těch na vlastních lokálkách Čížkovice – Obrnice a Kopidlno – Dolní Bousov.

Leinad

Můžou lobovat, u správců silnic i železnic. 😀

Greta

Vždyť dělají, proto mají velký zisk.

BIg Fat Fabulous Woman

Bože, to je komentář jak na novinkách.

Vladki

A kdyz bude mit velky zisk Skodovka, tak by mohla dodat par panteru navic?

BND 30

Pár? Jenom? Tři aspoň!

medical_examiner

Ne…ale mohla by pak těm svým (jedině zahraničním) odběratelům nabídnout lepší podmínky.

České dráhy jsou se Scheißewerke Pilsen jedna ruka, ale od Státních drah nedostane vyrobit ani MUV…😀

medical_examiner

Tak mohli by nabídnout nějakou množstevní slevu…

Démon

Myslíte 70% zisk na každém přejezdu?