Tunel Pohůrka snad ještě nestojí, ale je možné, že ho už zabezpečili 🙂
seniorprojektant
3 let
V roce 2020 nevyplatil GŘ Chrdle pracovníkům, kteří odešli do důchodu, odměnu dle kolektivní smlouvy. Prý je na tom AŽD špatně.
Josef Nový
3 let
No ještě aby ten monopolní moloch byl v mínusu. To snad u monopolu ani nejde. Je z podivem že si na ně nezaklekne antimonopolní úřad. Veškerá konkurence je jejich,, Stármon, Dcom, ATe Cheb, Signál Mont. Takže kvalita tragická. Pak máme stoly výpravčích plné prodlužováků. No za ty milióny napájení Jopky Polským prodlužovákem, to je pecka. A jednokolejný přejezd na lokálce mà pompézní reléový domek stejně velký, jak koridorový přejezd. Taky je stejně drahý. Nu a pak se nesmíme divit že v Rakousku udělají za stejné peníze přejezdy na lokálce dva a my jeden.Holt oni mají ten hroznej Bosch a Siemens.
Tunel Pohůrka snad ještě nestojí, ale je možné, že ho už zabezpečili 🙂
V roce 2020 nevyplatil GŘ Chrdle pracovníkům, kteří odešli do důchodu, odměnu dle kolektivní smlouvy. Prý je na tom AŽD špatně.
No ještě aby ten monopolní moloch byl v mínusu. To snad u monopolu ani nejde. Je z podivem že si na ně nezaklekne antimonopolní úřad. Veškerá konkurence je jejich,, Stármon, Dcom, ATe Cheb, Signál Mont. Takže kvalita tragická. Pak máme stoly výpravčích plné prodlužováků. No za ty milióny napájení Jopky Polským prodlužovákem, to je pecka. A jednokolejný přejezd na lokálce mà pompézní reléový domek stejně velký, jak koridorový přejezd. Taky je stejně drahý. Nu a pak se nesmíme divit že v Rakousku udělají za stejné peníze přejezdy na lokálce dva a my jeden.Holt oni mají ten hroznej Bosch a Siemens.
+1
Boom v těch číslech moc není když jsou tržby stejné. Zisk může být vyšší z různých důvodu.
Třeba šroubování cen…
V roce 2020 GŘ nevyplatil odměny pracovníkům, kteří odešli do důchodu, údajně pro špatnou situaci vAŽD.
Málo fakturací na spřátelené politické firmy. 🙂
Škoda, že kvalita výrobků stále silně pokulhává.
Otázka zní, kolik vygenerovala AŽD mimo zisk, který byl použit na vývoj a rozvoj. Úprava jejich tratí, výzkum a testování autonomního vlaku.
Ptáte se na co? Na tržby, náklady na výzkum a vývoj nebo něco jiného?
Kolik investovala do výzkumu a testování.
Nějakých 300 milionů korun. https://www.azd.cz/cs/o-spolecnosti/vysledky-hospodareni
Děkuji.
Když mají tak velký zisk, proč něco neudělají z přejezdy?
A proč je neplatíte vy z vlastní kapsy?
Přejezdy jsou v majetku SŽ, takže nic s nimi udělat nemůže – tedy kromě těch na vlastních lokálkách Čížkovice – Obrnice a Kopidlno – Dolní Bousov.
Můžou lobovat, u správců silnic i železnic. 😀
Vždyť dělají, proto mají velký zisk.
Bože, to je komentář jak na novinkách.
A kdyz bude mit velky zisk Skodovka, tak by mohla dodat par panteru navic?
Pár? Jenom? Tři aspoň!
Ne…ale mohla by pak těm svým (jedině zahraničním) odběratelům nabídnout lepší podmínky.
České dráhy jsou se Scheißewerke Pilsen jedna ruka, ale od Státních drah nedostane vyrobit ani MUV…😀
Tak mohli by nabídnout nějakou množstevní slevu…
Myslíte 70% zisk na každém přejezdu?