Bonus téměř tři miliony korun. Nový projekt odhalil, kolik si loni vydělal šéf Správy železnic a další manažeři v resortu

Šéf Správy železnic Jiří Svoboda (vlevo) a ministr dopravy Martin Kupka. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářŠéf Správy železnic Jiří Svoboda (vlevo) a ministr dopravy Martin Kupka. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Řada velkých státních organizací a firem v resortu včetně ŘSD a Českých drah data o platech nezaslala.

60 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jane

Pravda je taková, že na všech pozicích v provozu chybí lidé. Protože za 30 až 35 000 hrubého na výplatní pásce za to nikdo dělat nechce. Motivací jak přilákat nové lidi do provozu u ČD jsou peníze, ale na to zatím manažeři ještě nepřišli. 12 hodinové směny, soboty, neděle, svátky Silvestra Vánoce a pak vám ještě řeknou, že vám nemůžou dát celoroční odměny protože je ČD v červených číslech. Samozřejmě 13 a 14 platy dávno neexistuji. Ale na manažerské odměny na ty který to tak mizerně vedou na ty se peníze najdou vždycky na ně se už červená čísla nevztahují.… Číst vice »

Denis

Ten musí,ale dřít!Musí chodit každý den v deset večer domů utahaný jak 🐕🤭🤭🤭

najmy

Nemyslím, že tak vysoké platy jsou ve státním nutné. Ve srovnání s provozními zaměstnanci na dráze, kteří nesou osobní rizika s platy kolem 30-35 hrubého a bez možnosti postupu, je to celkem demotivující.

Josef

Postoupit může každý. Ale ne každý na to prostě má. Postup není žádný právo…

Klemovak

Za zavřené a zbourané čekárny bych nedal ani korunu.

Kebab

Za tu tvrdou práci a především za její výsledky si to nepochybně zaslouží😃

Miroslav

Českým oligarchům na železnici dosavadní stav vyhovuje. Peníze tečou, připravují kšeft za bilión na VRT. Řekněte, kdo z vás na to má? Nikdy to nebude lepší, je jedno jestli tam je Fiala s Kupkou nebo Babiš s Havlíčkem. A až budou mít pohřeb, jak před pár lety jeden z nich, byl by to hned natočený snímek do filmu „Kmotr‘. A všem se Vám smějou, jaký jste hlupáci, co píšou do diskuse.

Martin1

A pak se současná vláda diví, že jsou lidi nas.aní a Babiš s Okamurou do tečky využívají těchto nálad. Jako skvěle fungující organizace mi SŽ teda fakt nepřipadá. Svoboda má dostatečně vysoký plat na to, aby organizace fungovala. Opak je pravdou, tak na co tak vysoké odměny a za co? 👎🏻

Coudy

Kdyby chtěl Babiš s Okamurou do tečky využívat těchto nálad, tak se Signál každou sobotu kouká na Václavák a pobrukuje si “koukám, jak celá země vstává….”

Vojtěch

Slovy klasika, v tomto případě Z. pohlreicha “ chtělo by to zavřít. A všechny “

IGCT

Krásné na životě je to, že rubáš nemá kapsy a až budeme v hlíně, budeme si opět všichni rovni 🙂

Profesor

Nak mi asi unikl smysl cože je na tom krásné? Já bych si s dovolením nečekal na boží spravedlnost ale zaved i tu světskou. Sice není 100 procent jako ta boží, ale taky má svy výhody.

IGCT

Krásné na tom lidovém rčení je vědět, že nemá smysl sloužit a honit se za mamonem.

Profesor

Jenže ho vymysleli nuzaci aby se aspoň nějak utešili. Děkuji nechci, radši budu zdravej a bohatej.

IGCT

Bohatý člověk není zdravý. Jinak by nehromadil majetky. Ale na to musí přijít každý sám.

Laborec425

Lidi, který se narodili po roce 1989 tohle vůbec neberou. 99,9% těchto lidí se chce mít líp a líp, chce nepracovat, chce pouze cestovat a tam se opíjet nebo fetovat. A je jim absolutně jedno, jak tohoto stavu docílej.
A správně, třeba na to jednou přijdou, ale bude jich opravdu málo.

Profesor

Jou jou. Až se tady zase sejde hromada šetřících geinů jak ušetříme půl mega zastavením provozu tuhle nebo támhle, případně vytrhanim libovolné lokálky a tím konečně budeme mít na koridor… Vzpomeňte si na tenhle článek

Vladimir

Řešitel železničního skanzenu SZ dostává bonus za, že to ze vlak pojede např z Brna do Prahy pomaleji. Mám pokračovat kolik se utrácí za okna na nádraží, či za zábradlí?

Tomáš M.

2,825milionu celkem humor.

Anonym

Pracuji u SŽ, vidím zbytečné projekty, ze kterých má každý „něco“, vyhazování peněz. Všeho jsem svědkem, ale věřte, že řadové zaměstnance tihle mizerové co mají statisíce ze zbytečných „projektů“ neustále obíraj a šikanují.

Laborec425

Také pracuji u SŽ a ty výplaty za dost odbornou práci jsou nižší než prodavačky v supermarketu. Věřte nebo ne, ale opravdu to tak je. A věřím, že ti trochu výš, co jich je u SŽ víc a víc, mají výplaty trochu jinde.

Dizgrafyq

Jeste porad se v SZ odmenuje ne podle toho, kolik se toho postavi, ale aby se utratilo co nejvic penez? 🙂

Kubrt

Ne; píše se to v článku.

MHD

Přijde mi, že je zadarmo drahej.

Michal Bartoníček

A byly ty odměny nutné?

David

Potkáváte často koňské či volské povozy?

hank

SŽ zajišťuje vozidla?

mgr.pavel

Někdy mi připadá, že zajišťuje tažné jednotky. Osobně.

hank

😀 😀 😀

hank

Ať ukáže mozoly na rukách od té usilovné práce, za kterou byl takhle královsky odměně…

Kubrt

Obecně je dobře, že ve „firmě“ existuje nějaký motivační systém pro manažery. Ten byl schválen a v jeho smyslu tedy „bylo nutné“ odpměny podle něj vyplatit. Tady je spíš k zamyšlení nastavení toho systému pro příští roky.

Michal Bartoníček

Ale to ano. Já taky dostávám odměny. Ale jen v případě, že firma prosperuje a já jsem udělal něco nad rámec povinností. Co udělal i nad rámec povinností oni?

BR 01 512

U nás ve firmě se bonusy dávají podle výsledků.Je vidět, že státní sektor je jinde. By si naopak měli snížit výplaty za to co předvádí

mgr.pavel

Nu a v této státní firmě si dali bonusy podle toho, kolik daná firma utratí peněz. Absurdní, že?

Jan Schmidt

Chápu proč Kupkovi hoši na ČD nechtějí přiznat platy. Někdo by se moh co za ty prachy cestující dostává…

Růža

Je vidět, že SŽ opravdu není v kondici. Ředitel má odměnu zhruba 400 Kč na každého zaměstnance za rok. To není výkonná firma.

hank

Jako ironie dobrý… Bohužel není poznat, jestli to je míněno ironicky.

Koro

Je to divné. Aby podřízený byl ohodnocen výrazně více.

Leštění

Nejspíš to je tím že není jeho podřízený.

none

Hlavně mu to nezaviďte 🤣

Y.K.

Kdo to tady minule propíral Jančuru, že snad i nosí lepší značkové košile pan podnikatel co to prý nedělá pro byznys. 🙂 Kam se hrabe na státní podnik, zdá se.

Kraťas

To je všude… Nejenom v dopravě

JiVe

Dobytkove

ZYRTHEC ft. KEPPRAFLØW

Jestli má tohle Radek Mátl, nemám s tím problém.
V tohle případě ale jen #svobodaven

Pezos

Zaměstnanci #mynic za 3, 2, 1…

JKan

A máte niekoho lepšieho? Lebo táto vláda zjavne nikoho lepšieho nemá a je si toho vedomá.

Jan Schmidt

Tionul bych si, že v tomto státě jsou asi tak stovky lidí co by to dělali pro lásku k železnici za 50 táců hrubého.

Martas

Tohle je taková politika, že hodně štěstí Vám a dalším minimálně 5 co dali plus s hledáním.

Georg

plus naprosto bizarni organizace, kterou je treba ridit. dotycni si to predstavuji jako hurvinek valku…

Georg

jako pan satava treba, ze?

JKan

Tak ich oslovte a navrhnite ministrovi Kupkovi.

Kubrt

Těžko říct, když pan Svoboda neprošel výběrovým řízením.

JKan

Tak ho choďte Kupkovi navrhnúť.

Jan Schmidt

Mátl taky patří z kola ven. Mimochodem víte někdo kolik se zaplatilo to výkupné hackerům?

Jan Schmidt

To říká Kupka. V ŘSD se říká něco jiného

Vojtěch

Vyjde mi o tom článek jinde. Bylo to vyfakturovat přes prostředníka jako marketingové náklady. Data stejně nemají a když jsem na odborné kyber konferenci položil dotaz lidem z Metrostavu, tak lakonicky bezpečnostní odpověď od záznamu byla, ze silnice není nemocnice, tam to tak nehori

Nixon99

Za co by to prosím měl mít pan Mátl? Za to ultrasmesne tempo výstavby dálnic? Projedte se okolo D4 a podívejte se na tempo výstavby privátního investora. To co se postaví za tři roky by se tempem RSD stavělo 30 let. Nebo denně kolabující doprava na D5 mezi Berounem a Zličínem, at se staví nebo ne. Situace je tam horší než na déle D1. O mentální úrovni RSD svědčí to, že i při vědomí toho, že klíčový rozsah tranzitu této země směřuje D1/D0/D5, tak rozplet z D1 na D0 má pohodlnou délku 2 km v opačném směru je na D5… Číst vice »