Bombardier vyrobil poslední TRAXX MS3 pro ČD Cargo, má opět speciální nátěr
Lokomotiva Bombardier TRAXX MS3 (388.010) ve speciálním nátěru pro ČD Cargo při technicko-bezpečnostní zkoušce u Kasselu. Foto: Martin Voigt
Dvě z deseti objednaných lokomotiv budou mít speciální nátěr.
Na barvičky a píár byli u ČD Cargo vždycky machři, aby zakryli to, že od nich přepravci postupně utíkají… Jasně, státní ČEZ to asi vždycky dostane befehlem, ale udržet si Škodovku už asi jde jen za cenu „výhodných nabídek“ a tlaku ze strany DBC skrz VW…
Tento se povedl 👍👍🙂
Podprahová reklama na Babišovy řepková pole?
Netahej i sem politiku!
Politika nepolitika…
Pustil jsem si video od Plasser & Teuer ve kterém představují nový stroj. Vše se točí kolem emisí CO2, co to vlastně umí se nedozvíte. Ale má to nižší emise CO2. Takže to spotřebováv méně fosilních zdrojů. A takhle to šlo zkrz celé video. Kdyby tam celou dobu citovali Lenina, vrátil bych se do dětských let. A dozvědel bych se o tom stroji zhruba stejně prd.
Nahodou ten design CD Cargo Traxxu se mi velmi libi, nechapu moc kritiku. Kdyz si vzpomenu klikrat se predelaval slavny Najbrt a to slo jenom o to jak udelat tri tlusty cary pres vagon…..
Mne se to taky líbí .takové hnusí nátěry vzor Najbrt a zebra ať si strčí za klobouk.
RegioJet bude muset mít taky tento testovací provoz?
Jestli bude u ČDC schválený celý typ, tak pro RJ se budou dělat jen typové zkoušky.
Ten komentář Ivana Bednárika je skvělý! 😀
Měl by se naučit česky, I Bureš mluví alespoň československy 🤪
Keby len to, aj slovenský pravopis.
Je to samozřejmě věc názoru,já zase jsem za mluvit dobře tak nebo tak.Mě ta „českoslovenština“ vadila kdysi i u Husáka.Jo, když se někdo naučí česky jako pan Chudík alias primář Sova,to je něco jiného….
Mně nejde o jeho „českoslovenštinu“, ale o to, co říká. 😉 Obzvlášť ten komentář ke Green Deal. Ten je skvělý! 😀
Tak to není ani ceskoslovenstina ale buresovina
Jo, chtělo by to ještě dokoupit Uhlostop. Vysvětlím. Elektrická lokomotiva je bezemisní, neboť emise CO2 z uhelné elektrárny produkuje energetika, nikoliv doprava. Aspoň teda na papíře. No a ten Weglostop by měl zajistit, že se elekřina z uhelné elektrárny na lokomotivu nedostane. Aby skutečnost a papíry byly v souladu. Propouštěč větru by se prodával hůř, takže Uhlostop.
István Szabó čerpá vodu z Dunaje na zalévání zahrady kousek od Komárom. Ale má papír na to, že čerpá vodu z Moravy, takže Dunaj nevysušuje.
Z opce na 40 dalších Traxxů nic nebude nebo se ještě bude rozhodovat?
Myslím že se uvidí podle chování nových mašin v praxi.
Domnivam se, ze ne (alespon ne nyni). Jednak je tu moznost odkupu zatopku (https://zdopravy.cz/ceske-drahy-resi-ze-by-se-zbavily-nejnovejsich-lokomotiv-od-skody-62706/) a pak tu bude vyrazovani – napr. rada 242 (po dodani panteru v Jihoceskem a Jihomoravskym kraji), ktera nejspis prejde k CDC take.
No jen aby pak s tou 242 vůbec někam mohli. Těch rajónu kompletně bez ETCS tolik nebude.
Po zavedení ETCS se s řadou 242 nepočítá, podobně jako s řadami 122/123. Pokud bude stejný rozsah výkonů jako teď tak by se našla práce jak pro dalších 40 traxů tak pro odkoupené 380tky. Pokud by se vyřešilo zajíždění do koncových stanic, možná by se el. lokomotivy bez ETCS daly využít mezi Budějovicemi, Jihlavou a Brnem, kde jsem se zatím nedočetl o plánu na zavedení ETCS.
Tak 242, 122/123 někam na Balkán atp?
Spíš do vysokých pecí. Pro Balkán je Smartron.
Tak ten byl dobrej 😀👌
Už jenom ta neakceptace nátěru v corporate identity naznačuje – jaký svaz „koníčkářů a cochcařů“ tenhle neprofesionální spolek maňásků je ..
Když se koukneme i jinam, tak je běžné, že se některé kusy udělají s nějakým extra nátěrem nebo polepen.
I v počátcích elektrizace a motorizace byly vybrané kusy také jiné než většina kusů ze série. příklad: řada 140 v modré barvě (004, 005). 141,121 veletržní lak, Řada 720, vybrané kusy zelené a červené, ne pouze modré. Podobně tomu bylo u řad 775/776.
Jsme snad zase v počátcích elektrizace?
Myslím, že kromě šotoušů je běžným lidem ukradené co za lokomotivu táhne který vlak, natož jaký má nátěr. Rovněž zákazníka nákladní dopravy zajímá spíše aby z Bratislavy byla odvezena zakázka do Hamburgu plynule a bez přepřahu. Jestli to táhne modrá nebo barevná lokomotiva je mu jedno.
Corporate identity, například ÖBB a lokomotiva Mozart:
https://i.pinimg.com/originals/c9/20/9d/c9209d05d3ff95d2de8b83f86768f035.jpg
Jj, třeba DB vectrony „I am European“ a „I am Einziganders“ také
pokus o rekord v mínusech dobrej 😄
Jen kvůli nátěru? Proč si to myslíte?