Bombardier má další zakázku na jednotky do Francie, svařovat se budou v České Lípě
Jednotky Regio2N pro SNCF. Foto: Bombardier
Bombardier Transportation oznámil získání další zakázky od francouzských státních drah SNCF. Dodá jim celkem 19 šestivozových dvoupodlažních jednotek Regio 2N.
A zase ty skříně budou vozit po ty nejméně vhodný silnici jako vždy a ohrožovat svoji bezohlednou jidou všechny.
Bylo by lepší firmu zavřít? Vypráskat je? Za to, že 2x za měsíc pošlou kamion?
To zrovna ne, ale do žosky vedla vlečka a výrobce vagónu se jí vzdal a vozí vozový skříně po silnici není to zvrácený?
Asi jim železnice (míněn dopravní systém) nenabidla nic pro ně zajímavého. Ono taky na čem železničním tu skříň převézt? Jedině pomocné podvozky, sprahlo, to zas demontovst a vracet… Krom toto mám dojem, že dodávka po silnici právě vyhovuje závodu v Crespinu. Ten tedy vlecku má, ale asi ne na ten správný konec linky.
Vlečka tam je, ale je na špatné straně hranice 🙁 A celkově: výroba skříní jede v jiném čase než výroba vozidel, i proto je mezisklad v Lovosicích a celkově to je pro železnici mimořádná zásilka. A kdo se kdy pokusil železničně spolupracovat s Francouzi, tak ví své…
ad Kubrt: Ano, na základě výše uvedených skutečností jsme jim nedokázali nabídnout nic zajímavého, byť snaha na obou stranách byla.
Trať přes hranici do nedaleké Belgie také je, ale bohužel mimo provoz. Bylo by potřeba opravit dva kilometry kdysi dokonce dvoukolejné trati a asi to nejde… Nedivil bych se, kdyby problém byl ve Francii, kde je to příliš socialistické a dopředu se ví, že to NEJDE. Asi tak, jak u nás za éry dřívbylolípu…
Co to má za kinematický profil? GC? I když je to „francouzké“, tam to možná mají menší jako u nás ešusy, nebo ještě menší co měly patra Bpjo.
A kudy by to projelo?
Myslíte si, že by se to dostalo v pohodě do Děčína, kdyby to bylo na normálních podvozcích? Za Lípou a před Benešovem jsou dva docela hubené nadjezdy, ten v Benešově ještě v oblouku o menším poloměru (rozvor to má jaký?).
Ostatní směry na tom nejsou o moc lépe.