Bombardier dodá do Berlína nové padesátimetrové tramvaje Flexity

Tramvaj Bombardier Flexity v Berlíně. Foto: BombardierTramvaj Bombardier Flexity v Berlíně. Foto: Bombardier

Nové tramvaje mají nahradit postupně vozidla z přelomu tisíciletí.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
jan

Nevypadá to úplně na tsi:-)

A. Mikulka

Čistě technická připomínka – kromě názvu „Flexity“ a stejné „porodnice“ nemají ty tramvaje pro Drážďany (řada Flexity Classic) s těmi berlínskými (řada Incentro) nic společného.

Jan

Karoserie asi není ten správný pojem, ne?

Xyz

Praha, rok 2060 – stveram sa ako dochodca po schodoch do T3…

Pražák

Ale zase Vás bude hřát vědomí, že díky „kultovní T3, kterou zná každý na celém světě, jezdí do Prahy miliony turistů, kteří by jinak nepřijeli“, tak to tu alespoň onehdy prezentoval jeden šotouš. Takže ne Karlův most, Pražský hrad, Židovský hřbitov, ale T3 je největším turistický tahákem Prahy. Co je proti tomu Vaše nepohodlí. 😀

Hara_Pes

Když si vezmete, že za tu dobu budou ty tramvaje zase o 40 let starší, tak možná se na to fakt ty turisti budou jezdit dívat.

Pražák

Jasně, Praha skanzen Evropy. Jinak si nemyslím, že by kromě šotoušů (tedy poněkud „zvláštní“ a počtem zcela zanedbatelné menšiny), někoho tramvaje, byť velmi staré, zajímaly natolik, aby kvůli nim podnikl cestu do Prahy.

Tuturu

Nemám tucha kolik stojí wana, ale za ty peníze jich moli mít výrazně víc. Však starší do těch schodů nějak vyjdou. Byla by sranda vidět 4-5 wan v soupravě 😀

Jiří Kocurek

Ono se ve Waně do těch schodů musí?

VímVšechnoNejlíp

Když není místo ve snížené části?