Bombardier dodá do Berlína nové padesátimetrové tramvaje Flexity
Tramvaj Bombardier Flexity v Berlíně. Foto: Bombardier
Nové tramvaje mají nahradit postupně vozidla z přelomu tisíciletí.
Nové tramvaje mají nahradit postupně vozidla z přelomu tisíciletí.
Nevypadá to úplně na tsi:-)
Čistě technická připomínka – kromě názvu „Flexity“ a stejné „porodnice“ nemají ty tramvaje pro Drážďany (řada Flexity Classic) s těmi berlínskými (řada Incentro) nic společného.
Karoserie asi není ten správný pojem, ne?
Praha, rok 2060 – stveram sa ako dochodca po schodoch do T3…
Ale zase Vás bude hřát vědomí, že díky „kultovní T3, kterou zná každý na celém světě, jezdí do Prahy miliony turistů, kteří by jinak nepřijeli“, tak to tu alespoň onehdy prezentoval jeden šotouš. Takže ne Karlův most, Pražský hrad, Židovský hřbitov, ale T3 je největším turistický tahákem Prahy. Co je proti tomu Vaše nepohodlí. 😀
Když si vezmete, že za tu dobu budou ty tramvaje zase o 40 let starší, tak možná se na to fakt ty turisti budou jezdit dívat.
Jasně, Praha skanzen Evropy. Jinak si nemyslím, že by kromě šotoušů (tedy poněkud „zvláštní“ a počtem zcela zanedbatelné menšiny), někoho tramvaje, byť velmi staré, zajímaly natolik, aby kvůli nim podnikl cestu do Prahy.
Nemám tucha kolik stojí wana, ale za ty peníze jich moli mít výrazně víc. Však starší do těch schodů nějak vyjdou. Byla by sranda vidět 4-5 wan v soupravě 😀
Ono se ve Waně do těch schodů musí?
Když není místo ve snížené části?