Boj o povolení pro D35. ŘSD u Litomyšle přidalo zeleň a protihlukové stěny
Vizualizace D35 u Litomyšle
Jeden z problematických úseků budoucí dálnice D35 stále čeká na územní rozhodnutí.
Jeden z problematických úseků budoucí dálnice D35 stále čeká na územní rozhodnutí.
Tragédie je, že každá díra v zemi může připomínkovat strategickou infrastrukturu v zemi.
To je legislativa, ta nespadla z nebe, ale ji vytvořili poslanci.
Tradiční NIMBY pomalu přerůstá v NIM10S: not in my 10 km surroundings…
Viz Dolní Chabry protestující proti obchvatu na opačném konci města.
Což je poměrně logický, když schválení toho úseku, proti kterýmu protestujou, bude znamenat, že ten další o to spíš půjde přes ně…
Když ŘSD desítky let používá salámovou metodu, těžko se může divit, že to obce vědí a řeší už ty kolečka salámu, který zbytek štangle navedou přímo na ně a ne až ty, který by byly přímo u nich…
Aby se náhodou nepos,,, Určitě nikdo z místních obyvatel nebude okruh využívat ,,,
V tomto případě jde jen o desítky a stovky metrů. podívejte se na plánek.
A bude to šílenému Patrikovi stačit ???
Nebude. Ať se nic nestaví a hlavní průjezd zůstane jako dosud Litomyšlí.
Ach jo, zase jen plácnutí. Než něco vypustíte, nejdřív si zjistěte, že Děti Země trasování D35 vůbec nezajímá. A za spolek jako Živé Kornice Patrik nejedná. Stejně tak není starostou Strakova.
Jeden by si řekl proč. Proč ho toto nezajímá, proč ho zajímá prodloužení D52 za Pohořelicemi k Nové Vsi, atd…
Protože DZ deklarovaly, že se budou zabývat stavbami na Moravě. K D35 uvedl Patrik před pár lety toto: „Děti Země se dálnicí D35 v Pardubickém kraji silně angažovaly společně s místními obcemi, spolky a veřejností při výběru koridoru během schvalování krajského územního plánu do roku 2008. Jelikož se podařilo prosadit námi navrhovaný jižní koridor podél stávající silnice I/35, zatím povolování konkrétní trasy této dálnice jen sledují.“
Tak D11 nad Hradcem taky úplně není na Moravě a děti země se činí.
A kde konkrétně? Na úseku Trutnov-hranice startují výkupy, na části Jaroměř-Trutnov vázne vydání ÚR na stavebním úřadu a nikoliv kvůli DZ. Pokud máte na mysli úsek HK-Smiřice, tam došlo dávno k dohodě a příští rok se otevírá.
NA úseku D11-06. Okolo Hradce.
ano došlo. ale byl půlrok-rok promrhán tanečky kolem napadání DZ. Díky ústupkům kdo a zakolik bude dělat dohled nad EKO opatřením při stavbě. Máte krátkou paměť.
múk Litomyšl sever!!! Bez ní too nepůjde.. 🙂
Samozřejmě s obchvatem Zhoře a Němčic kde by se někde mezi korniceemi a Němčicemi zaustili silnice z Ústí a Třebovy a pak by člověk najel nna múk. Jinak nepočítejte se sklidnením dopravy vážení… To si ani nepřejdete kolem toho zámečku přes přechod až to bude stát.
Je to tak. Jsou tam tři silnice druhé třídy, které budou dálnici křížit bez napojení, čili najetí bude možné jen s velkou objížďkou. To bude značná komplikace.
Jen pro toho, kdo bude chtít na dálnici. Tak holt pojede delší kus po staru, když to nepůjde jinak.
Autobijte František posílá tranti zkrz město přímo přes náměstí. No není to nádhera? Nehce on emise zvyšovat?
Třeba to bere tak, že to ta auta budou mít za trest…
Hlavně ta objížďka povede přes centrum Litomyšle po těch dvojkách. To je to, za co roky tak bojovali? Tak když si to tak místní přejí…
Přesně tak, nad tím fakt zůstává rozum stát! Člověk nemusí být dopravní inženýr, aby tyhle nesmysly viděl na první pohled… Tehdejší zastupitele a jejich mentální pochody v Č. Třebové a Litomyšli fakt nechápu. Naštěstí ti po nich už přišli k rozumu, ale pro dálnici a její přípravu je to už však pozdě, a tak si na MÚK budou muset počkat.
Tak ať jí postaví jako neveřejnou. To tu taky známe. A až se dopapíruje, tak se prostě domalují pruhy a osadí značení.
Tak tomu říkám návod, jak si naběhnout na vidle.
Zatím se právě zdá, že bez ní to půjde. Alespoň z pohledu povolování, jelikož ti odpůrci ji nechtějí. A jak to nepůjde bez ní v provozu se uvidí. Tam s Vámi jisté obavy sdílím.
Myslíte, že tam pojede opravdu tolik aut mezi Třebovou a okolím na jedný straně a Pardubicema/Hradcem/Prahou… na tý druhý, že to v Litomyšli bude dělat problémy? Ve srovnání s tím, že jim tam teď vede skrz město hlavní tah severní trasy mezi Čechama a Moravou, Slezskem, kterej ta dálnice odvede, mi přijde, že by to mohla být zanedbatelná intenzita. Případně že by se to v případě potřeby o dost efektivnějc než další MÚK nedalo řešit nějakou spojkou z Němčic kolem Suchý na 35 směrem k MÚK Janov. Chápu, že tam někdo bude potřebovat jezdit, ale aby to bylo tolik lidí,… Číst vice »
Ze Třebové přes Zhoř na MÚK Janov pojede například motorkář. Kamioňák pojede přes Třebovice na MÚK Opatovec, když už.
Ze Třebové přes Zhoř se ale bude jezdit směrem na západ. To znamená přes náměstí a naokolo celého centra. Potom po „staré“.
Máte pravdu v tom, že proti současnému provozu to bude prd. Ale není to systémové řešení. Ve Třebové je překladiště kontejnerů kamion/vlak, proto o tom píšu.
No to mi právě přijde, že by řešila ta propojka, o které píšu. Jo, znamenalo by to se kousek vracet. Ale aby někdo radši jel přes téměř celou Litomyšl, nejdřív přes náměstí a pak po „staré“ u které navíc s dálnicí zmizí důvod ji jako hlavní tah tak silně preferovat před ostatními ulicemi ve městě, čímž se průjezd po ní o to zpomalí, a napojil se na dálnici až na druhé straně namísto toho, aby si dal po „staré“ jen kousek na východ, mimo město, a rovnou se mohl rozjet po dálnici na západ mi přijde dost uhozený. Co se… Číst vice »
propojka by byla nepochybně dražší než celý případný sjezd.. z Třebové na dálnici směr východ by ani s novým Exitem nedávala smysl na Litomyšl jak časově tak vzdáleností, jednoznačně vítězí Opatovec, takže by na Litomyšl-sever stačil jen poloviční sjezd/nájezd pro jízdu Hradec-Třebová a zpět.. Dálnice v tom místě bude v zářezu, dvě přímé rampy budou velmi levnou záležitostí
Tak tak a nejen Třebovák a ale i aušťák by to ocenil.. Sešli by se tam dvě silnice druhé třídy a to není nezanedbatelný . Lidé z LA ty už by jeli na Opatov to je jasný..
A brzo se zvětší 2x tolik.. 🙂