- Silnice •
- Město •
- Infrastruktura •
- Stavebnictví •
- Zprávy
Bohunická ulice v Brně se po rekonstrukci otevře v polovině listopadu
V oblasti docházelo k častým haváriím, které komplikovaly dopravu.
V oblasti docházelo k častým haváriím, které komplikovaly dopravu.
A v dane oblasti je nelogicnosti vice – zkuste si v mape najit prijezd z vychodu Brna do oblasti H-Parku. Jsou tam obchody, pokazde, kdyz tam jedu, si pripadam jako u ……
Trasa z Tržní do H-Park
https://mapy.cz/s/fazanatore
Já bych tedy jel přes Strážní a JIhlavskou.
A pak to zkuste pěšky. 🙂
A když človkěu teče střecha, tak má bydlet pod stanem. Jak víte, že nevozí zboží?
Mně je upřímně jedno, co dělá, to bylo k tomu, že to tam je šejdrem pro všechny.
Soubezne s ulici Bohunicka bohuzel v Brne vyrazne chybi ulice vedouci ze zapadu na vychod, zejmena na jih od ni a mezi Bohunickou a Zvonarskou – selhani urbanistickeho planovani, bohuzel. A nejblizsi dalsi jizni ulice pres trat Moravanska jeste vede pres urovnovy prejezd, na kterem zbytecne cekate… Misto aby tam byl most. A to ani nerikam, ze ulici Moravanska zatim chybi most pres osmipruhovou I/52 s doprovodnymi silnicemi. Dalnici D1 nepocitam jako ulice.
http://www.mestsky-okruh-brno.cz/plan-vystavby/
Urbanisté už to naplánovali. Ale ŘSD/MMB to ještě jaksi nestihlo postavit. Co víc by měli urbanisté udělat, když investor stavět nechce?
Plán je jedna věc (navíc se za posledních pár let několikrát změnil), ale momentálně nevěřím, že v horizontu 30 let se zde něco postaví. Jednak většina jižní trasy okruhu je po tělese dnešní železnice (Komárov), pro což by musel nejdřív být kompletně dokončený ŽUB, a jednak s poslední trasou mají problémy i jinde: https://farmarajecek.cz/cz/dalnice-misto-farmy
Spojnicei (upravené) křižovatky Heršpická-Jihlavská a Mariánkého náměstí chybí hodně, bohužel tento úsek VMO je v plá u jako téměř poslední, /po tunelu pod Rotecem). Teoreticky by se dalo uvažovat o provzorním zaústění do Kšírovy, ale musí se překonat ferdinandka, nákladový průtah, Švarcava a komárovská spojka. Takže v příštích 50 letech se asi situace na Opuštěné moc nezlepší.
Hlavně když bude znovu plně otevřený nájezd/sjezd k Vídeňské.
Ale jinak obyvatelům Heršpic nezávidím obnovení provozu. V této oblasti citelně chybí rozumné propojení západ-východ. D1 to zrovna nezachraňuje.
A jako občasného cestujícího MHD v této oblasti mě nepotěšilo, že se zároveň neřešil uzel Bohunická, který je hodně nešťastný. Navíc když zde má vzniknout nová vlaková zastávka. Asi se čeká až na VRT 🙂
Je fajn, že se tam před termínem předání zase zase začalo od září konečně pracovat… klasická česká zakázka.
50ka se na svou trasu naštěstí vrátila už v září, ještě že tak, ta oklika kolem heršpického nádraží byla celkem opruz (+5-6 minut)
I tak ta oklika (kdy na semaforech se čekalo někdy i cca 4 minuty) trvala už někdy od ledna.
Hurá!