Boeing prohlubuje svoji ztrátu na Airbus, za červenec dodal jen čtyři letadla

787-10 v závodě Boiengu v North Charlestonu. Foto: Singapore Airlines787-10 v závodě Boiengu v North Charlestonu. Foto: Singapore Airlines

Airbus za červenec dodal dvanáctkrát více letadel než Boeing, na svůj klíčový model má téměř dvakrát více objednávek.

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin V.

Mě překvapuje, že není zmíněna žádná dodávka tankerů KC-46 (na bázi B767). To jsou dodávky americkému letectvu, čímž by mu stát pomohl (a beztak byl Boeing ve skluzu s dodávkami). A nebo protiponorkový P-8A (B737).

Roman

No Boeing už je v tomhle programu navíc za 3,5 miliardy dolarů. Letectvo u posledních dodávek snížilo cenu u každého dodaného kusu o 28 milionů dolarů kvůli nefunkčnímu RVS (Remote vision system). Takže tohle jim asi fakt moc v této době nepomáhá

Alois Nedbal

Firma (jako Boeing), jez mela problemy jiz v dobe konjunktury (v letecke doprave), zakonite nemuze ustat krizi (alespon ne bez ztraty kyticky). Korupce a ledabylost QC (kontrola kvality) ji zaslouzene povedou k zaniku/upadku ci (mozna) ke zlepseni. Nechci predbihat, ale vysledkem bude…

Stony

Boeing rozhodne nezkrachuje. US vlada ho podrzi vladnima zakazkama

GPGP

Přesně viz. krize v 2008, i Ford přežil, a Boeing, jako značka to je pýcha USA…. 🙂

Filias

Boeing taky hlavně nedělá jen komerční letadla.

Kalina

Stát jej zcela nepochybně podrží zbrojními zakázkami, na zbrojení lze snadno odsát z daní prakticky neomezené částky.

Martin K.

K Boeingu platí příměr „Too big to fall“, tedy příliš velký na to aby padl. V roce 2009 na základě tohoto principu lepil rozpočet USA díry v řadě bank, pojišťoven a automobilek. U všech těchto zmíněných byla náhrada, jiná americká automobilka, banka, pojišťovna a moc by se tak nestalo kdyby někdo padl (u bank i někdo padl). Boeing takovou náhradu nemá a navíc je to létající reklama na USA po celém světě = bude zachráněn i za této situace, kdy má každá země hluboko do kapes.

Alois Nedbal

A co na to cinsti investori… Problem ale urcite bude ve vztazich US-China, jez jsou pod bodem mrazu. Ze by snad pratele ze Saudske Arabie ci Emiratu vysli na pomoc?

GPGP

Vztahy nejsou naštěstí jako za dob studené války, tady už nejde o životy ale o kyber špionáž, a ta se nás, obyčejných lidí nedotkne 🙂

Roman

Ono je to sice ted dost bolí, ale v konečných číslech to ještě není až tak extrémní. Stále mají kde brát. I když některé projekty se ukazují jako finanční propadák. Budou se muset přizpůsobit (což u nich nebude úplně lehké), ale přežijí