cargo

Boeing ohlásil rekordní ztrátu kvůli 737 MAX i další zpoždění 777X

Boeing ukázal první částečně vyrobený model 777X určený pro statické testování. Foto: BoeingBoeing ukázal první částečně vyrobený model 777X určený pro statické testování. Foto: Boeing

Boeing se propadl kvůli uzemnění letadel 737 MAX do nejvyšší čtvrtletní ztráty ve své historii. Firma dnes současně oznámila, že

Zpět na článek
4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan Tichavský

Ještě dvě taková čtvrletí a jsou na nule. Management prostě před x lety zariskoval a chtěl předběhnout Airbus vynecháním zdlouhavých certifikací a školení pro nový typ tak zbastlil tohle včetně různých kliček jako že tam mohou použít jen data z jednoho senzoru aby se neodhalilo že je to podstatná funkce nového modelu podléhající dalším testům. Chtěl bych vidět jak si tam ty šéfy dovedou k zodpovědnosti a trochu je obmění, ale mám pocit že od dob kdy to tam převzalo vedení Douglasu se tím moc netrápí. Mají štěstí že jim armádní zakázky stále vydělávají i po těch kiksech několikrát zapomenutého… Číst vice »

Y.K.

No nevím jestli budou na nule, když jsou už teď tři mega babek v mínusu. 🙂

Vývoj úplně nového typu trvá mnoho let. Třeba Dreamliner trval celých 6 let. Takže to není o předbíhání Airbusu, ale bylo to vynucené řešení ke konkurenci Airbusu, kdy by 6+ let neměli co nabídnout, pokud by se rozhodli vyvíjet úplně nový typ rovnou. Což je v letectví geologická epocha a může se rovna úplné ztratě trhu. Navíc nikde není napsáno, že by to aerolinky chtěly a objednávaly, tedy rizko značné. Max byl výborný tah, jen kdyby někdo nepodělal logiku MCASu.

Jen tak

vidite to strasme zjednodusene …

Jiří Kocurek

Až se divím, že Avia nedělá dálková letadla, při tom počtu leteckých odborníků v ČR.