Boeing odložil start 777X na pátek, důvodem je počasí

Boeing 777-9. Foto: BoeingBoeing 777-9. Foto: Boeing

Nové letadlo Boeing 777X dnes nezažije svůj premiérový let. Boeing oznámil, že kvůli počasí dnešní první let dálkového letadla odkládá

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Ivan

Vybírají vstupné… Asi se snaží vydělat na kompenzace za maxy.

Tak snad už to dotáhnou… 777 může mít perspektivu na páteřních linkách.

GPGP

A na co vymluví za týden, asi na vítr, že moc fouká 🙂

Lukas

Tento let bude pre Boeing dolezity, ak sa zas vyskytnu nejake komplikacie ci konstrukcne zavady tak ich to moze stat velmi vela, akoby uz teraz nemali dost problemou

GPGP

Ohledně nákladů na sedačku bude těžko konkurovat A321 xlr, s doletem 8.500 km.
Nejde moc srovnávat widebody a narrowbody, jen nakladově.
B 777x bude darda pro let. společnosti, musí se fakt naplnit aby generovalo zisk.
Jako výkladní skříň bude asi dobré, v ziskovosti moc ne.
Není rok 1970 kdy všichni byli paf s B 747
Boeing asi už nikdy Airbus v počtu dodaných let. nedožene, vždy mu bude koukat na záda. 🙂

Pavel Slovan

Sice odjakživa fandím co nejpřísnější regulaci, socíku a tedy i vyspělému Airbusu před smrtonosným Boeingem. Ale ti, co tu melou o výhodách narrow body, by si měli uvědomit, že dálkové linky se zahajují jen tam, kde má šanci lítat i cargo. Když se nenaplní sedačky, o to těžší a dražší cargo se napěchuje na palety do podpalubí. Proto sázka na dálkové narrow body není úplně trefou do černého. Možná na koupáky do teplých moří, kde se přistává v poli a cargo je tam slabé. Ale u koupaků je zase obrovský tlak agentur na ceny letenek a kratši sezónnost.

Y.K.

To zase možnosti A321XLR přeceňujete. Rozhodně otevře nové možnosti spojení, třeba odkudkoliv z Evropy na východní pobřeží USA, na to bude naprosto OK. Ale třeba z Evropy do východní Asie to nestačí. Ani na delší oceánské štreky. Přeci jen B777X s očekávanými až 16 000 km doletu je jiná kategorie. Zde bude soutěžit spíše s A350.