Boeing má problémy u části dreamlinerů, musí na opravu
Boeing 787-8. Foto: Boeing
Zhruba stovka boeingů 787 musí předčasně na opravu kvůli závadě brzd na podvozku. Upozornil na to americký úřad pro civilní
Zhruba stovka boeingů 787 musí předčasně na opravu kvůli závadě brzd na podvozku. Upozornil na to americký úřad pro civilní
Kazde ADcko na Boeing vzbudi dneska pozornost. Ale ADcka vychazi porad a na spoustu letadel. Evropska AD jsou na teto adrese ad.easa.europa.eu- a tech na Airbus je tam momentalne vic nez na Boeing . Vsichni nadavaji na Boeing a jak setri na vyrobe ale napriklad toto je navrhovene AD na Airbus „…. quality controls identified that several structural parts installed on certain flaps, on A320 family aeroplanes, were manufactured from improperly heat-treated materials“
AD jsou a budou .To, co ve svete aut projde pokud to neni extra zavazne a je svolavacka, ve svete letadel neprojde.
Konečně se rizlo do léta bujiciho vředu tutlanych problémů, pokoutne prováděných změn a katovani kostu a teď vytéká nahromadeny hnis. Uvidíme kolik kostlivcu ještě vypadne ze skříně. Boeingu to už může být jedno, o moc horší už to být nemůže.
Katování kostu? No proboha.
Doufám, že strajdu, který sousloví začal používat, neberete moc vážně.
Ach bóže ach bóže. Žádné tutlané problémy, prostě jste o těchle „bulletinech“ vydávaných odedávna neměl páru. Vychází na vše od ultralightu po A380. Tak přesně to fungovat má.
https://ad.easa.europa.eu/
Ano, je tam i pár nařízení pro L410. I to poslední pro verze s motory GE Aviation H80-200 a vrtulí Avia Propeller. Vše CZ výroba.
Agatha Christie Vám může jen závidět schopnost vytvořit zápletku…
A věděl jste o CVE od RedHatu? Nevěděl. Takže RedHat problémy do dneška tutlal. Teď už totiž o CVE víte.