Boeing má po dvaceti měsících první objednávky na 737 MAX, kupuje ho polský dopravce
Boeing 737 MAX 8 společnosti Enter Air. Foto: Enter Air
Enter Air se s Boeingem dohodl na kompenzacích za uzemněná letadla. Dopravce si myslí, že 737 MAX bude nejlepším letadlem na světě.
Powodzenia!
Nejspíš se dohodli, že Boeing nebude smlouvat o kompenzacich a na oplátku Enter přijme místo peněz barterově nové MAXy.
Také si to myslím, bylo by to nejlogičtější.
Proamerická servilita se v Polsku manifestuje i takovýmto bizarním způsobem. 🙂
no, a radeji se neptejte, co manifestujes timhle komentarem ty 😀
Politika s tímto nemá nic společného. Tohle je business
Měli raději pořídit Suchoj nebo Comac. Že, soudruhu?
Airbus neexistuje, že? Použil jste argumentační klam falešného dilematu. Používání argumentačních klamů je velmi časté u dezinformací a fake news, které používají nejen východní mocnosti ale i USA…
Pokud byste si to přečetl (a vzal si prášky), tak by vám bylo jasné, že Airbus by pro ně moc nedával smysl. „Enter Air má ve flotile aktuálně 22 Boeingů 737 NG a dva 737 MAX“.
Přejít z Boeingu na Airbus nebo opačně není jako vyměnit oktávku za Toyotu. Je to obrovsky nákladný proces, nové posádky, nová logistika, nový servis. ČSA to onehdá stálo ošklivě hodně peněz. Postavili by se na konec fronty Airbusu, ztratili super vyjednávací pozici u Beingu. Motivace jsou jen finance, žádné truckpodniky.
volných posádek z airbusů je teď jak sr…. vojín Kefalín. servis nezajištuje výrobce? aspoň u nových strojů.
Jiná společnost, jiné SOP, stejně je musíte přeškolit. A ještě budete vyhazovat stávající zaměstnance a brát nové.
Určitě, motivací jsou jedině peníze. Jinak změna části flotily je náročná, ale u větších společností to může být pojistka pro případ problémů s určitým typem letadla.
Nové posádky není důvod pořizovat – CC mohou mít více typovek, přeškolí se za pár dní( 2-3dny), náročnější bude nová typovka pro piloty – ale třeba u SW si to prý platili piloti ze svého nebo jako půjčku u SW, takže SW na tom ještě vydělával..Logistika být moc nová být nemusí, technické servisování – záleží na společnosti kde servisují, může dělat oba typy letadel..
Jenže Enter není větší společnost, ale relativně malá charterová airolinka.
Tak a co by jiného měli koupit, když mají flotilu 737NG…?
Třeba ruský Suchoj???
třeba něco co lítá 🙂
Poláci mají staleté smutné zkušenosti s Ruskem a spojí se s každým, kdo jim proti závislosti na Rusku pomůže. Měli bychom se od nich poučit.
Rusko má staleté špatné zkušenosti s Polskem, nevím zda Vám něco říkají jména Pilsudski, Curzon, Beck ale i herr Hitler? A nyní klíčová otázka: Kdo má po světě 800 vojenských základen, a za dobu své existence vedl a vede 200 útočných válek a např. ve Vietnamu pálil děti Napalmem?
VUML?,
Nejenom v Polsku, posivejte se na flotilu Aeroflotu. Ano, Boeing mají taky a ne jeden.
Jak by jste nazval Rusko jehož státní aerolinka nakupuje také u Boeingu? Take proamericky servilní?
Nebude za tím třeba nějaký jiný důvod? Hmm?
Je vidět, že Poláci mají asi lepší managerská esa než Vik se Šimáněm dohromady. Nejen že se dokážou s Boeingem dohodnout na kompenzacích, ale nakupují i nové MAXy. Smartwings si oproti tomu jen stěžují.
Vy asi nejste nejostřejší tužka v penálu co?
Maxe zakazat a v Evrope povolit letat, az budou Maxi bez jakekoli nehody po dobu 3 let na jinych kontinentech.
Za pár dnů či týdnů objedná Ryanair stovky dalších Maxů za takové peníze, že z toho bude těžit zase dvacet let jako po pádu dvojčat.
SunExpress taky ,asi před půl rokem objednával Maxy.
Konečně někdo pochopil, že žádné jiné letadlo na světě nebylo tak prozkoumáno jako MAXy, z čehož vyplívá, že by mělo být nejbezpečnější na světě.
„vyplívá“ ? Učit se, učit se, učit se – Lenin.
Copak, Poláci zase chystají vládní výpravu do Smolenska?
To možná ne ale Pompeo jim dal notičky jinak nebudou vojáci… 🤣
Dá se předpokládat, že cena byla velmi zajímavá, to stačí 🙂
Dost pravděpodobné, že zmíněná „nová zakázka“ je v praxi nefinanční kompenzací za neprovozuschopná letadla.
To je dost mozny
A když nebudou vojáci, tak je hodné Rusko osvobodí od fašismu, žeáno.
Což je pro Enter Air, tedy soukromou charterovou společnost více než rozkaz. Kdo také jiný než soukromé společnosti přeci odjakživa nadřazují vládní politiku vlastnímu profitu?
Kdyby Poláci chtěli potěšit Pompea nákup Maxů, mají k dispozici státní LOT. Občas přemýšlejte než něco plácnete.