Bludov se zbaví tranzitu. ŘSD vypsalo tendr na přeložku silnice I/11 za 400 milionů
Oprava silnice I/44 v Bludově. Foto: ŘSD
Přeložka silnice I/11 je druhou částí záměru na zbavení Bludova tranzitu.
Přeložka silnice I/11 je druhou částí záměru na zbavení Bludova tranzitu.
Důležitý kus silnice. Bez ni pojedou auta od Červené vody po ’11‘ dal přes Bludov..
Jen tak dál a ještě houšť. Hezky pěkně protáhnout až za Šumperk. A směrem na jih na Mohelnici.
Proč je směr Šumperk – Hradec Králové vedený tak nesmyslně nájezdem „čtyřlístkem“ a na kruháč na I/11 se připojuje vlastně „zezadu“, proč tam nemůže být přímá rampa z I/44 od Šumperka na I/11 na Hradec na správné, bezkolizní straně?
Nebude časem rychlejší jet ze Šumperka po D35 a ne serpentýnami po I/11?
Časem… hmmm
Teoreticky by to mělo pomoct i vesnicím na II/369, bude to sice o něco delší, ale o dost pohodlnější a možná i rychlejší.
takové krásné železniční spojení a všichni musí jezdit pro rohlíky do marketu o korunu levněji autem….
Přesně tak, třeba z Červené vody do Šumperku je to vlakem jen dvě hodinky, přestupy v Králíkách, Hanušovicích a v Bludově, to je cajk. Nechápu, proč se autem tahaj 30 minut do toho Šumperka. A z Písařova na vlak to taky není daleko, těch 10 kiláků se v klidu každej projde.
Chtělo by to železnici údolím Březné ze Štítů do Rudoltic. Obyvatelé Drozdova, Kosova, Jedlí atd. budou chodit na vlak pěšky dva kilometry bez veřejného osvětlení lesní cestou, která se v zimě neprohrnuje. Protože jim to šotouš přikáže. A bude vzteky bez sebe, když vezmou silniční sněžný pluh, aby prohrnuli sníh.
prej je to v Německu společenská prestiž, chodit dva kilometry na vlak 🙂
Tak schválně – kdy se vymyslí něco se serpentinama mezi Bukovicema a Bušínem? Tahle trasa se postupně stává daleko zajímavější v severojižním směru.
No do mapy si tunel klidně nakreslit můžete 🙂
Na co tunel? https://mapy.cz/s/gudavufalo
Někde to mám kliknuté líp.
Místní v Klášterci z toho budou nadšení. Hluku se nezbaví a ještě jim vybourají domy.
Tunelům se nevyhneme ale tady je přívětivější terén.
https://mapy.cz/turisticka?mereni-vzdalenosti&x=16.8408034&y=49.9202294&z=14&rm=9mhYrxXYqvgfnezGhUneGXg70eaqgx03pah403fxg3NehIg-1e4QgQ0eJtg51eQ3gU0fMngiNey2gd0fDqgn0elfge0e-pgY1fEVghNe33hM0eAsgn0ebigh1fEDgp0f60gy1fV5h90fP35R0f4d5O0fam5P14L5o0gPyhW0N0
Čára na mapě vypadá zajímavě, ale je to členitý kopcovitý terén, tam si tranzitní silniční tah nedovedu představit. Ale vyvedení tranzitu z vesnic včetně té naší bych bral
Doufám, že ty vaše čáry v mapách jsou jen vlhké sny někoho, kdo tamtudy projede párkrát za rok a ne žádného plánovače z ŘSD
Do kopce, z kopce, z jednoho vinklu do druhého, vlásenky a vracečky, to je na 11 tak krásné a vy byste to chtěl rušit. 11 je nejkrásnější cesta na Hradec potažmo směrem Praha. 35 je sice rychlá, ale nezáživná. Jediné co 11 chybí je dobrý povrch. Tedy právě v serpentinách. Vydřený. Jinak je to parádní silnice, kterých je dnes jako šafránu.
Kdo tam jezdil, tak ví jak se jezdí na horizontu bludovskeho kopce, či kolik jezdí aut přes vesnici, tak ví, že včera bylo pozdě. Nevíte někdo proč se začne stavět až v druhé půlce příštího roku, když mají už vykoupene pozemky a povolení hotové?
Protože potřebujou otvírat před volbami 2025, to by bylo aby to bylo dřív..
V době, kdy se řeší chybějící rychlovlaky a důležité dálniční stavby je obchvat Bludova zcela jistě takovým volebním hitem, že už teď někdo přemýšlí, kdy tuto stavbu otevřít, aby získal politické body ve volbách v roce 2025 😀
Taky proto, že se to stejně nemůže zprovoznit dříve, než I/44, na jejíž MÚK to stavebně navazuje.
No myslím, že obchvat bludováku už je rozjetý. Však už se od Postřelmova staví směrem na Sudkov. 🤔🤔