Blansko zjednosměrní část ulic u centra, bude platit přednost zprava. Očekává zklidnění dopravy
Hybešova ulice v Blansku. Foto: Google Street View
Novinka začne platit v letošním roce.
Novinka začne platit v letošním roce.
Když dva dělají totéž, není to totéž.
https://www.seznamzpravy.cz/clanek/zahranicni-sedm-let-bez-smrtelne-dopravni-nehody-zrusili-parkovaci-mista-247010#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=zpravy.sznhp.box&source=hp&seq_no=3&utm_campaign=abtest250_box_sluzeb_nad_reklamu_varBB&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
Legalizovat nelegalni parkovani. S takovou „logikou“ bychom mohli legalizovat loupeni a vrazdeni.
Zajímalo by mě, kdo vymyslel tu Hybešovu. Úsek od pošty po Sadovou je stejnosměrný ve směru do centra a dále na ni navazuje jednosměrná Seifertova. Nechápu, proč doprostřed dají jednosměrku, která povede opačným směrem…
Snad bude umožněn průjezd cyklistům v opačném směru.
Zřejmě někdo nechce, aby po Hybešově jezdilo moc aut, sídlí tam Okresní soud, Městská policie, Dělnický dům.
Snad to neznamená zjednosměrnění i pro lidi na jízdních kolech.
Platí pro ně stejný pravidla jako pro auta. Ale už se mě několikrát stalo ,že se na mě řítilo kolo v jednosměrce. Tací lidé nemají co dělat na silnici ,když serou na značky.
V mnoha jednosměrných ulicích je povolen průjezd cyklistů oběma směry.
A určitě tam zase bude značka „Jiné nebezpečí“ +přednost zprava namísto značky „Křižovatka“…
Tahle moderna s předností vpravo jako zklidnění dopravy je někdy úplná blbost. Neznám Blansko, ale například kde je silnice do kopce a někdo zbytečně vymyslí ve městě přednost zprava, tak to je pro místní akorát peklo. Jen ty zbytečné emise a hluk….
To máte sice pravdu, ulice Havlíčkova je do kopce, Chelčického zase z kopce a ty kolmé na ně jdou po vrstevnici.
Při pohledu do mapy.cz zjistíte, že to jsou „místní uličky“, kde žádný tranzit nehrozí a jejich zjednosměrněním se získá polovina vozovky pro účely legálního parkování.
https://mapy.cz/zakladni?pano=1&q=havlickova%20blansko&source=stre&id=78318&pid=98315227&newest=1&yaw=1.455&fov=1.257&pitch=0.284&x=16.6475909&y=49.3597395&ds=2&z=16
Praha-Radotín (ta část v tom prudkém kopci). Přesně, jak píšete. Skorozastavování a rozjíždění… Jezdit tam nyní linku 245 je po slavné změně prý za trest, nedají se vyjezdit časy a občas zadupnutá brzda v místě 8% klesání. Logika by velela mít hlavní tu, po které jede MHD a pokud vadí nedodržování rychlosti, má být jednoduše dohled. Jinak ta část Blanska ať se připraví na karamboly, než se to řidiči uráčí naučit. (V jedné větší obci na Praze-západ to taky trvalo, než se po zavedení statistiky po skokovém nárůstu zklidnily.) To není nic proti zklidňování pomocí „bezznačkového řízení dopravy“, může to… Číst vice »
Jo jo Radotín to je peklo, sice zóna 30 a přednost zpráva ale většina jezdí po široké ulici, původní hlavni, celkem svižně a přednost zprava z bocni nedá ani náhodou……
Svým způsobem je to i daň za to, že se spousta zón 30 zavádí bez adekvátních stavebních úprav. Nedodržování rychlosti a předností celkem spolehlivě řeší zvýšené křižovatky, které by měly v zóně 30 být.