Blanka 2: Město vybralo firmy, které provedou 81 průzkumných vrtů
MÚK Balabenka. Foto: Satra
Pražští radní udělali další krok k dostavbě silničního městského okruhu, když schválili zhotovitele geotechnického průzkumu. Zakázku získalo sdružení firem SG
Vzhledem ke skutečnosti, kdy bude tato stavba dokončena, je vlak na obrázku s Balabenkou osobní vlak jezdící na lince S34 do Čakovic.
Největši utopie na těch vizualizacích je ten rychlovlak…
Cesi ziji mimo realitu…
Ve skutečnosti to bude Regionova po 4. rekonstrukci.
Ta Balabenka na povrchu je spatna, musi tam byt oblouk tram z Harfy na Gong a umoznit provoz tramvaji pri vyluce. Je pravda, ze to trochu resi dve trasy Na Zertvach + Sokolovska (Kralovska tr.), ale bylo by to jednodussi… Zvlaste kdyz bude uzavrena Na Zertvach, tak tram. nemaji na Balabence kde zastavovat, pac zastavky jsou posunuty do frekventovane ulice mezi administracky… Chybi mi zachovani zastavky u skoly, takhle deti budou muset chodit podel admministracek, pres 2-3 pruhou komunikaci i kdyz jsou tam svetla, je to nebezpecnejsi, nez prejit rovnou ze zastavky pres jeden pruh kde stoji auta primo do… Číst vice »
Rozmístění výhybek na Balabence je v tuto chvíli opravdu předčasné řešit. Co by ale stálo za úvahu, jestli například spolu se zklidněním a re-urbanizací ulic na povrchu nezavést tramvaj do nich. Spojení Balabenka-U kříže a Balabenka-Spojovací by rozhodně smysl dávalo. A protože by se to dělalo v jednom souboru staveb s okruhem, mělo by to i naději na uskutečnění (na rozdíl od vlhkých snů typu „tramvaj na Jižní město“, které naši zastupitelé nikdy nemysleli vážně, a tudíž to na jejich uskutečnění moc nevypadá).
Tak Balabenka – U Krize dnes mozna je, pres Palmovku a je to srovnatelne spojeni, ale pravidelna linka neni v planu… Balabenka – Spojovaci neni mozna, je to prilis velky sklon, to je spise na trolejbus, rekneme ve stope linky 109 a ke krizi soucasna 58 do Letnan a pozdeji i Cakovic…
Tramvaj tu oblast jinak obsluhuji celkem dobre, ale to premisteni zastavek se nehodi… Ve smeru Harfa je to OK, ale od smeru Gong je vyuzivana hodne detmi dojizdejicimi do skoly,…
Koukam na obrazek a vidim, ze uz tam je VRT, takze je jasny, ze to driv, nez v roce 2050 nebude.
😀
Leccos nebude, ale tohle nakonec nějak doplácaj. Bude to později a bude to dražší, než si kdokoliv představuje, ale už tak roku 2035 to bude hotové.
Leccos nebude mimo jiné i proto, že toto a metro D bude, a na nic dalšího nezbudou chechtáky.
Problém spočívá v tom, že za nedodržení správních lhůt ze strany úřadů nehrozí vůbec žádný postih !!!! Takže těch 30 – 60 – 90 dní jsou v zákoně jenh pro legraci. A to platí obecně pro všechny povinnosti úřadů veřejné správy – v zákonech nejsou definovány žádné postihy za jejich porušení.
Omluva – toto patřilo jinam
No ale pravdu máte.
Tak konečně nějaká ucelená koncepce a první praktický krok. Těch 81 průzkumných vrtů bude stačit na celou trasu, nebo jen na jeden úsek ?
Hezké vizualizace, ale každá křižovatka není MÚK.
Která?
Českobrodská, Balabenka,
Vsechny jsou MUK.. vc. Balabenky a Ceskobrodske…
https://mestskyokruh.info/download/mo-uds2019.pdf
Díky moc, v PDF je vše jasné. Zmátli mě ti vizualizace.
Myslim, ze nejdriv by meli rychle vyresit MUK na Prumyslove, hlavne v Hloubetine, kde jsou svetla a kolony na obe strany… Je to taky sberna komunikace k okruhu z D8. Letnan, Proseka, Hloubetina k okruhu ve Sterboholich… Jde bud o most nebo v horsim pripade tunel, a dve MUK, ktere pomohou ihned… nez se postavi MO pres Balabenku, ktery nebude mit krom Libenske spojky zadne napojeni ze severo-vychodni casti mesta…
„… komunikaci, která bude nábojem i potenciálem …“ – strašný pindy.
Nějaký soccer moms, případně kluky ze startupů, to může zaujmout.
Náboj lze chápat i jako (smrtící) střelu… Možná bude jen méně nebezpečná než na povrchu. 🙂
Kolikrát ještě zrecyklují toto téma v rámci vytváření pozitivního PR, než se něco doopravdy schválí a začne stavět? Jestli se tedy vůbec někdy začne stavět… Tohle není ve stylu“makáme“, ale spíše ve stylu „kecáme o tom, jak makáme“. Jinak mě fascinují ti zelení bezmozci, že chtějí úplně zrušit provoz na Povltavské. A kudy jako chtějí vést provoz v případě, že se tunel Bílá Skála plánovaně či neplánovaně uzavře? A že se to občas stane, o tom žádná. To pak bude náhradní trasa V Holešovičkách a Zenklova? To jim místní hrozně poděkují. Místo aby provoz vedl mimo zástavbu pod skálou, přivedou… Číst vice »
Jestli byste chtel stavet bez znalosti povrchu, tak jste dobrej sebevrah. Jsou kroky, ktery je zkratka potreba udelat, aby se predeslo budoucim prusvihum
Tak přestaňte tolik jezdit auty, a místní vám poděkují doopravdy. Mě zase fascinuje ta utkvělá představa, že se pro ježdění autem musí obětovat první poslední…
Clovece, nejste s tou nenavisti k autum trochu blazen? Tohle je uz nekolikaty vas prispevek v tomto duchu, zkuste vyhledat mudr Chocholouska.
Ale svym zpusobem ma pravdu, na Balabence a v Podebradske se obcas neda dychat, nehlede na prach a prostor zabrany parkujicimi auty…
Ja proti osobni doprave nic nemam, ale rada lidi jezdi auty az zbytecne casto… Znam par lidi z prace, kteri kvuli dojizdeni autem vstavaji driv, aby se vyhnuli zacpam a pritom mohou jet mhd/vlakem soubezne, za stejne penize, mozna levneji a trva to stejne dlouho,… a kdyz v zacpe uviznou, stezuji si a rikaji, ze zvazuji jezdit mhd, ale nikdy to neudelaji…
Vy auto nemate, ze? Vlastni ciste prostredi kam nelezou bezdaci, vlastni hudba, od garaze az k parkovisti ve firme, zadna mastna tyc, jistota sezeni, kufr pro pripad, ze byste to chtel spojit s nakupem… nic z toho vam nic nerika, ze?
Mam, proc? Jenom bydlim ve meste, takze kamkoliv potrebuju, tak dojdu nebo dojedu metrem ci tramvaji… Pravda, do Hornbachu pro material jsem jel autem, na dovolenou taky, ale to nedelam kazdy den… PS: Tak co se tyce sezeni, tak to mi fakt nevadi stat, nechapu, nejsem jeste duchodce ani postizeny, nakup beru v tasce a obcas batohu, nakupuji cestou z prace,… ne fakt nevim,… cesta mi trva do prace 15min., z druheho bytu cca 40min., vetsinou si cestou ctu emaily a zpravy, hudbu moc neposloucham, ale co vidim, lidi maj sluchatka,… K parkovisti, ve firme je nas 50, parkovacich mist… Číst vice »
Nemyslím si, že většina Pražanů jsou masochisté a pozéři, kteří rádi tráví svůj čas v dopravních zácpách a MHD odmítají z principu. Drtivá většina lidí jezdí autem, protože musí. Pokud by pro ně byla MHD levnější a rychlejší, tak ji využívají. Město místo toho, aby se snažilo zatraktivnit MHD, tak se snaží si z motoristů pod pláštíkem ekologie a jiné demagogie dělat v co největší míře dojnou krávu.
To neni z principu, ale ze zvyku a z pohodlnosti,… ano, jsou lide co musi pouzivat auto, take znam par takovych, pac MHD z jejich oblasti je v takovem stavu, ze autem to daji mnohem rychleji,… o cene se neda moc mluvit, ono krom ceny za PHM musite pripocit i cenu za pojisteni, udrzbu, atd… a take rizeni stoji cas, v aute moc prace neudelate, ja v MHD alespon vyridim maily, ve vlaku jsem i pracoval na notasu a nasnidal se… ale ted to mam do prace pomerne blizko…
V Holesovickach je ctyr- az sestiprouda dalnice (s padesatkou), kdezto u reky vede dvouproudova silnice.